Skocz do zawartości

Problemy z meriva 1,7 CDTI


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

tak .. ten bład bedzie błedem historycznym, czyli nie występujacym w chwili obecnej .. Opcom lub Tech 2 załatwi sprawę. Co do przypadku pojawienia się błedu trakcji, być może jest problem z którymś z czujników kół przednich .. proponuję sczytać błąd i w zaleznosci co wyjdzie rozebrac wtyczki na przewodach do czujników i oczyścić środkiem do polepszenia kontaktu połączeń elektrycznych, przepatrzeć czy przewody sa nie przetarte. Czujniki niestety sa zabudowane w piastach .. więc jezeli któryś padł .. to czeka wymiana piasty.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 134
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Wiem, że są to układy w jakiś sposób połączone ale problem z czujnikiem trakcji wpływałby na spadek mocy auta? Dodatkowo, to nie dzieje się podczas ruszania czy hamowania tylko po np. 20 km jazdy, gdy jest prosty odcinek drogi i zaczynam wyprzedzać. Gdy to się pojawi nie mam mocy, zatrzymuję się gdzieś i ponownie włączam stacyjkę. Czasem nawet dogonię auto, które chciałem wyprzedzić...trochę to głupie. Ok, podjadę gdzieś na diagnostykę.

Edytowane przez bazarel

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

włączenie się błedu trakcji wiąże się z chwilowym odjęciem mocy .. ponieważ koła za chwilę łapia grunt my nawet tego specjalnie nie odczuwamy .. co najwyzej lekkie szarpniecie .. jeżeli natomiast czujnik działa niepoprawnie lub jest jakis problem z kontaktem to wtedy jest spadek mocy wydłuzony w czasie. Mam nadzieję, że wytłumaczyłem mechanizm jak to się dzieje. Zatrzymanie sie i wyłaczenie stacyjki .. nastepuje skasowanie błedu i do ponownego wystapienia problemu wszystko jest OK.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Gość grzes_c

Witam. Nie wiem czy problem umieściłem w dobrym wątku, ale...wygląda następująco:

W trakcie jazdy przy całkowitym i szybkim puszczeniu pedału gazu słyszę wyraźny stuk i szarpnięcie całym samochodem, ten sam objaw przy dodaniu gazu ale z mniejszymi objawami. dodam że przegląd auto przeszło pozytywnie a zawieszenie i jego luzy osobiście oglądałem , poduszka z przodu od skrzyni biegów wymieniona. Proszę o jakieś sugestie co to może byc. Dwumase raczej wykluczam, przy ruszaniu i zmianie biegów stuków nie słychac i nie ma żadnych drgań.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marek79

U mnie było to samo, po wymianie końcówek kierowniczych ucichło a już się naczytałem że to może być przegub wewnętrzny. Więc na początek proponuję sprawdzić luzy tych końcówek, umnie były niewielkie a stukanie było dość duże. Dodam jeszcze że przy skręconych kołach było to dużo mniej odczuwalne a na jeździe na wprost był łomot.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość grzes_c

Niestety to nie końcówki kierownicy, jedyne luzy to sama maglownica (przekładnia kierownicza), jeśli nie znajdę nic innego to prawdopodobnie wymienie i zobaczę efekty.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności