Skocz do zawartości

Problemy z meriva 1,7 CDTI


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 134
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Przepustnica znajduje się pomiędzy gumowym przewodem idącym z intercoolera a kolektorem dolotowym silnika. Centralnie nad skrzynią biegów. Znajdziesz bez problemu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie potrafię Ci pomóc na odległość. Nawet nie wiem czy ten dźwięk dobiega z przepustnicy. Albo poszukaj kogoś kto podepnie się kompem, postawi diagnozę albo skontaktuj sie ze mną na PW to jakoś się umówimy po weekendzie i ewentualnie stwierdzimy co jest przyczyną.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość stasio666

mam Meriva z 2004r z 1,7 diesel i mam nastepujacy problem... samochod gasnie mi na wolnych obrotach na zimnym silniku. np gdy probuje odpalic go po nocy musze delitaknie przytrzymac go na gazie. ale juz np gdy postawie go na jakis czas i pozniej probuje jest juz wszystko ok. co to moze byc??... :P

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość monik6553

Witam serdecznie na forum.

Mam identyczny problem jak poprzedni forumowicz.

Mam merive z 2004r. Z tego co probowałam doczytać na forum i innych forach internetowych chyba trzeba wymienić tzw zawór zwrotny paliwa, jednak nie jestem pewna że to właśnie o to chodzi.

Taki zawór kosztuje ok 800zł więc troszkę szkoda by było wywalic kasę jeśli to jednak nie chodzi o ten zawór :)

Byłam juz u dwóch mechaników ale nie potrafią powiedzieć co tak naprawdę "boli" moją merivkę. :(:(

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ja mam takie pytanie dotyczące tego słynnego scv, czy komus kto wymieniał ten zawór silnik na zimno dzwonił w czasie jazdy i po wymianie tego zaworka przestał...?? czy nadal zachowuje się tak samo....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam mam pytanie do specjalistów.

Nie potrafię odpalić autka Opel Meriva 1,7 CDTI silnik

101KM 2004 rok, osprzęt Denso najnowszy model silnika w tym roczniku. Auto

nie pali sprawdziłem pompę wtryskową, wtryski, elektrozawór, czujniki ciśnienia na listwie i poza nią, wszystko jest sprawne lecz autko dalej nie pali. Mała sugestia odpaliłem na plaku lecz na krótko, gdyż jest to szkodliwe dla silnika. Proszę o pomoc!

Cały układ paliwowy został sprawdzony oraz sterownik silnika wykazuje że są sprawne autko było u 2 elektryków, którzy sobie z tym problemem nie poradzili po diagnozie wykazało, iż pompa podaje paliwo

ale wtryski się nie otwierają. Pomocy co robić z tym autem! Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności