Skocz do zawartości

Dziwne klekotanie po wymianie pompy wody


Gość CristalPol

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 59
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość CristalPol

Aha Rafal pisal tylko zlac plyn zalac woda zagotowac zlac zalac znow woda zagotować i dopiero nowym chłodniczym a powinienem wyplukac ta nagrzewnice?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli byś chciał.W niej zawsze coś starego płynu zostanie .Nie wszystko zleje się.Poczytaj inne posty na tematy wymiany płynu i płukania nagrzewnicy.Jest ich dużo na forum.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pisałem zlać zimny płyn, akurat mam możliwość wypiąć przewód dolny od chłodnicy.

Z nagrzewnicy też można wymusić obieg przez zdjęcie dolnego przewodu (zasilanie) i wlania do niego wody np z kranu pod jakimś tam ciśnieniem (górny przewód do wiadra bym dał np).

Potem to poskręcał i dopiero zalał wodą DEMI lub destylowaną i przejechał się kawałek, albo zagrzał silnik do temperatury roboczej bez jazdy.

Ja bym jednak się przejechał i nie koniecznie kawałek.

Spuszczenie dopiero jak ostygnie.

Czynność bym jeszcze raz powtórzyłbym i przed nalaniem świeżego płynu wydmuchał z nagrzewnicy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość CristalPol

Jeszcze jedno pytanko bo wymienił bym już również olej by mieć wszystko załatwione czy jeśli teraz mam prawdopodobnie choć nie wiem na 100% 5W30 a chciałbym zmienić na 10W40 Mobila będzie to jakiś wielki problem, i co jeszcze wymienić Olej napewno filtr oleju również coś jeszcze?? i czy orientujecie się ile oleju ma wejść, czy ma być jak na moim bagnecie tylko 2 kreseczki czy można nalać więcej ??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mobila bym nie lał do silnika.Poczytaj o opiniach.

Przedostatnia kreska od poziomu max.

Ja jeżdżę na Valvoline Max Live 5W40 i ten olej chwalę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość CristalPol

Tylko chciałem przy moich dolegliwościach wlać pół syntetyka troche gesciejszego w vectrze mam 10w40 o 5 lat i spoko. No a jeśli nie mobil to jaki olej tylko wolal bym 10w40 może bedzie troszke gesciejszy i poleprzy to troche smarowanie i ile tego oleju 4.5l ? 5l ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcesz nalać przeszło 4 litry? to byś stanowczo przesadził, kupujesz bańkę oleju 4Litry, i z tego jeszcze będzie reszta bo nie wlewasz całych 4 litrów, wg. katalogu liqui molly pojemność układu smarowania w twinporcie to 3 litry ale do tych silników wlewa się więcej oleju czyli tak 3/4 poziomu bagnetu czyli powyżej środka ale nie dobijać do max

 

http://liquimoly.pl/produkty/katalog-wymiany-oleju

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość CristalPol

No jest problem przy wymiane zlaniu plynu chlodniczego i uzupelnieniu go auto osiaga temperature gdzies okolo 95 stopni a wentylator sie nie wlacza. Do zbiorniczka wyrównawczego zaczyna splywac plyn gornym wezykiem ale rowniez i tym środkowym ktory idzie do gory chlodnicy rowniez czy tak powinno byc czy cos sknocilem?

O tym tez wraca a wentylator sie nie zapala :\

 

https://imagizer.imageshack.us/v2/320xq90/r/903/xAr4Y5.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności