Skocz do zawartości

Konsekwencje cieknącej pompy wtryskowej


Gość Combo1234

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Tak jak w temacie mam problem z cieknącą pompom wtryskową. Byłem dziś u mechanika, ale nic mi za dużo nie powiedział. W internecie wyczytałem, że jeśli cieknie to nie ma się co bawić w regeneracje, bo to naprawa krótkoterminowa. Najlepiej wymienić na dobrą używaną, albo wogóle na nową. A moje pytanie jakie mogą być konsekwecje jeśli narazie nie wymienie tej pompy ? Od pewnego czasu auto nie pali juz na dotyk tylko trzeba chwile piłować. Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedz.

P.S. Jeśli nie tu napisałem temat to przepraszam, ale jestem tu nowy :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

regenracja pompy jest prosta. zestaw kosztuje 50zł

 

a cieknie bo rdzewieje, pomiędzy korpusem pompy a głowiczkami, rdza wybrzusza uszczelnienia i powstają wycieki

przy dużych przebiegach wałek mimośrodowy także ulega zużyciu, przy kiepskim paliwie (woda) nawet powstają wrzery wewnątrz pompy.

 

 

polecam przy regenaracji oddać rozebraną do czyszczenia w myjce ultra dzwiękowej, posładać do całości a luke pomiędzy głowiczką a korpusem zalać hermetykiem właśnie po to aby nietworzyła sie tam rdza

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli stan rozszczelnienia jest zaawansowany, to zestaw sobie można wsadzić w...

 

jeśli uszczelnieniem wałka puszcza do oleju silnikowego ropę, to pompa kwalifikuje się generalnie do wymiany

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli stan rozszczelnienia jest zaawansowany, to zestaw sobie można wsadzić w...

 

jeśli uszczelnieniem wałka puszcza do oleju silnikowego ropę, to pompa kwalifikuje się generalnie do wymiany

 

 

 

to kolega opisał już extreme :hyhy:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...
Gość katoga64

Właśnie co uszczelniłem pompę zestawem uszczelek BOSCH wycieki ustały ,ale po cieżkim odpaleniu (na holu) bo bateria padła od kręcenia zapowietrzonego układu auto STRACIŁO MOC i zapaliła się kontrolka "auto z kluczykiem" przejechalem się z 10 km w celu odpowietrzenia układu .Nic nie pomogło .Teraz odpala z kluczyka ale potrzeba go trochę popiłować. Co robić ?

Edytowane przez katoga64

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bad napisał wcześniej do czego się nadają same uszczelki.

Czasem warto dać pompę pompiarzowi który ją dokładnie sprawdzi.

Ty sam nie sprawdzisz sobie dokładnie jej stanu.

Same wycieki nie musiały być jej pełnym uszkodzeniem

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość katoga64

Powodem zapalenia się kontrolki "auto z kluczykiem" był czujnik ciśnienia paliwa na listwie. Regeneracja w moim wykonaniu (wymiana uszczelek) pomogła gdyż pompa działa sprawnie tak samo jak i przed wymiana oringów ...tylko ją uszczelniłem i to za grosze. Główną przyczyna zamulania była druga pompa ta w zbiorniku mocno przytkana syfem z baku. I to tyle. :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności