Skocz do zawartości

Problemy z meriva 1,7 CDTI


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

niewiem ale jak bede przy okazji kiedys u mechanika to sie go zapytam co tam wlał. W tym samym czasie mail byc podpiety pod kompa ale powiedzieli mi ze to wystarczy jak bede wiedzial to jak najszybciej napisze.. pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Odpowiedzi 134
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Anonymous

Witam

Jeśli to ten sam preparat, który mi radził mechanik to dodatek do czyszczenia wtrysków (widziałem je na stacjach orlena i shela dla benzyniaków i diesla-koszt ok 20 zł) ale w moim przypadku niewiele pomógł. Według mechanika i po sprawdzeniu na kompie do wymiany będzie u mnie regulator ciśnienia paliwa bądź też jeden z wtrysków jest zasyfiony naszym cudownym paliwem.. 8) . Objawy: gaśnięcie przy zapalaniu na zimnym silniku i jego nierówna praca na zimnym ("pływanie" obrotów), po jakimś czasie objawy znikają (kiedy silnik się nagrzeje). Dowiadywałem się już i w ciągu 3 dni może mi serwis opla sciągnąć taki regulator ale koszt to ponad 600 zł i dochodzi do tego koszt wymiany. Dlatego mam pytanie jak długo mogę jeździć i czy aby nie stanie się coś poważnego? Muszę przejechać w weekend ok 1000 km i zastanawiam sie czy aby z ta naprawa mogę poczekać? :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Wiatm od roku świeciło mi cały czas autko z kluczykiem. Nie wiedziałem co to jest a żeby sie podpiąć pod komp to nie miałem czsu (ciagle w trasie) włąśnie od nie dawno rozmawiałem z gościem ktory pracował w oplu. Mowił mi ze to jest od mobilajsera czy jak to sie pisze. Ponoć mogły sie zawilgocić styki i komp odczytał błedy a autko bez zastrzezen. Kazał mi kleme plusową ściagnąć na 1 minute w zegarkiem na ręce w tedy sie wszystko zresetuje i bedzie ok. I tak sie stało autko z kluczykiem swieci przy zapalaniu i zaraz gasnie pozdrawiam .

 

[ Dodano: Sob Kwi 11, 2009 09:30 ]

Woźny, co to za dodatek?[/q

 

wiatj ten dodatek to "Shell" na przeczyszczenie zaworow wtryskuw i ukladu paliwowego i czysci tam wszystko wlać go całego co 3 , 4 tankowania i bedzie ok. Ja mam sprawdzone i mi go tez inni polecili tylko z shell!!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Witam,

czy to normalne, że w temp. zewnętrznej ok 8st.C - silnik (diesel) łapie temperaturę (tzn. wskazówka na wskaźniku temp. silnika podnosi się od 0) dopiero po 6-7km. W innym aucie (benzyniak) temp. łapie po 1-1,5km. Wymiana termostatu pomoże? Ewentualnie jaki polecacie płyn chłodzący?

Pozdrawiam,

Forester

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

czy to normalne, że w temp. zewnętrznej ok 8st.C - silnik (diesel) łapie temperaturę (tzn. wskazówka na wskaźniku temp. silnika podnosi się od 0) dopiero po 6-7km. W innym aucie (benzyniak) temp. łapie po 1-1,5km. Wymiana termostatu pomoże? Ewentualnie jaki polecacie płyn chłodzący?

Pozdrawiam,

Forester

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

czy to normalne, że w temp. zewnętrznej ok 8st.C - silnik (diesel) łapie temperaturę (tzn. wskazówka na wskaźniku temp. silnika podnosi się od 0) dopiero po 6-7km. W innym aucie (benzyniak) temp. łapie po 1-1,5km. Wymiana termostatu pomoże? Ewentualnie jaki polecacie płyn chłodzący?

Pozdrawiam,

Forester

Panie to jest diesel cr on temperature złapię własnie dopiero po ok 7 km a jak temp spadnie do zera to potrafi się grzac nawet i ponad 10km....

A benzyna to normalne zę temperature łapię błyskawicznie 2-3 km i juz gorący...

 

Wymiana termostatu nic ci nie da, bo obecny masz sprawny...

 

A płyn chłodzący wedle uznania ja mam wlany prestone, a w drugim oryginal gm....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

czy to normalne, że w temp. zewnętrznej ok 8st.C - silnik (diesel) łapie temperaturę (tzn. wskazówka na wskaźniku temp. silnika podnosi się od 0) dopiero po 6-7km. W innym aucie (benzyniak) temp. łapie po 1-1,5km. Wymiana termostatu pomoże? Ewentualnie jaki polecacie płyn chłodzący?

Pozdrawiam,

Forester

Panie to jest diesel cr on temperature złapię własnie dopiero po ok 7 km a jak temp spadnie do zera to potrafi się grzac nawet i ponad 10km....

A benzyna to normalne zę temperature łapię błyskawicznie 2-3 km i juz gorący...

 

Wymiana termostatu nic ci nie da, bo obecny masz sprawny...

 

A płyn chłodzący wedle uznania ja mam wlany prestone, a w drugim oryginal gm....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja lista wyglada następująco:)

≈szuflada pod siedzniem pasażera nie chce się schować

≈popielniczka nie chce się chować

≈światła w środku nad kierowca nieprzygaszają się automatycznie tak jak tylnie tylko świeca cały czas

≈klakson nie działa

 

Niedawno kupiłem merivke i jako że wczesniej nie mialem dizla to prosiłbym o rady jak uruchamia się i kończy pracę silnika czy trzeba czekać przed wyłaczeniem silnika po jeżdzie i na co trzeba zwracać szczegulną uwagę w eksploatacji dizla. dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności