ja37 Opublikowano 30 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2007 Witam Mam astre 92r z instalacją z 2000 roku jak włanczam silnik i przełanczam na gaz to odrazu mi gasnie ktos mi powiedział ze mozna regulowac srubką ale nie wiem czy w dokręcac mam czy odkręcac 2 pyt czy moge sam wymienic filtr paliwa od gazu 3 pyt na gazie mam wiekszą moc silnika niz na bezynie czym to moze byc spowodowane Dziękuje za odpowiedz Szukałeś pomocy? Chyba nie. http://forum.opel24.com/regulacja-lpg-vt1959.htm?highlight=regulacja+lpg http://forum.opel24.com/uklady-zasilania-lpg-vt6163.htm?highlight=regulacja+lpg Oba tematy sam założyłem. Można samemu wymieniać filtr, tylko sprawdź później, czy się nic nie ulatnia. Pyt 3 - na benzynie masz zmniejszony dolot, ot cała odpowiedź.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 Witam mam ten sam problem jak Cinek tylko,że mam corsę b 1.2,którą niedawno kupiłem.Autko ma przejechane na gazie 40tyś. a w sumie ma przebieg 125tyś.Jest założona instalacja BRC bez krokowego(śruba),instalka ma 5 lat.Tym autem jezdziły 2 kobiety przez ten czas(96rok).Byłem u fachmana i kazał mi wymienić reduktor bo sie nie da ustawić,(spalanie po mieście 12.5lpg).Pojechałem do drugiego i bez problemu wyregulował i mówił,że te autko powinno spalać 8.5 po mieście a pali 12.5 a wynik z kompa jest w normie nie wiem już może coś doradzisz.Powiem jeszcze tyle,że nie wymieniałem jeszcze filtrów itp. POZDRAWIAM.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 JACEK T, spróbuj spuścić tą maź z parownika. Ja miałekm tez kiedyś na śrubę i palił nawet 17.....po założeniu kompa z krokowcem spalanie spadło na 10 w mieście. Z parownikiem to też loteria, mój się rozłożył po 50kkm, jak się nie daje ustawić, to osobiście bym już go zmieniał.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 Mam pytanko. Mam Corsę '97 1.4l z gazem (nie wiem dokładnie jaka instalacja, musiałbym sprawdzić w papierach). Ostatnio bardzo często przy redukcji na gazie samochód gaśnie. Tzn. jedzie normalnie, zbliżam się do zakrętu, hamuję, wciskam sprzęgło i tu zaczyna się akcja. Obroty spadają do praktycznie zera, słychać leciutkie dławienie się i pyk, silnik przestaje pracować. Na benzynie tego nie zaobserwowałem. Przy okazji jeszcze jedno pytanko - wskaźnik temp. po rozgrzaniu silnika do 90* potrafi podczas jazdy spadać poniżej, czyli tak jakby auto stało na zimnym silniku już jakiś czas. Po paru chwilach znów wraca do 90*, za jakiś czas znów opada. Dzieje się tak strasznie nieregularnie, czasem można jechać i non stop jest 90*, a czasem skacze jak kangur. Dodam, że to się w sumie dzieje również na benzynie. Z góry dzięki za pomoc.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 Z temperaturą, to chyba termostat już zaczyna wariować, albo masz zły styk na czujniku na zegary. Z gaśnięciem, to gaśnie ci na zakręcie, czy przed? A jak na zakręcie, to w którą strone? W prawo?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 No właśnie i termostat i czujnik zostały wymienione, ale nadal, chociaż nieco mniej, wariuje. Gaśnie przeważnie na zakrętach, obojętnie w którą stronę, ale na prostej też mu się zdarza krztusić przy zwalnianiu i wciśnięciu sprzęgła. Tzn. no jadę, zbliżam się do zakrętu, wiadomo hamulec, zwalniam, wciskam sprzęgło i obroty praktycznie do zera i cisza. Zapalają się kontrolki oleju, akumulatora i ta pomarańczowa od silnika chyba. Po zgaśnięciu odpala normalnie (na benzynie odpala zawsze).   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 Przerób dolot powietrza do filtra, nie może zasysać z przodu. Moze lipny termostat kupiłeś? Za długo jest otwarty i dopuszcza za dużo zimnego płynu......choć z drugiej strony coś mi nie pasuje z temperaturami. Powinien się otwierać przy 92*, a ty piszesz, że już wcześniej temperatura spada. U mnie trzymał temperaturę 95*, książkowo, ale dopóki cały płyn sie nie zagrzał, widać było wahania temperatury w zakresie 92-97*C.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 Przerób dolot powietrza do filtra, nie może zasysać z przodu. Chodzi Ci o tą część? Zatkałem ją dziś, póki co jest nieco lepiej, zaraz jadę do pracy więc zobaczymy jak się sprawdzi. Tylko teraz nie wiem czy to miało pomóc na temperaturę czy na gaśnięcie. Moze lipny termostat kupiłeś? Za długo jest otwarty i dopuszcza za dużo zimnego płynu......choć z drugiej strony coś mi nie pasuje z temperaturami. Powinien się otwierać przy 92*, a ty piszesz, że już wcześniej temperatura spada. U mnie trzymał temperaturę 95*, książkowo, ale dopóki cały płyn sie nie zagrzał, widać było wahania temperatury w zakresie 92-97*C. Termostat zamawiał mi mechanik u którego robię auto, więc w sumie nie wiem jaki był... Wiatrak załącza się normalnie jak wskaźnik jest trochę przed połową między 90* a 100*, wyłącza się też normalnie jak temp. spadnie. Wahania temp. powyżej 90* też wcześniej miałem, szczególnie przy jeździe w mieście, ale nigdy nie spotkałem się z tym, żeby już po rozgrzaniu wskazówka spadała poniżej 90*. Na jazdę to chyba nie wpływa (chociaż może to od tego gaśnie?), dlatego nie mam pojęcia co to może być. http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/kwasny.gif   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 Źle zrobiłeś z tym dolotem. Masz tu fotkę, pomysłowo zrobionego dolotu przez jednego z forumowiczów. Tylko klapka w filtrze powietrza musi być zablokowana na pobieranie z tej rurki odwróconej do tyłu.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 Wiesz to nie jest zdjęcie mojego auta, znalazłem po prostu identyczny silnik. Ja tak miałem fabrycznie jak na zdjęciu, po prostu w miejscu zaznaczonym czerwonym kółkiem zablokowałem wlot powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.