Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość krzysgier

Witam ponownie.

kasa. napisz czy w twoim przypadku to smarowanie pomogło. ja odpuściłem bo nie miałem smaru, a stuki słyszę raczej przy zawieszeniu niż pod kierownicą. na przyszły poniedziałek sie umówiłem z tą przekładnia do regeneracji. jeśli chodzi o krzyżak to koszt jak wcześniej pisałem 110zl i wymienisz sam.

 

kuchar - czy te tuleje przekładni są do kupienia w ASO?, dzwoniłem do ASO Opel-Szpot i Opel-Shop i pytałem o zestawy naprawcze do przekładni to mi powiedzieli ,że nic takiego nie ma w ofercie , ale w ASO dobroduszny sprzedawca zaproponował zakup nowej przekładni fabrycznej w promocyjnej cenie z kwoty ok.2200zl - przecena na 1200zł :D:D

 

kuchar - czy ty potrafisz opisać stuki pochodzące z EPS gdy jest mało tego smaru? (metaliczne-na bruku-przy skręcaniu-itd)?

 

Gość kasa1979

Zlokalizowalem dokladny stuk tego,jest to ponizej liznika na na przeciwko lewego kolana siedzac na fotelu,jadac do roboty bylo juz to slychac nawet na rownej drodze,mam nadzieje ze jak to przesmaruje to stuk zniknie,teraz wystarczy minimalna nierownosc i to slychac.

 

Gość krzysgier

kasa1979

a czy na postoju z wyłączonym silnikiem przy energicznych ruchach kierownica tez słyszysz te stukanie? (ja tak)

 

kuchar - czy te tuleje przekładni są do kupienia w ASO?,

W instrukcji serwisowej, do której link zamieściłem, masz podane na końcu numery katalogowe części zamiennych.

Jak wół masz napisane "repairing set steering gear" - czytać Panowie, czytać dokładnie :D

 

Cena tego zestawu naprawczego w katalogu GM to 123PLN brutto.

 

W instrukcji serwisowej, do której link zamieściłem,

no własnie,

 

tam jest info że naprawd dotyczy samochodów od danych vin-ów, była jakaś akcja serwisowa dotycząca tego problemu?

 

Gość kasa1979

Witam,jutro bede smarowal EPS-a,smarem grafitowym lub smarem mocno przylegajacym,bo takie mam,wiec wieczorkiem w sobote wszystko opisze czy pomoglo.

 

Gość kasa1979

kuchar

to jednak bylo to,rozebralem i wyciaglem EPS i przesmarowalem,poskladalem no i jazda probna i okazalo sie ze nic nie stuka,a przed smarowaniem stuk byl dokuczliwy nawet na najmniejszych nierownosciach,pojechalem na droge gdzie sa dziury,i slychas tam jakis stuki wjezdzajac na dziure ale to juz typowo gdzies w zawieszeniu,chyba w przekladni.Dokrecilem tez slynna srube przy krzyzaku,dociaglem o niecaly obrot,kuchar wisze ci dobra flaszke :P

 

krzysgier

 

Porozbieraj i wyciag EPS nasmaruj i poskladaj,zrob jazde probna i daj znac,lepiej sprawdz to przed regeneracja magla,jest to chwila roboty a naprawde warto,byc moze u ciebie tez to stuka.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności