Gość aszulczi Opublikowano 26 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 (edytowane) Witam, Mam problem z wyskakującym błędem P0170 - korekcja paliwa wadliwe działanie rząd 1 Generalnie nie sądze aby przepływomierz był nie sprawny ponieważ auto nie ma muła i dość dobrze przyśpiesza zarówno na lpg jak i na benzynie,choć mogę oczywiście się mylić. Poniżej zrzut z Op-com : Napięcie akumulatora,14.5 VGlówny przekaznik,AktywnyPrzekaźnik pompy paliwa,AktywnyCzujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu),0.98 VCzujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu),0.49 VWartosc kalkulowana pozycji pedalu gazu,0 %Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowego,AktywnyTP (pozycja przepustnicy) czujnik 1,0.78 VTP (pozycja przepustnicy) czujnik 2,4.24 VObliczona pozycja przepustnicy,5 %Położenie przepustnicy,Bieg jalowyPrędkość silnika,901 obr/minPrzepływomierz powietrza,1.55 VPrzepływomierz powietrza,9.21 kg/hTemperatura cieczy chłodzącej,2.39 VTemperatura cieczy chłodzącej,48 °CTemperatura powietrza wlotowego,3.33 VTemperatura powietrza wlotowego,25 °CSensor zbiornika paliwa,3.86 VSensor zbiornika paliwa,2 Mala predkoscCiśnienie oleju,NormalnePrzełącznik Info A/C (System Klimatyzacji),NieaktywnyCiśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),0.25 VCiśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),100 kPaPrzełącznik 1 hamulców,NieaktywnyPrzełącznik 2 hamulców,NieaktywnyPrędkość pojazdu,0 km/hPrzelacznik ukladu regulacji predkosci jazdy,Nie zaprogr.Tempomat (Cruise Control),Nie zaprogr.Prędkość pojazdu w zakresie ustawień tempomatu,Nie zaprogr.Solenoid EGR (Recrkulacji Gazu Wydechowego),Nieaktywnyżądana pozycja EGR (Recyrkulacji Gazu Wydechowego),0 %Wartość rzeczywista pozycji EGR (Recyrkulacji Gazu Wydechowego),0.00 VZawór odpowietrzający zbiornika pali,0 %Uklad zapob. spalaniu stuk.,NieaktywnyB1S1 Podgrzewanie sondy lambda (rzad 1 czujnik 1),AktywnyB1S1 Czujnik O2 (Rząd 1 Czujnik 1),823 mVB1S1 Stosunek powietrze/paliwo (rzad 1 czujnik 1),UbogaB1S2 Podgrzewanie sondy lambda (rzad 1 czujnik 2),NieaktywnyB1S2 Czujnik O2 (Rząd 1 Czujnik 2),451 mVB1S2 Stosunek powietrze/paliwo (rzad 1 czujnik 2),UbogaO2 Pętla sensora,ZamknięteB1 Długoterminowa adaptacja paliwa (Rząd 1),23 % - ?B1 Krótkoterminowa adaptacja paliwa (Rząd 1),-12 %Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji),AktywnyTryb wylaczenia ukladu klimatyzacji,Zmniejsz. cisn.Lampka kontrolna wadliwego dzialania (MI),ZałSerwisowa lampka kontrolna (SVS),WyłPrędkość silnika,901 obr/minPożądana prędkość jałowa,860 obr/minPrzesunięcie prędkości jałowej,Rozruch zimn.Przyspieszenie pojazdu,0.0 m/ s2Kat zwarcia styków,1.8 msCzas wtrysku,4.9 msKat wyprzedzenia zaplonu,0 CAB1 Sygnal czujnika spalania stukowego (rzad 1),0.00 mVWzgledne obciazenie silnika,6 %Normalna temperatura pracy silnika,AktywnyTryb pracy awaryjnej (uklad elektr. ster. przepustnica),NieaktywnyLicznik nauki ukladu przepustnicy elektronicznej,11Zawór odpowietrzający zbiornika pali,AktywnyPrzekaźnik 1 wentylatora,NieaktywnyPrzekaźnik 2 wentylatora,NieaktywnyPrzekaznik 3 wentylatora,NieaktywnyZaprogramowano funkcję immobilisera,YesCzas oczekiwania zabezpieczenia,NieaktywnyBCM:ID pojazdu jest zaprogramowane (Moduł ster.nadw),YesZest.wskaźników: ID pojazdu jest zaprogramowane,YesBCM: Stan ID pojazdu (Moduł sterowania nadwozia),OkayZestaw wskaźników: Stan ID pojazdu,Okay B1S2 Czujnik O2 (Rząd 1 Czujnik 2),451 mV --- generalnie tutaj jak dodajde gazu na wolnych obrotach to nic sie nei zmiena, czy to wina sondy tej w rurze wydechowej?B1S2 Stosunek powietrze/paliwo (rzad 1 czujnik 2),Uboga Edytowane 25 Października 2015 przez aszulczi   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73700-corsa-c-12-p0170/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukkiil Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 cześć uporałeś sie może z tym błędem? u mnie to samo, czasem cieżko odpalić na ciepłym, zdarza mu sie zgasnac przy ruszaniu, teraz jeszcze zaczął sam podnosic obroty z 800rpm na 1100rpm wklejam moje logi z opcoma robione w podobnych warunkach co Twoje: Napięcie akumulatora,14.4 V Glówny przekaznik,Aktywny Przekaźnik pompy paliwa,Aktywny Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu),0.97 V Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu),0.49 V Wartosc kalkulowana pozycji pedalu gazu,0 % Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowego,Aktywny TP (pozycja przepustnicy) czujnik 1,0.68 V TP (pozycja przepustnicy) czujnik 2,4.35 V Obliczona pozycja przepustnicy,2 % Położenie przepustnicy,Bieg jalowy Prędkość silnika,833 obr/min Pożądana prędkość jałowa,810 obr/min Przepływomierz powietrza,1.20 V Przepływomierz powietrza,5 kg/h Temperatura cieczy chłodzącej,2.22 V Temperatura cieczy chłodzącej,51 °C Temperatura powietrza wlotowego,3.92 V Temperatura powietrza wlotowego,9 °C Czujnik pozycji dezaktywacji portu,4.5 V Przełącznik Info A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywny Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),0.59 V Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),340 kPa Sensor zbiornika paliwa,1.45 V Sensor zbiornika paliwa,31 Mala predkosc Przełącznik 1 hamulców,Nieaktywny Przełącznik 2 hamulców,Nieaktywny Przełącznik sprzęgła,Nieaktywny Prędkość pojazdu,0 km/h Solenoid EGR (Recrkulacji Gazu Wydechowego),Nieaktywny Wartość rzeczywista pozycji EGR (Recyrkulacji Gazu Wydechowego),0.74 V Zawór odpowietrzający zbiornika pali,Nieaktywny Uklad zapob. spalaniu stuk.,Nieaktywny B1S1 Podgrzewanie sondy lambda (rzad 1 czujnik 1),Aktywny B1S1 Czujnik O2 (Rząd 1 Czujnik 1),156 mV B1S1 Stosunek powietrze/paliwo (rzad 1 czujnik 1),Uboga B1S2 Podgrzewanie sondy lambda (rzad 1 czujnik 2),Nieaktywny B1S2 Czujnik O2 (Rząd 1 Czujnik 2),451 mV B1S2 Stosunek powietrze/paliwo (rzad 1 czujnik 2),Uboga B1 Długoterminowa adaptacja paliwa (Rząd 1),-5 % B1 Krótkoterminowa adaptacja paliwa (Rząd 1),12 % O2 Pętla sensora,Zamknięte Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywny Tryb wylaczenia ukladu klimatyzacji,System OK Tempomat (Cruise Control),Nie zaprogr. Przelacznik ukladu regulacji predkosci jazdy,Nie zaprogr. Prędkość pojazdu w zakresie ustawień tempomatu,Nie zaprogr. Lampka kontrolna wadliwego dzialania (MI),Zał Serwisowa lampka kontrolna (SVS),Wył Ciśnienie oleju,Zmniejsz. cisn. Pozostały stan oleju,127 % Kontrolka wymiany oleju silnikowego,Aktywny Status zapłonu,Zał 12V Sygnał serwo PWM położenia przepustnicy,15 % Czujnik położenia przepustnicy 1 zaprogramowane położenie dolne,0.60 V Prędkość silnika,1 667 obr/min Czas wtrysku,3.4 ms Kat zwarcia styków,1.6 ms Kat wyprzedzenia zaplonu,10.2 CA B1 Sygnal czujnika spalania stukowego (rzad 1),0.3 mV Opóźnienie stukania cylinder 1,0 CA Opóźnienie stukania cylinder 2,0 CA Opóźnienie stukania cylinder 3,0 CA Opóźnienie stukania cylinder 4,0 CA Normalna temperatura pracy silnika,Nieaktywny Wentylator 1 stopień regulacji,Nieaktywny Wentylator 2 stopień regulacji,Nieaktywny Wentylator 3 stopień regulacji,Nieaktywny Odcięcie paliwa przy hamowaniu silni- kiem,Nieaktywny Przyspieszenie pojazdu,0 m/ s2 Wzbogacenie siły,Nieaktywny Wzbogacenie mieszanki do ochrony katalizatora (grupa 1),Nieaktywny Tryb pracy awaryjnej (uklad elektr. ster. przepustnica),Nieaktywny Licznik nauki ukladu przepustnicy elektronicznej,0 Puls prędkości pojazdu,Nie odebrane Zaprogramowano funkcję immobilisera,Yes   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73700-corsa-c-12-p0170/#findComment-611227 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 Lambda może się kończyć.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73700-corsa-c-12-p0170/#findComment-611235 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukkiil Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 ale która? oto logi na rozgrzanym silniku: B1S1 Podgrzewanie sondy lambda (rzad 1 czujnik 1) zmienia sie co chwile z aktywny na nieatkywny i tak w kółko B1S1 Czujnik O2 (Rząd 1 Czujnik 1) szybko zmienia sie od 98mV do 801mV natomiast druga sonda: B1S2 Podgrzewanie sondy lambda (rzad 1 czujnik 2),Nieaktywny i tak jest cały czas B1S2 Czujnik O2 (Rząd 1 Czujnik 2),470 mV (na zimnym 451mV) B1S2 Stosunek powietrze/paliwo (rzad 1 czujnik 2),Bogata   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73700-corsa-c-12-p0170/#findComment-611236 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 Według tego co widać najprawdopodobniej pierwsza. Najczęściej pierwsza leci, druga baaaaardzo rzadko pada.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73700-corsa-c-12-p0170/#findComment-611238 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 Spróbuj podjechać jeszcze do gazownika aby wzbogacił mieszankę LPG.Ja miałem podobnie.Po wyregulowaniu błąd zniknął.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73700-corsa-c-12-p0170/#findComment-611240 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukkiil Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 u mnie nie ma LPG kiedy grzałka drugiej sondy się uaktywnia? bo z tego co widziałem czy dziurwy wydech przed i za sondą może mieć wpływ na błedy sondy?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73700-corsa-c-12-p0170/#findComment-611243 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 O przepraszam.Połączyły mi się jakoś wzrokowo twój kolegi aszulczi. Dziurawy wydech pogarsza opróżnianie układu ze spalin i robi zawirowania.Oprócz tego jest głośny.Zaspawaj lub wymień i zobaczysz czy to pomoże.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73700-corsa-c-12-p0170/#findComment-611245 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukkiil Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 dziś corsa trochę postała i już nie odpaliła (choć rano zrobiłem ok 50km) czujnik wału czeka na zamontowanie, dam znać zobaczymy czy odpali i czy P0170 nadal się pojawi   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73700-corsa-c-12-p0170/#findComment-611292 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukkiil Opublikowano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 odświeżam temat: u mnie przyczyną nie odpalania był kabelek od pompy (teść robił taki wyłącznik i nie polutował kabelków i po roku się to utleniło) czujnika nie podmieniałem bo jak go odpiąłem to auto nie odpalało i opcom nie pokazywał obrotów silnika więc uznałem że sprawny. wymieniłem tłumik (co prawda od corsy 1.0) no i auto lepiej idzie ale błąd znów się pojawił pamiętam że kiedyś strzelił mi kabel od serwa, czy przyczyną tego błędu może być lewe powietrze gdzieś z okolic serwa? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73700-corsa-c-12-p0170/#findComment-615211 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.