Skocz do zawartości

Pompa wysokiego ciśnienia Bosch cieknie


pionek

Rekomendowane odpowiedzi

Niestety musze trzeba wymienić pompe.....czy od innego modelu podobnp od fiata również pasuje na co zwracać uwagę przy zakupie.....bo przebiegu wiadomo nie sprawdzę.....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od fiata nie pasuje.

Zamiennie możesz poszukać z jak najmłodszej Corsy D 1.3 75KM (silnik Z13DTJ).

Na naklejce jest zawsze data produkcji o czym pisaliśmy już w tym temacie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety na mojej brak naklejki.....czy można szukać na podstawie "wyrytego" numeru E 0202 ?

 

czy ta bedzie pasowac ?

 

http://allegro.pl/pompa-wtryskowa-opel-corsa-combo-meriva-1-3-cdti-i4793039509.html

 

http://allegro.pl/opel-fiat-1-3-cdti-pompa-wysokiego-cisnienia-bosch-i4761910526.html

 

 

 

Jak najlepiej dobrać pompe bez tej naklejki ??

Proszę o szybką informację.

 

Pozdraiwam


Panowie czy ta będzie pasować ? Bo cena jest atrakcyjna....

Sorrki za dublowanie posta.

 

http://olx.pl/oferta/pompa-wtryskowa-1-3-multijet-cdti-bosch-0-445-010-247-common-rail-CID5-ID7mEUJ.html#c8add074fe

Edytowane przez impress

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrząc po aukcjach do CC 1.3 cdti z rocznika 2004 numer katalogowy to 0445010092 czy sprawdził by któryś forumowicz czy ma taki sam symbol w tym modelu ?

Ps. potrafie czytać dlatego zapytałem czy pasuj bo to od innego auta....

pzdr.

Edytowane przez impress

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież napisałem post wyżej od czego pasują. TYLKO ZAMIENNIE 75KM do 69KM (czyli Z13DTJ do Z13DT).

A Ty nadal swoje i dajesz linki do wersji montowanej w Z13DTH 90KM. Nawet wizualnie widać, że nie pasuje.

 

CC przestali produkować w 2006 roku, więc nie szukaj od Z13DT bo będzie to szrot używany. Sensowna używka tylko z Corsy D 75KM.

 

Szukaj tak jak napisałem i nie zawracaj D.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Założona pompa zamiennie z silnika Z13DTJ 75 KM (12 dni temu) ...pompa z czerwca 2010 r..... wygląda ,że wszystko jest ok.....

pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Gość LeinadGP

Witam.

Posiadam Corse C 1.3 2006r. Jestem po wymianie oringów w jednej z sekcji, tej górnej. Wymieniłem je ponieważ prawie każdego ranka po odpaleniu ropa kapała, tylko rano po całonocnym postoju i tylko przez jakąś minute może dwie. Po ponownym odpaleniu juz na ciepłym, brak wycieku.

A więc kupiłem zestaw naprawczy do pompy Boscha 0 445 010 092, do wymiany musiałem dokupić Torx 20 . Sama wymiana jest prosta tylko trzeba powoli wszystko robić, a jeszcze wymieniałem tylko cieknaca górną sekcje więc nic nie było trzeba odkręcać prócz górnej głowicy na 4x torx20. Odkręcamy powoli Torx20 trzeba pamietać żeby gniazdo na klucz torx w śrubie było czyste żeby nie wyrobić go bo bedzie kiszka. Przy odkrecaniu na samym końcu trzeba trzymać głowice zeby nie wyskoczyła bo sekcja środkowa posiada sprężynę. Wyczyściłem w pierwszej kolejności głowice i wymieniłem duża o ring na środku i mały po lewej stronie. W moim przypadku oba były sprawne ale i tak dałem nowe. Więc pomyślałem ze po prostu bród miedzy głowicą a korpusem był przyczyną wycieku. Ale podczas czyszczenia W kanale po prawej stronie zobaczyłem że coś tam siedzi bo zasłania pół otworu. O kazało się że F 00R 0P0 141 taki metalowy connector ma po dwa o ringi po każdej stronie i te od strony korpusu były uszkodzone. Teraz trzeba pamiętać żeby na ten connector jako pierwszy dac o ring biały twardy a potem miękki czarny. orginalnie był biały i niebieski. Niebieski całkowicie był przerwany i popekany a biały był pokrzywiony. Dokręciłem na maksa głowice i już nie ciekło. Po dokreceniu jest małą szpara do okoła miedzy głowica a korpusem ale nic nie cieknie, podejzewam ze jest ona tez w nowej pompie tylko cała jest pomalowana i nie widac. Więc chyba bedzie trzeba pomalowac zeby nie rdzewiało. I to tyle czas operacyjny okolo 45 minut.

A teraz rady, jak rozkręcicie i bedzie jakis o ring uszkodzony to tylko wymienic oringi i skrecic i zobaczyc czy cieknie moze nie bedzie trzeba czyścić. Dlaczego nie czyścić korpusu i głowicy, bo trzeba to robic powoli i dokładnie zeby brud nie dostał sie do srodka. Pompa sam sie odpowietrzy ale moze sie tak stac ze nie bedzie mozna odpalic to trzeba troszke poluznic torx20 i ponownie dokrecic . A jak ktoś che czyścic to treba wyciągnąć srodek z korpusy i zatkac czyms otwór jeden duzy po srosku i dwa małe jeden po lewej drugi po prawej i skrobiemy powoli.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość elmo0104

Wracam spowrotem do was bo po wymianie zestawu uszczelnień w pompie a było to jakieś 2 lata temu, znów pojawił się wyciek, tzn pojawił się jakiś rok temu czyli sumarycznie zestaw pomógł na jakiś rok. Troszkę mnie to irytuje ale spróbuje to uszczelnić raz jeszcze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności