Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

więc jaka jest temperatura wyświetlana przez interface jak auto jest całkowicie zimne?

więc tak kolego autko zimne po nocy, teraz podłączyłem pod interface i na zapłonie pokazuje:

coolant temperature 102C

coolant temperature 4.08v

intake air temperature 111

intake air temperature 3.32v

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/47472-opel-astra-g-17cdti/page/2/#findComment-481350
Udostępnij na innych stronach

zmien na inny intterfejs

teraz nie mam takiej możliwości, opel scanner mam swój, ale chyba pojade do mechanika po świętach:

Chodzi mi głównie o to palenie na ciepłym

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/47472-opel-astra-g-17cdti/page/2/#findComment-481352
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie koledzy odnosnie mojego problemu: Tak więc tak nie byłem jeszcze u mechanika, ale podłączyłem ten mój

interface do opla kolegi i u niego te parametry odnośnie temperatury są według mnie prawidłowe:

Więc wydaje mi się że interface nie przekłamuje: Może to pomoże nam rozwiązać problem:

 

z góry dzięki

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/47472-opel-astra-g-17cdti/page/2/#findComment-482191
Udostępnij na innych stronach

a czy kolega ma taki sam samochod???

wina tez moze lezec po stronie programu opel scannera

czy jak sie laczysz z samochodem wybierasz odpowiedni model rok i pojemnosc??

sprawdzałem to na oplu vectrze u kumpla:

oczywiście że wybieram odpowiedni rok i tak dalej:

Ja wcale nie przecze że przekłamywać może interface; Nie wiem może czujnik temperatury płynu?? w sumie nie jest drogi to bym kupił:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/47472-opel-astra-g-17cdti/page/2/#findComment-482195
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie koledzy odnosnie mojego problemu: Tak więc tak nie byłem jeszcze u mechanika, ale podłączyłem ten mój

interface do opla kolegi i u niego te parametry odnośnie temperatury są według mnie prawidłowe:

Więc wydaje mi się że interface nie przekłamuje: Może to pomoże nam rozwiązać problem:

 

z góry dzięki

to o niczym nie świadczy .. u niego może być OK a u Cienie NOK .. ale jestem pewien, że to wina interface :)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/47472-opel-astra-g-17cdti/page/2/#findComment-482403
Udostępnij na innych stronach

to o niczym nie świadczy .. u niego może być OK a u Cienie NOK .. ale jestem pewien, że to wina interface :-)

To w takim razie co może być powodem problemów z odpaleniem na ciepło ( długo trzeba kręcić) znowu jak jest zimny to musze dodac gazu i odczuwam jakby był samochód słabszy (ale tylko w tedy jak jest zimny): Komputer nie pokauje żadnych błędów:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/47472-opel-astra-g-17cdti/page/2/#findComment-482409
Udostępnij na innych stronach

To w takim razie co może być powodem problemów z odpaleniem na ciepło ( długo trzeba kręcić) znowu jak jest zimny to musze dodac gazu i odczuwam jakby był samochód słabszy (ale tylko w tedy jak jest zimny): Komputer nie pokauje żadnych błędów:

Tego nie wiem .. ale jeżeli w 2011 roku nie miałeś tych problemów to znaczy, że problem jest inny, ponieważ wtedy miałeś dokładnie te same objawy .. patrz swój raport :)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/47472-opel-astra-g-17cdti/page/2/#findComment-482414
Udostępnij na innych stronach

Koledzy dzisiaj zrobiłem taki myk odpiąłem czujnik i zapaliłem samochód: Pierwsze co zauważyłem to że dłużej mi świece grzały niż normalnie (łatwiej zapalił)

Podłączyłem po kompa z odpiętym czujnikem i pokazywało 80 C: Jak myślicie skąd się wzięło te 80 stopni skoro auto stało całą noc niepalone?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/47472-opel-astra-g-17cdti/page/2/#findComment-482827
Udostępnij na innych stronach

To już nie wiem co może być przyczyną tego odpalania na ciepłym silniku: Może mieć coś do rzeczy przepływomierz powietrza?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/47472-opel-astra-g-17cdti/page/2/#findComment-482830
Udostępnij na innych stronach

uwazam ze na cieplym silnku ecu bierze temperature z przeplywki i z wody.

jak odepniesz przeplywomierz silnik tez powinien latwiej palic

 

jezeli przeplywomirz zawyza temperature w chlodne dni korekcja dawki jest tak duza ze moze sie tak zdazyc ze trzeba dlugo krecic u ciebie,

sprawdzalem to u siebie

 

dlatgo sprawdz te temperatury pod czym innym niz opel scanner zeby wiedziec na 100% jakie sa pomiary

 

wszystko powinno sie ustabiliziwac jak sie zrobi prawdziwa wiosna/lato

Jeżeli będę miał tylko możliwość sprawdzenia pod czymś innym to dam znać: Powiem tak w lato ubiegłego roku też mi długo kręcił, a teraz jest jeszcze gorzej: a co myślisz kolego jak bym nagrzał autko do tych 90 stopni, zgasił, odłączył przepływomierz i spróbował zapalić. Jakby w tedy mi łatwiej zapalił to przepływomierz do wymiany???

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/47472-opel-astra-g-17cdti/page/2/#findComment-482880
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności