Skocz do zawartości
holcu

Programowanie kluczyka w samochodach marki OPEL

Rekomendowane odpowiedzi

Sposób sprawdzony na Astrze z 99

 

Programowanie kluczyków w modelach aut Opla jest dość proste.

 

1. Wsiadamy do samochodu i zamykamy drzwi,

2. Przekręcamy kluczyk w stacyjce do momentu zapalenia się kontrolek.

3. Przytrzymujemy w kluczyku guzik odpowiadający za zamykanie drzwi przez ok 3 sek.

4. W tym czasie drzwi zaryglują się i odryglują ponownie.

5. Teraz możemy sobie zafundować browarka, gdyż zaoszczędziliśmy na wizycie w serwisie.

Pozdrawiam


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

Witam mam Calibre i własnie taki problemik że oba piloty od centalnego zamka maja bardzo słaby zasięg (baterir wymieniałem 2 razy wiec wykluczamy) czy moge ich ponownie wten sposób zaprogramować alarmu nie posiadam to sa piloty od fabrycznego centralnego jeżeli nie moge tego zrobić jak opisujecie wyżej to w jaki sposób poprawić zasieg pilotów ( bo poco mio pilot jak musze przy samej szybie otwierać auto???) Poradzcie coś prosze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

jasne ze mozesz tak zaprogramowac, ale watpie zeby to poprawilo ich zasieg.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

Dzięki a jakie są jeszcze inne opcje na poprawe zasięgu pilotów ( poza wymianą baterii) bardzo bym poprosił o wszelkie podpoeiedzi i rady jak to poprawić z góry dziękuje wszystkim

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

Poprawić zasieg pilota mozesz przykładając go do głowy (niekoniecznie swojej). I to jest sprawdzone, bo nawet w TopGear testowali :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
...przykładając go do głowy...

albo do szyi, sam tak kiedyś robiłem. Alarm działał wtedy z 6-ego piętra :)

A teraz mam jakieś kiepskie te piloty, działają z około 2 metrów od auta :(


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

Jeśli chodzi o pilota na podczerwien to wątpie że przystawianie do głowy coś da. Może tylko głową zasłonicie diode i nie będzie działać :( Patent z Top Gear działa tylko na pilotach radiowych :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
...Patent z Top Gear działa tylko na pilotach radiowych...

tak :) masz rację :( w 100%

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

A ja kiedyś w Tico miałem takie piloty z wysuwaną antenką i po przyłożeniu do głowy działały z odległości grubo ponad 400m (!).

A teraz w astrze muszę czasem 5 razy przyciskać chodząc w koło auta by się zamknął lub otworzył (baterie mam nowe).

 

[ Dodano: Nie Maj 21, 2006 12:47 ]

W Asterce mam centralkę centralnego Magic Lock typ ML-RF (WAECO) i nawet nie wiem jakie ma funkcje. Jeśli ktoś wie to może mi coś napisać.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

Holcu :mrgreen:!:)!:oops:

 

Z nieba mi spadasz ziomku tak jutro zrobie z tym kluczykiem jak radzisz i mam nadzieje że się zaprogramuje ten 2 ( zapasowy) a podobno wszystko przez to że wymiana baterii w pilocie niemoże trfać dłużej niż 30 sec a moja trfała godz i sie rozprogramowało ale jutro zadziałam i dam wam znać pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

Mój zapasowy klucz przeleżał w szufladzie pare lat i próbowałem go reanimować podanym wyżej sposobem. Nie ma problemu z otwieraniem i zamykaniem centralnego zamka, natomiast po przekręceniu w stacyjce miga kontrola w kształcie silnika, samochód daję się uruchomić ale zaraz gaśnie. Podejrzewam że to chyba coś z imobilajzerem w kluczyku. Czy da się to jakoś samemu naprawić czy czeka mnie wizyta u fachowca?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sam nic nie zrobisz, chyba , że masz Tech-a.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

Holcu :mrgreen:

 

NIe działa niestety twój patent sie nie sprawdził owszem kluczykiem moge uruchomić fure i wszystko ok ale niestety zamykanie o otwieranie niedziała niedziała i koniec może ktoś inny zna inne sposoby słyszałem trzeba zamykać drzwi i otwierać koł 15 min i wtedy on się zaprogramuje dajcie znać ludzie a tobie holcu itak dzieki zawsze warto spróbować pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

jak macie slaby zasieg pilota to rozkrecie go i sprawdzcie czy nie ma tam pokretla regulacji, drugie wyjscie to przedluzenie anteny wychodzacej z centralki alarmowej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zyzo007, Moze tak:

Nic nie musisz grzebać,zrób tak:

W jaki sposób można dostroić pilota centralnego zamka - Włączasz zapłon, naciskasz guzik na pilocie, a w kilka do kilkunastu sekund zamek centralny z amknie się i otworzy, wyjmujesz kluczyki. I już pilot działa.

Kodowanko kluczyka z pilotem - W instrukcji obsługi pisze tak: -włączyć zapłon. Układ przez 30 sek pozostanie w trybie synchronizowania. -nie wyjmując kluczyka ze stacyjki wcisnąć krótko jeden z przycisków nadajnika zdalnego sterowania. -synchronizacja zostanie potwierdzona przez centralne zablokowanie, a nastepnie odblokowanie zamków.

Jest to sposób na astrę,ale pewnie i na Vectrę też powinno działać.Musisz mieć jeszcze dobrą baterię.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

Mój pilot z kluczykiem od centralnego zamką zaczął słabo łapać, myślałem że to wina słabej baterii, dlatego wymieniłem ją , ale to nic nie pomogło. W ciągu dnia otworzę/zamknę auto 4-5 raz i przestaje łapać. Włoże kluczyk do stacyji, zsynchronizuję, wszystko działa 4-5 razy i koniec. Wszystko od nowa. Czy ktoś się spotkał z takim problemem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak miałem to samo, gdy posiadałem astrę II.

 

Po 1. Kupiłeś baterie do pilota i ją wymieniłeś, jeśli tak to upewnij się ze baterie kupiłeś nową, często w sklepach sprzedają baterie pochodzące ze starych PC które szły na utylizacje, pakowano je w kartonik i na handel za 5 zł.

 

Po 2. Byś może układ nadawczy (radiowy) w pilocie jest uszkodzony, wygląda to na to jakby jakiś scalaczek poprostu się zerował, pod wpływem

 

a) braku zasilania - z baterii (potrzebne do potrzymywania pamięci w układzie)

 

:-) uszkodzenia, bądź jakiegoś zwarcia.

 

Aczkolwiek sprobuj dokładnie przebadać baterie, czy czasem nie jest rozładowana, najlepiej woltomierzem badz podłaczając jakies obciążenie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może ktoś mi poradzi co zrobić. W mojej astrze kluczyk nie działa, wymiana baterii nic nie dała. Później sprawdziłem pod światło i okazało się że ktoś chyba podważał płytkę pilota by ją wyjąć i uszkodził jedną ścieżkę drukowaną zaraz przy krawędzi laminatu. Bedę próbował to zlutować, ale mam pytanie jak to jest z dorabianiem kluczyka z pilotem.

 

Czy autoryzowany serwis będzie w stanie dorobić gdy jedyny pilot nie działa ? Słyszałem opinie, że często serwis proponuje wymianę immobilisera i zamków - ale to kosztowne rozwiązanie. Co najlepiej zrobić ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

zibi ma racje

 

wlasnie zachcialo mi sie patrzec jak wymienic baterie i podchodze do auta a tam dupa nie dziala;p szybko forum, n i tak jak zibi napisal, drzwi sie zaryglowaly, otworzyly i po wyjeci kluczyka juz pilocik ladnie dziala jak przedtem, ale strachu sie najadlem:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale mam pytanie jak to jest z dorabianiem kluczyka z pilotem.

 

Czy autoryzowany serwis będzie w stanie dorobić gdy jedyny pilot nie działa ? Słyszałem opinie, że często serwis proponuje wymianę immobilisera i zamków - ale to kosztowne rozwiązanie. Co najlepiej zrobić ?

W twiom przypadku to najlepiej kupic sobie pilota na allegro ( uzywka lub nowy) Pojechac do aso i oni go doprogramuja techem2. Musisz miec jedynie kody car pass bo jak nie to aso sciagnie je z fabryki oczewiscie za oplata okolo 150 zł. Proramowanie waha sie w cenie od 52 w zwyz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.