Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Spotkałem się z przypadkiem, że czujnik położenia wału korbowego po dostaniu temperatury przestawał poprawnie działać. Warto sprawdzić ponownie błędy.

 

No więc EGR wymieniony na używke w dobrym stanie, kontrolka ładnie od razu zgasła, auto aż chciało jeździć, było czuć że jest żwawsze, ale przejechałem sie kawałek, było wszystko git, wróciłem, postał chwile zapalony, nagrzał się do ok 93 stopni i dalej zaczeło ograniczać obroty, mam wrażenie że na troche wyższym pułapie ale jednak... I co teraz może być ? czy może znów udać się na komputer aby mechanik wykasował błędy ? choć skoro kontrolka zgasła to czy jest taka potrzeba ?

To zostało jak radzi marco84 sprawdzić przepływomierz.Na komputer się jedzie aby sprawdzić błędy(nie tylko kasować).Spróbuj może trochę pomęczyć auto aż zaświeci się kontrolka (wykaże wtedy błąd).

 

Ale czy przepływomierz nie sprawiałby kłopotów już na zimnym silniku ? Dziś po wymianie EGR jak pojechałem kawałek to aż było czuć zmiane, auto było żwawższe, lepiej sie zbierało, i równiej pracowało, i zrobiłem z 10km i było dobrze, dopiero jak wróciłem, postał chwile odpalony, pare razy przygazowałem, zagrzał się mocniej, do ok 95st. i wtedy pojawił sie problem, ale odcina na wyższych obrotach niż przed wymianą EGR, jak wcześniej auto po odciecu osiągało ledwo 70 tak teraz do 90 dobija bez problemu.

 

No więc EGR wymieniony na używke w dobrym stanie, kontrolka ładnie od razu zgasła, auto aż chciało jeździć, było czuć że jest żwawsze, ale przejechałem sie kawałek, było wszystko git, wróciłem, postał chwile zapalony, nagrzał się do ok 93 stopni i dalej zaczeło ograniczać obroty, mam wrażenie że na troche wyższym pułapie ale jednak... I co teraz może być ? czy może znów udać się na komputer aby mechanik wykasował błędy ? choć skoro kontrolka zgasła to czy jest taka potrzeba ?

Dodam że odcina go na dużo wyższych obrotach i w momencie tego "odcięcia" gdy go przytrzymam to zapala się kontrolka, a momencie puszczenia gazu kontrolka gaśnie..

Do wymiany przepływomierz. Nie jeździ się z zapaloną kontrolką awarii.

 

Po wymianie EGR-a było go zaślepić.

Edytowane przez dzac4

 

Do dzisiaj auto jeździło dobrze, dziś już na zimnym był problem, wiec prosto z pracy pojechałem na kompa, ledwo się dowlokłem :) Komputer wykazał błąd obrotów. Mechanik stwierdził że jest możliwość że to właśnie jest błąd czujnika położenia wału.

 

EGR-a nie chce zaślepiać, wiem że wiele ludzi tak robi ale ja nie zamierzam kombinować, nowy EGR jest sprawny.

 

A więc błąd zczytywania obrotów może być przez ten czujnik ? Nie ma na co czekać tylko go wymieniać ?

 

a na co chcesz czekac ?

 

okresl się dokładnie o który czujnik chodzilo mechanikowi , czy polozenia walu korbowego czy walka rozrządu (o ile ma takowy bo nie pamiętam już)

 

nie raz spotkałem się ze czujnik który się rozgrzal wariowal.

 

niech mechanik da kod bledu albo dokładnie określi.

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności