Gość grzes08 Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Czyli ten test przelewowy o dupe rozbic? Niewiadomo jak jest z wtryskami? Napisze jak bylo od poczatku. Dwa lata temu wymianiałem alternator. Auto robilem u takiego dziada za 2 tyg mu zeszło. Kiedy odebralem samochod pojechalem na myjke umyc i zaczol sie ten problem. Zdarzało sie tak jak silnik byl rozgrzany albo jak lapal temperature. Przy niskich i minusowych temperaturach. Natomiast jak bylo - 22 stopnie rany nigdy nie bylo problemu palilo na dotyk. Po zimie jak temperatura powietrza sie podniosla to nie bylo problemu. Problem wrocil pozna jesienia i zima. Podpiolem kompa nie ma bledow. Auto nie stracilo mocy nie pali wiecej ropy. Tankuje tylko na bp i orlenie. Filter paliwa i powietrza wymieniam co roku. Gdzies czytalem na forum ze koles mial podobnie to cos z rozrusznikiem mial nie tak. Tez pewnie pojade do elektryka. Bo koszty wtryskow sa kolosalne i wole miec pewnosc. Tutaj ma filmiki to co słyszałem na filniku to dla mnie brak paliwa ... pompa ma problem z zaciągnieciem paliwa do pompy bo jak znam zycie paliwo cofa się do baku (a moze wtryski nie trzymaja cisnienia. Ale na pewno zaobserwujesz to jak podłączysz sie programem diagnostycznym do auta. Patrz na cisnienie w railu .. na wolnych obrotach żadane i otrzymywane powinno byc na poziomie 30 MPa na zimnym silniku i 24 MPa na silniku nagrzanym (80-90C). Zrób próbę i wszystko będziesz wiedział .. podłacz do pompy zewnetrzny zbiornik paliwa (na krótko z obeściem filtra). Odpal samochód tak aby chwile popracował i zostaw go do rana. Spróbuj rano .. jak odpali to znaczy, że problemem jest układ paliwowy a dokładnie cofanie sie paliwa, zapowietrzenie układu itd. Jezeli równiez zachowa sie tak jak na filmiku .. idź w wtryski. Zeby to miało sens .. najlepiej powtórzyć takie odpalanie kilkukrotnie .. tzn. przez dwa lub trzy dni. Jezeli sytuacja bedzie zawsze taka sama .. bedziesz wiedział co robic.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65112-wtryski-denso/page/4/#findComment-526737 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymek55555 Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Rano mi nic nie da bo musi byc silnik cieply wyszedlem z pracy i silnik zapalil ok. Jak wrocilem do domu po 15 km to tak pali. Pojade w nastepnym tyg. podepne kompa i zobaczymy. http://www.youtube.com/watch?v=bdLhpw6b4C8&feature=youtu.be   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65112-wtryski-denso/page/4/#findComment-526841 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 ok .. cofam co pisałem .. ja myślałem, że problem jest strikte na zimnym silniku .. a jak to jest na ciepłym .. to musze sie zastanowić, rzeczywiście zapala tragicznie. Odezwę się.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65112-wtryski-denso/page/4/#findComment-526868 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BENY72 Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 Jeszcze raz to samo co wcześniej pisałem,AKUMULATOR DO SPRAWDZENIA.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65112-wtryski-denso/page/4/#findComment-526880 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymek55555 Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 Sprawdzałem ma 12,7V ,a na właczonym silniku 14,5V   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65112-wtryski-denso/page/4/#findComment-526998 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BENY72 Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Zobacz jaki ma spadek napięcia przy odpalaniu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65112-wtryski-denso/page/4/#findComment-527010 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymek55555 Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Przy odpalaniu 10,3V   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65112-wtryski-denso/page/4/#findComment-527016 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 dla mnie do sprawdzenia zachowanie się silnika podczas odpalania na parametrach z ECU .. potrzebny zrzut parametrów takich jak ciśnienie w railu rządane i otrzymywane, predkość obrotowa silnika, odczyt z czujników prędkosci obrotowej wałka rozrzadu, spadek napiecia podczas kręcenia i jeszcze kilka takich. Mozna to zrobic OPcomem lub Techem2 .. jak masz mozliwość .. inaczej bez danych .. to wróżenie z fusów .. albo sie uda albo sie nie uda.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65112-wtryski-denso/page/4/#findComment-527017 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BENY72 Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 A ile lat ma aku???   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65112-wtryski-denso/page/4/#findComment-527018 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymek55555 Opublikowano 26 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2014 Akumlator ma 2 lata. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/65112-wtryski-denso/page/4/#findComment-527019 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.