Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość popencjusz

nie nazwałbym tego nieszczelnością tylko zbyt dużymi luzami wirnika który wpada w wibracje generując dźwięk. Jest jeszcze jedna teoria: jedna z kierownic została w takiej pozycji względem strumienia powietrza, że działa jak gwizdek (ale to jest teoria). Jutro rano odbieram swoją po regeneracji. Wydawała taki właśnie dźwięk. Widziałem dziś wymieniony wirnik. Mam nadzieję że będzie ok. Był w kilku miejscach dosłownie wyfrezowany. Koleś który mi regenerował twierdził że dostał się tam z olejem jakiś opiłek metalu który ulokował się u wylotu kanału kalecząc wał wirnika.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/56999-turbina-regenerowana-g%C5%82osny-swist/page/2/#findComment-517303
Udostępnij na innych stronach

Jak będziesz odbierał, to zapytaj co robili przy zmiennej geometrii i czy nie zauważyli w niej jakichś problemów. Czytałem wiele postów, że po regeneracji turba z takim wyciem owo wycie nie ustępowało.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/56999-turbina-regenerowana-g%C5%82osny-swist/page/2/#findComment-517308
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności