Gość Opublikowano 25 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2015 Nikt nie odpowiada, bo wszyscy korzystają z PL softu najczęściej w wersji 2010. Nie próbuj aktualizować, bo może po takiej operacji paść interfejs.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość romanos Opublikowano 25 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2015 Nikt nie odpowiada, bo wszyscy korzystają z PL softu najczęściej w wersji 2010. Nie próbuj aktualizować, bo może po takiej operacji paść interfejs. Dzięki za poradę, w takim razie nie będę aktualizował.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grappa01 Opublikowano 18 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2015 1. Hej, czy sprwadzanie stanu licznika w astrze H, jest tylko z poziomu silnika ECU w Op-COM ? 2. Czy ktos z Was korzystal moze z FVDI ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 18 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2015 sprawdza sie w szafie i w ecm Ale jesli bylo cofane i tu i tu to nie dowiesz sie rzecz jasna czy jest to prawdziwy przebieg czy nie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcinsgdz Opublikowano 25 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2015 A czy ktoś mi może podpowiedzieć w kwestii brak komunikacji z ECU (sprawdź czy jets włączony zapłon...) Czasami łapie - ale i tak nie pozwala usunąć błędów (nadwozie\wskaźniki)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marek79 Opublikowano 25 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2015 Jeśli chodzi tylko o licznik to u mnie w Merivie była wina softu interfejsu. Dokładnie nie pamiętam ale miałem problem na 1.40 a doczytałem się i zmieniłem na 1.39 i za każdym razem licznik odczytuje.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 25 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2015 Nie softu tylko hardware   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcinsgdz Opublikowano 26 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2015 A czy ktoś zajmuje się naprawą tego sprzetu?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość romanos Opublikowano 26 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2015 (edytowane) Podłączyłem się za pomocą op-com do Astry F z roku 1999 z następującymi modułami: Silnik, Immobilizer, Airbag-S i op-com nie wykrył żadnego błędu. Czy to jest możliwe czy w samochodzie 16 letnim może nie być żadnego błędu? Druga sprawa, mimo braku błędów po podłączeniu do Airbaga wykrywa tylko poduszkę kierowcy. Czy to oznacza, ze nie ma poduszki powietrznej kierowcy czy po prostu op-com nie może połączyć się z poduszką pasażera. Poniżej zamieszczam screen z diagnostyki airbaga http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c54880f495a36c8c.html Proszę o odpowiedzi na moje pytania Edytowane 26 Lipca 2015 przez romanos   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 na wyposazeniu jest tylko airbag kieorwcy. Pasazer w tamtych czasach nie zawsze mial poduszke. W AF np napinacze nie byly diagnozowalne bo byly wyzwalane czysto mechanicznie a nie elektrycznie przez modul. Stad tez jest tylko wykrywana poduszka kierowcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.