Skocz do zawartości

Problemy z meriva 1,7 CDTI


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 134
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

U mnie książkowe przykłady padania Merivy, których myślałem że uniknę:

nie zapala na zimno, tzn zapala ale po kilku sekundach gaśnie i im zimniej tym takich startów więcej zanim normalnie cały dzień będzie jeździć i zapalać,

ostatnio bardzo niebezpieczne wyłączanie się z błahych powodów EPS, brak wspomagania z nienacka mimo że sam układ może działać dalej i nic mu nie jest

Skończyło się napisaniem pisma do GM bo to są ewidentne wady ukryte a druga wpływa na bezpieczeństwo jazdy. Do końca miesiąca czekam na odpowiedź.

Myślę że wszyscy powinni zbombardować GM takimi listami .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam

Mam następujący problem

Ciepły silnik nie pali , 1.7 cdti 101km z zimnym nie ma najmniejszego problemu , Komp nie wskazuje żadnych błędów

Gdzie szukać przyczyny???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie otrzymałem odpowiedź z GM. W skrócie mój numer VIN nie był na liście żadnej kampanii naprawczej i wszystkie usterki oraz wady projektowe to po prostu dla Opla norma.Sugerują udawanie się do ASO aż do skutku, wydawać pieniądze nawet jeśli wymiana części nie jest konieczne (pamiętacie mój EPS, wystarczyło styki poprawić bloku wspomagania). Czyli nie poczuwają się i dla nich żadne auto wypuszczone z salonu nie ma wad ukrytych. To że skaszanili mnóstwo drobiazgów przez które polowa aut nie funkcjonuje normalnie to margines.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do stukania na zimnym silniku,miałem tak odkąd kupiłem jak zimno się robiło nasilało się ,auto się nagrzewało i było ciszej,dzisiaj w przypływie nudy w związku z tym że wtrysków ci u mnie dostatek poszukałem posłuchałem i wymieniłem 2 godziny i cisza ,aż dziwnie się jeździ,wymieniłem tylko jeden,na nowo jakoś ją (merive)polubiłem

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Gość Kapi1-3

[]

Witam. Merivą jeżdżę od 5 miesięcy. Silnik 1.7 CDTI, rok produkcji 2005.

Wczoraj (-7) po przejechaniu kilometra silnik zgasł mi na luzie i zapaliła się tylko kontrolka akumulatora. Ponownie opalił natychmiast bez problemów. Wcześniej też odpalał bez problemu nawet przy -20. Co może być przyczyną. Nadmieniam że żadna inna kontrolka się nie zapaliła więc nie wyskoczył żaden błąd.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc zapala mi autko z kluczykiem alemtylko na zimnym silniku , na cieplym jest ok co moze byc za blad

Czekaj lecę po swoją kryształowa kulę... bez zczytania błedów nic ci nie podpowiemy... od tego one sa aby wskazywały jakąs usterkę....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności