Skocz do zawartości

Gdzie szukać termostatu w corsie z silnikiem ISUZU 1.7 DTI?


Gość t.p.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie!

 

Jesli ktoś z was wie gdzie się znajduje termostat w cosie z silniczkiem ISUZU 1.7 DTI to byłbym wdzięczny za informację. Czy jest on zamontowany przed rurą zasilającą płynem chłodniczym chłodnicę, czy jest gdzieś pod klimą (Takie głosy słyszałem ale się nei znam więc pytam).

 

Mój problem to bardzo słabe nagrzewanie się silnika (przynajmniej na wskaźniku). Rura, o której mówiłem zasilająca chłodnicę podłączona do górnej jej części po około 2-3 mintach pracy zimnego silnika robi się ciepła. Wydaje mi się i słyszałem, że powinna zrobić się momentalnie bardzo ciepła, gdy silnik osiągnie swoją temeraturę komfortowej pracy i prawidłowo działający termostat puści płyn na chłodnicę. wydaje mi się, że płyn krąży w mojej chłodnicy od początku pracy silnika. tak chyba btyć nie powinno. Chyba, że się mylę.

Będę wdzięczny za pomoc.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość asterixxi

Masz po prawej stronie silnika... Pod rurą od doładowania... Na dwóch śrubach... W tej samej obudowie co czujnik temperatury...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli stojąc prze maską to będzi epo lewej stronie, gdzieś na dole, tak?

 

Masz po prawej stronie silnika... Pod rurą od doładowania... Na dwóch śrubach... W tej samej obudowie co czujnik temperatury...

 

 

 

 

Usunąłem zbędny cytat, jak odpowiadasz na poprzedni post na dole strony jest okienko odpowiedzi.

majq1

Edytowane przez majq1

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki! A więc jednak dostęp nieco lepszy. Czy objawy, o krórych mówiłem moga sugerować uszkodzenie termostatu?

 

 

Usunąłem zbędny cytat, jak odpowiadasz na poprzedni post na dole strony jest okienko odpowiedzi.

majq1

Edytowane przez majq1

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość asterixxi

Tak, w twoim przypadku termostat nie zamyka się i silnik pracuje na otwartym układzie wraz z chłodnicą co idzie w parze za długim nagrzewaniem się silnika... Jak sam napisałeś w pierwszym poście...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki serdeczne! Temat zamykam i jeszcze raz dziękuję!

 

 

Usunąłem zbędny cytat, jak odpowiadasz na poprzedni post na dole strony jest okienko odpowiedzi.

majq1

Edytowane przez majq1

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności