Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów.

Zwracam się do was z problemem który od paru dni dopadł moją Astrę.

 

A mianowicie tak jak w temacie błąd p0105 ( map sensor). Wczoraj kupiłem nowy wymieniłem. Dziś skasowałem błędy. Parametry pracy według wyczytanych danych z internetu 1.2V do 5 V.

A więc na nie odpalonym silniku ok 93kPas 4,3V. Po odpaeniu silnika powoli normuje się w okolicach 1V po czym napięcie zanika i wywala błąd p0105. I tak w kółko macieju. Ogólnie objawy samochód ma takie, że szarpie w najdziwniejszych moentach tak jak bym silnikowi odcioł dopływ paliwa lub prądu.

Dodam, że w zeszłym roku po zainstalowaniu instalacji LPG robiłem ECU gdyż samochód nie jechał. ECU w trybie awaryjnym, brak pedału gazu, bląd położenia przepustnicy. Tak przynajmniej twierdził mechanik, u którego auto było.

 

I teraz moje pytanie czy to aby nie znowu ECU, na który wskazuje mój znajomy elektryk ?!

Każda rada będzie pomocna.

Edytowane przez Macmaj

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/54093-b%C5%82%C4%85d-p0105-i-co-dalej/
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności