Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam Antarę z 2007 roku z silnikiem 2.0 tdci. Po programowym podwyższeniu mocy i wywaleniu filtra cząstek stałych jakiś dluższy czas auto jeździło dużo lepiej ale po wymianie rozrządu załapało turbodziurę do 2800 obrotów(nie wiem czy to zbieg okoliczności czy jednak na to jakieś powiązanie). Jak nie osiągnie tych obrotów to praktycznie nie jedzie :-( ale po osiągnięciu tych obrotów wyrywa jak szalone i przy tym strasznie dymi. Czy jest jakaś możliwości zlikwidowania tego-dodam że jest to uciążliwe np przy wyprzedzaniu.

 

Druga sprawa to czy w waszych antarach zdarzyło się coś takiego jak uszkodzenie dźwigienek zaworów wydechowych? Ja miałem już taką awarię dwa razy. Wysiadają łożyska na tych dźwigienkach i wycierają mi wałek rozrządu. Zna ktoś może na to jakieś lekarstwo?

 

Pozdrawiam
Andrzej

Edytowane przez andmich

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/63493-turbodziura/
Udostępnij na innych stronach

Czy jesteś pewien tego gościa co wymieniał rozrząd? Pytam tak bo miałem podobnie w Combo 1,7 i okazało się że ten co wymieniał przestawił rozrząd (masz identyko objawy).

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/63493-turbodziura/#findComment-498623
Udostępnij na innych stronach

Gość popencjusz

przerabiałem temat przestawionego rozrządu i czarnego dymu. Oczywiście powód dymienia i turbodziura to też często wina złej pracy EGR i zasyfionego czujnika MAP.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/63493-turbodziura/#findComment-498648
Udostępnij na innych stronach

Czy kuzyn ma jakiś warsztat czy robił to tak sobie? Pytam bo z tego co się orientuję po tym Combo to trzeba było mieć odpowiednie narzędzia do tego (jakieś blokady właśnie żeby nie przestawić rozrządu i miernik prawdopodobnie do odpowiedniego napięcia paska). Tak to wyglądało u mnie że auto trafiło do mechanika który tych rzeczy nie miał no i była lipa, zonk czy jak to kto tam nazywa. Pytanie dodatkowe: z jakiego auta są silniki 2,0 w Antarze, bo ja mam w Vivaro 2,0 i tam rozrząd jest na łańcuchu (nie wymienia się paska). Chodzi o to czy to jest silnik typowo od opla czy tak jak u mnie od renauta

Edytowane przez koni2305

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/63493-turbodziura/#findComment-498657
Udostępnij na innych stronach

to silnik stworzony przez wloska firme ....z oplem niewiele ma wspolnego chociaz radzi se z antara,instalowany jest w chevroletach Eu made in daewo

prawdopodobnie rozrzad walnienty o zabek lub duze dziorsko na dolocie

mi ciagnie od 1700-1900 w zaleznosci jak zapchany dpf,podczas wypalania potrafi od 1600 w pelni ciagnac

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/63493-turbodziura/#findComment-498672
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności