Gość grzes08 Opublikowano 13 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 tak .. ten bład bedzie błedem historycznym, czyli nie występujacym w chwili obecnej .. Opcom lub Tech 2 załatwi sprawę. Co do przypadku pojawienia się błedu trakcji, być może jest problem z którymś z czujników kół przednich .. proponuję sczytać błąd i w zaleznosci co wyjdzie rozebrac wtyczki na przewodach do czujników i oczyścić środkiem do polepszenia kontaktu połączeń elektrycznych, przepatrzeć czy przewody sa nie przetarte. Czujniki niestety sa zabudowane w piastach .. więc jezeli któryś padł .. to czeka wymiana piasty.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6169-problemy-z-meriva-17-cdti/page/13/#findComment-529048 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bazarel Opublikowano 13 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 (edytowane) Wiem, że są to układy w jakiś sposób połączone ale problem z czujnikiem trakcji wpływałby na spadek mocy auta? Dodatkowo, to nie dzieje się podczas ruszania czy hamowania tylko po np. 20 km jazdy, gdy jest prosty odcinek drogi i zaczynam wyprzedzać. Gdy to się pojawi nie mam mocy, zatrzymuję się gdzieś i ponownie włączam stacyjkę. Czasem nawet dogonię auto, które chciałem wyprzedzić...trochę to głupie. Ok, podjadę gdzieś na diagnostykę. Edytowane 13 Marca 2014 przez bazarel   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6169-problemy-z-meriva-17-cdti/page/13/#findComment-529057 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 13 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 Błędy często zapisują się jako nieaktywne więc możesz spróbować.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6169-problemy-z-meriva-17-cdti/page/13/#findComment-529059 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 13 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 włączenie się błedu trakcji wiąże się z chwilowym odjęciem mocy .. ponieważ koła za chwilę łapia grunt my nawet tego specjalnie nie odczuwamy .. co najwyzej lekkie szarpniecie .. jeżeli natomiast czujnik działa niepoprawnie lub jest jakis problem z kontaktem to wtedy jest spadek mocy wydłuzony w czasie. Mam nadzieję, że wytłumaczyłem mechanizm jak to się dzieje. Zatrzymanie sie i wyłaczenie stacyjki .. nastepuje skasowanie błedu i do ponownego wystapienia problemu wszystko jest OK.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6169-problemy-z-meriva-17-cdti/page/13/#findComment-529064 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bazarel Opublikowano 13 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 Ok dzięki, zrozumiałem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6169-problemy-z-meriva-17-cdti/page/13/#findComment-529071 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes_c Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Witam. Nie wiem czy problem umieściłem w dobrym wątku, ale...wygląda następująco: W trakcie jazdy przy całkowitym i szybkim puszczeniu pedału gazu słyszę wyraźny stuk i szarpnięcie całym samochodem, ten sam objaw przy dodaniu gazu ale z mniejszymi objawami. dodam że przegląd auto przeszło pozytywnie a zawieszenie i jego luzy osobiście oglądałem , poduszka z przodu od skrzyni biegów wymieniona. Proszę o jakieś sugestie co to może byc. Dwumase raczej wykluczam, przy ruszaniu i zmianie biegów stuków nie słychac i nie ma żadnych drgań.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6169-problemy-z-meriva-17-cdti/page/13/#findComment-538185 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marek79 Opublikowano 16 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 U mnie było to samo, po wymianie końcówek kierowniczych ucichło a już się naczytałem że to może być przegub wewnętrzny. Więc na początek proponuję sprawdzić luzy tych końcówek, umnie były niewielkie a stukanie było dość duże. Dodam jeszcze że przy skręconych kołach było to dużo mniej odczuwalne a na jeździe na wprost był łomot.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6169-problemy-z-meriva-17-cdti/page/13/#findComment-538253 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes_c Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 Dzięki za sugestie, przy skręcie i u mnie jest ciszej.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6169-problemy-z-meriva-17-cdti/page/13/#findComment-538590 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes_c Opublikowano 19 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2014 Niestety to nie końcówki kierownicy, jedyne luzy to sama maglownica (przekładnia kierownicza), jeśli nie znajdę nic innego to prawdopodobnie wymienie i zobaczę efekty.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6169-problemy-z-meriva-17-cdti/page/13/#findComment-538909 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marmi Opublikowano 19 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2014 sprawdź pozostałe poduszki, bo objaw dokładnie wskazuje na uszkodzoną poduszkę, luz z maglownicy nie powoduje takich stuków... Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6169-problemy-z-meriva-17-cdti/page/13/#findComment-538924 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.