Skocz do zawartości

Problemy z meriva 1,7 CDTI


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość zbyszek670

ja mam inne pytanie co to może być,samochód odpala normalnie po nagrzaniu jak chce się dodać mocniej gazu tak jak by mu brakowało paliwa,obroty spadają do 800-1000 i uczucie jak by wciśnięto hamulec objaw trwa około 2-3 sek i zaczyna normalnie przyspieszać , jakiś kawałek jest ok do następnego mocnego wciśnięcia gazu,czasem zdarza się że zgaśnie

A motorek masz ten najmocniejszy?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 134
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

U mnie motorek to 1.7 CDTI, niewiem czy to najmocniejszy w tych modelach aut.

 

Kolega powiedział mi że jego znajomy też ma meriwe w dizelku i wracając z wczasów zatankował na jakiejś przydrożnej stacji i i czekała go naprawa wtrysków.

(Może to był ten czerwony kompot a nie ropa :piwo: )

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

opał nie wiele się różni od tego co lejemy,jest tańszy przez akcyzę

wszystkie wtryski piezoelektryczne są dosyć delikatne,raz że jest tam bardzo wysokie ciśnieni dwa że nie ma prawie tam uszczelek wszystko jest idealnie spasowane,o ile śmiecie żadne nie powinny się dostać bo filtry wyłapią to to co się robi przy spalaniu im szkodzi,do tego (głównie paliwa klasy premium) są dosyć suche mało oleju w oleju jest i są słabo smarowane

o stukaniu duuuuużo bylo napisane dużo robione i nikt nie znalazł lekarstwa na to mi po wymianie wtrysków dalej stuka

 

silnik masz z17dth czy dtr?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zbyszek670

nie ja mam ten z17dth 101KM ale na hamowni wychodzi mu 110KM,masz może jakiś pomysł co to może być ,był już w paru miejscach ale niestety tylko kasę wyciągnąć potrafią

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zbyszek670

nie ja mam ten z17dth 101KM ale na hamowni wychodzi mu 110KM,masz może jakiś pomysł co to może być ,był już w paru miejscach ale niestety tylko kasę wyciągnąć potrafią

masz silnik DTH, a na hamowni zawsze po prostu może wyjśc troszkę wiecej mocy to nawet lepiej dla niego bo fabryka nie żałowała...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności