Skocz do zawartości

3.0 v6 chodzi jak diesel


Gość melanrz

Rekomendowane odpowiedzi

To po wymianie na nowe nie powinno być lepiej? A wyszlifowanie gniazd szklanek?

Ale tak z drugiej strony... Tokar ma dokładnie to samo a on głowicy nie ruszał, a objawy takie same.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 41
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

tylko powiedzcie mi jedno po co sa szklanki znacyz sie hydropopychacze jak one sie same nie wyregulowuja?? przeciez hydrosztosy mozna zamieniac dowolnie i same sie ustawia. Ten klekot jest podejrzany dosc mocno. Nie polecam jezdizc dalej bo jesli to jest taki duzy luz na zaworze to moze urwac grzybek jak nic przy wysokich obrotach.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydajność pompy oleju była sprawdzana? Jakie ma ciśnienie na jałowym?

Ten klekot na ciepłym, na zimnym, niezależnie od temperatury silnika?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze ciśnienie oleju sprawdzić.

 

Drugie,może być kanał doprowadzający olej do popychacza przytkany lub coś w nim lata i blokuje przepływ.

 

Trzecie,tak jak przedmówcy pisali same popychacze trafione..

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może uda się upiec dwie pieczenie na jednym ogniu. W moim silniku(pierwszy post YTub X22XE) jak sprawdzałem szklanki to je ponumerowałem. Kontrolka ciśnienia oleju momentalnie gaśnie po odpaleniu ale jak zasugerował ArKos, wypada sprawdzić ciśnienie oleju, no i jak sprawdzić kanaliki olejowe ? u mnie klepie niezależnie od temperatury silnika. Miałem też stukot poranny od przedmuchu kolektora wydechowego ale już się z nim uporałem, ciśnienie na cylindrach + - równe 15atm ale jak je sprawdzałem (podczas przeglądu szklanek) to po wkręceniu świec silnik pracował cicho i już myślałem że tak zostanie ale niestety nie. Więc teraz tak sobie myślę że to mogło być związane z ciśnieniem oleju, który dostał się wreszcie tam gdzie trzeba, może w trakcie kręcenia silnikiem podczas sprawdzania ciśnienia, brak jego na pozostałych cylindrach spowodował że olej zdołał się przecisnąć tam gdzie powinien ale nie jest to dla mnie jasne?

Edytowane przez tokar2

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzw dupa

nie wiem jak dojda ktora byla gdzie

Niekoniecznie tak jest ja zawsze szklanki rozruszam wyciskam z nich syf i zakładam jak mi się chce, świeży olej i po odpaleniu klekotają kilka sekund później jest ok.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co się dowiedziałam szklanki na pewno nie były wkladane po kolei... "bo wypadły".

Kazałam zmienić na nowe. Mam nadzieję że to pomoże... Mam olbrzymią nadzieję.... Mega nadzieję... Nadzieję nie do opisania...

 

Gawlak jak zadziała to normalnie wysyłasz mi swoją fotke a ja ją wieszam w ramce nad łóżkiem :rorfl:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności