Gość andmich Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 (edytowane) Witam. Mam Antarę z 2007 roku z silnikiem 2.0 tdci. Po programowym podwyższeniu mocy i wywaleniu filtra cząstek stałych jakiś dluższy czas auto jeździło dużo lepiej ale po wymianie rozrządu załapało turbodziurę do 2800 obrotów(nie wiem czy to zbieg okoliczności czy jednak na to jakieś powiązanie). Jak nie osiągnie tych obrotów to praktycznie nie jedzie ale po osiągnięciu tych obrotów wyrywa jak szalone i przy tym strasznie dymi. Czy jest jakaś możliwości zlikwidowania tego-dodam że jest to uciążliwe np przy wyprzedzaniu. Druga sprawa to czy w waszych antarach zdarzyło się coś takiego jak uszkodzenie dźwigienek zaworów wydechowych? Ja miałem już taką awarię dwa razy. Wysiadają łożyska na tych dźwigienkach i wycierają mi wałek rozrządu. Zna ktoś może na to jakieś lekarstwo? PozdrawiamAndrzej Edytowane 29 Sierpnia 2013 przez andmich   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/63493-turbodziura/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość koni2305 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Czy jesteś pewien tego gościa co wymieniał rozrząd? Pytam tak bo miałem podobnie w Combo 1,7 i okazało się że ten co wymieniał przestawił rozrząd (masz identyko objawy).   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/63493-turbodziura/#findComment-498623 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 ja też już to przerabiałem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/63493-turbodziura/#findComment-498624 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andmich Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Rozrząd wymieniał mi kuzyn, ale pewny nigdy nie będę czy dobrze to zrobił Dziś pojadę do niego i nich sprawdza.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/63493-turbodziura/#findComment-498638 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andmich Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 ja też już to przerabiałem przerabiałeś turbodziurę czy rozrząd??? i co z tym zrobiłeś   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/63493-turbodziura/#findComment-498647 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 przerabiałem temat przestawionego rozrządu i czarnego dymu. Oczywiście powód dymienia i turbodziura to też często wina złej pracy EGR i zasyfionego czujnika MAP.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/63493-turbodziura/#findComment-498648 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość koni2305 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 (edytowane) Czy kuzyn ma jakiś warsztat czy robił to tak sobie? Pytam bo z tego co się orientuję po tym Combo to trzeba było mieć odpowiednie narzędzia do tego (jakieś blokady właśnie żeby nie przestawić rozrządu i miernik prawdopodobnie do odpowiedniego napięcia paska). Tak to wyglądało u mnie że auto trafiło do mechanika który tych rzeczy nie miał no i była lipa, zonk czy jak to kto tam nazywa. Pytanie dodatkowe: z jakiego auta są silniki 2,0 w Antarze, bo ja mam w Vivaro 2,0 i tam rozrząd jest na łańcuchu (nie wymienia się paska). Chodzi o to czy to jest silnik typowo od opla czy tak jak u mnie od renauta Edytowane 30 Sierpnia 2013 przez koni2305   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/63493-turbodziura/#findComment-498657 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 to silnik stworzony przez wloska firme ....z oplem niewiele ma wspolnego chociaz radzi se z antara,instalowany jest w chevroletach Eu made in daewo prawdopodobnie rozrzad walnienty o zabek lub duze dziorsko na dolocie mi ciagnie od 1700-1900 w zaleznosci jak zapchany dpf,podczas wypalania potrafi od 1600 w pelni ciagnac   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/63493-turbodziura/#findComment-498672 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andmich Opublikowano 6 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2013 Witam.A więc wina leżała po stronie zaworu EGR. Dziękuje wszystkim za podpowiedzi. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/63493-turbodziura/#findComment-499402 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kiero2 Opublikowano 6 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 Jakie są objawy uszkodzenia dźwigienek zaworów wydechowych. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/63493-turbodziura/#findComment-523023 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.