GrzECHO Opublikowano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 guzik masz wcisnać i trzymać, następnie kliknąć odczyt PIN.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Fircyk81 Opublikowano 22 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2015 Wczoraj bawiłem się troszkę opcomem, znalazłem opcje filtr cząstek stałych - występuje, można przestawić na nie występuje i programuj. o co chodzi ? Chyba opcomem nie usunę dpfa ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 Wczoraj bawiłem się troszkę opcomem, znalazłem opcje filtr cząstek stałych - występuje, można przestawić na nie występuje i programuj. o co chodzi ? Chyba opcomem nie usunę dpfa ? Wydaje mi że jeśli nawet go wylogujesz to bez wycięcia nic to nie da bo filtr zaraz się zapcha. Skoro nikt nie odpisał, pewnie nikt w ten sposób tego nie robił.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Fircyk81 Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 Szlifierek kilka w domu mam więc z wycięciem nie będzie problemu, jednak czy opcomem go całkowicie wyłączę? Na pewno ktoś już to widział w opcomie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 Podejrzewam, że tu nie chodzi o wyłączenie dpfu. Gdzieś czytałem że jego praca jest zapisana w mapie silnika. Często też w opcomie źle interpretowane na polski są sformuowania techniczne więc może i tu. Wg mnie wyłączenie dpfu w tym wypadku polega na tym, że nie wszystkie elementy w układzie pracy samochodu nie będą wiedziały o jego obecności.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Fircyk81 Opublikowano 10 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2015 Podejrzewam, że tu nie chodzi o wyłączenie dpfu. Gdzieś czytałem że jego praca jest zapisana w mapie silnika. Często też w opcomie źle interpretowane na polski są sformuowania techniczne więc może i tu. Wg mnie wyłączenie dpfu w tym wypadku polega na tym, że nie wszystkie elementy w układzie pracy samochodu nie będą wiedziały o jego obecności. Dziś patrzyłem w angielskim op comie i jest to samo... Body/ Ipc Ecu / programing/ trzeba wpisać kod/ i na którejś stronie jest diesel pasrticulate filter Nikt się tym nie bawił ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adampakoart Opublikowano 19 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 (edytowane) kolego bad podepnę się pod pytanie.kupiłem op-com , dostałem do tego soft china klon 2010. niby chodzi, błędy absu skasowałem. kłopot w tym,że idąc ścieżką jaką podałeś,wchodząc w eeprom nie mam okna odczyt kodu dostępu.podobny temat w liczniku...jakby puste okna : przebieg , cofnij przebieg... i nigdzie nie widzę okna do wpisywania kodu. czy to moje błędy w obsłudze czy kiepski soft? jeśli soft to jaki polecicie bym nie uwalił kabla? auto vectra b 2001 po lifcie 1.8 benzyna silnik z18xe . pytanie jaki soft polecicie może niestosowne do odpwiedzi na forum więc proszę o ewentualną odpowiedź na priv Edytowane 19 Marca 2015 przez adampakoart   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 19 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 dpf'a nie wylaczysz opcomem no nie przesadzaj. Zaraz bedzie ze mozna softy zmieniac i chpowac auta.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drahe Opublikowano 20 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 kolego bad podepnę się pod pytanie.kupiłem op-com , dostałem do tego soft china klon 2010. niby chodzi, błędy absu skasowałem. kłopot w tym,że idąc ścieżką jaką podałeś,wchodząc w eeprom nie mam okna odczyt kodu dostępu.podobny temat w liczniku...jakby puste okna : przebieg , cofnij przebieg... i nigdzie nie widzę okna do wpisywania kodu. czy to moje błędy w obsłudze czy kiepski soft? jeśli soft to jaki polecicie bym nie uwalił kabla? auto vectra b 2001 po lifcie 1.8 benzyna silnik z18xe . pytanie jaki soft polecicie może niestosowne do odpwiedzi na forum więc proszę o ewentualną odpowiedź na priv W tym aucie pin jest potrzebny tylko do dodania kluczyków lub wymiany ECU.Można go odczytać po diagnozie z ECU.Każdy elektronik samochodowy da radę :-)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adampakoart Opublikowano 20 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 (edytowane) odczytanie pinu to odrębna sprawa...odczytać się nie da bo nie widzę opcji wchodząc w eeprom,ale chcąc np. zmienić rozmiar opon też jest klapa, nie widzę tej opcji a chciałbym zmienić z 15tek na 16tki,pewnie lekko oszukuję licznik.nawet wchodząc w licznik i przebieg klikam i nic (ciekawi mnie ile majstry ewentualnie cofnęli przed sprzedażą).no i nigdzie nie widzę okna żądającego jakiegokolwiek kodu.czy to sprawa modelu auta,rodzaju oprogramowania,ustawień czy po prostu mojego braku wiedzy w obsłudze? poza tym op-com śmiga...błędy usunąłem więc jest ok Edytowane 20 Marca 2015 przez adampakoart Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.