Skocz do zawartości

silnik gaśnie po dłuższym lub krótszym czasie


Gość harlina

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów.

Jestem początkujący na forum, zakupiłem Merivke 2004 r. Mam kilka problemów, począwszy od migających świateł i zegarów w środku, ale to nie jest priorytet. Gnębi mnie jednak problem gasnącego silnika. Zapale auto, pochodzi raz krócej, raz dłużej po czym gaśnie i wówczas jest juz poważny problem z powtórnym zapaleniem. Muszę odczekać kilka godzin, żeby zapalił. Auto trzymam w garażu i nawet boję się wyjechać na drogę, żeby nie stanął na skrzyżowaniu. Zaprzyjaźniony mechanik podpiął się z urządzeniem diagnostycznym ( nie wiem jak się ono nazywało ), wykryło błąd B3059. Narazie na tym stanęliśmy, przeszukałem forum, poczytałem trochę. Może ktoś życzliwy podsunął by mi myśl co mam zrobić. Chciałbym spróbować podmienić zawór SCV, jesli okazaloby sie ze to on jest odpowiedzialny za gaśnięcie silnika wymieniłbym go na nowy, ale chciałbym mieć pewność, bo nie chciałbym wyrzucać pieniędzy na darmo. Jestem z Mielca, może ktoś pomoże z okolicy, jestem w stanie dogadać się nawet finansowo jeśli trzeba będzie. Zależy mi na jak najszybszym rozwiązaniu moich problemów z autkiem. Proszę o podpowiedzi co mam robić, od czego zacząć. Tak jak mówiłem priorytet dla mnie do gaśnięcie silnika, ale proszę też o info w sprawie przygasających świateł. Z góry dziekuję wszystkim. :unsure:

Edytowane przez harlina
tytuł tematu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błąd o którym piszesz dotyczy immo i baku komunikacji z ECU. W połączeniu z migającymi światłami obstawiał bym że jakaś wtyczka nie kontaktuje.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kacper czy mógłbyś mi podpowiedzieć które styki na początek sprawdzać, autko przed moim zakupem stało ponad rok w garażu, także słusznie może i podpowiadasz. Być może jakieś kabelki zaśniedziały, o wszystkich rezultatach bedę informował na forum. Zabieram sie do pracy