Skocz do zawartości

Z20NET sterownik silnika ? POMOCY


Gość Spidzior

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem z moją Vectra C 2.0T Z20NET. Najprawdopodobniej po wyeliminowaniu wszystkiego bedzie do regeneracji sterownik silnika. Gdzie mogę go sprawdzić i zregenerować ? Polecicie kogoś godnego zaufania? Dodam że Vectra jest "podrasowana".... czy po regeneracji będę miał dalej ta sama mapę silnika i czy się coś nie zmieni??

 

Dodatkowy mankament to dziwnie chodzi na zimnym do czasu aż złapie około 70 stopni zaczyna działać normalnie i jeszcze po podłączeniu pojawiają się dziwne błędy które przy kolejnym podpięciu już się nie powtarzają... czasem dziwnie poszarpuje.Miał ktoś taki przypadek?

Edytowane przez Spidzior

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pojawiają się dziwne błędy które przy kolejnym podpięciu już się nie powtarzają

 

Dziwne to nie określenie.Jakie dokładnie? No i pytanie jak podrasowana?Chip czy wgrane nowe mapy?

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem że są ale wszystkie silniki do 1.8 naprawiają a do 2.0 nikt z tych ludzi do których dzwonilem nie robi.

 

Zrobiony chip, dolot stożek, interculer zmieniony doładowanie 1 bar, zmieniony wydech itp..

 

Po zapaleniu samochodu odczuwalna utrata mocy i poszarpywanie a po przełączeniu na Lpg to już jest masakra samochód zaczyna sie dlawic i tak jakby go coś przytykalo, po puszczeniu gazu silnik gaśnie.Jesli przełączeniu ręcznie na benzynę działa ale to nie jest to co było jakiś czas temu. Po nagrzaniu się wszystko działa tak jak powinno czasem tylko obroty delikatnie falują i tak jakby chodził na 3. Ogólnie silnik pracuje nie równo. Myślałem że to któraś cewka ale po wymianie dalej to samo, po wymianie świec minimalna poprawa

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kompresja mierzona, może zawory poleciały.

Nie mierzona

Długi czas wyskakiwal błąd katalizatora. Myślałem że się zatkał albo coś z nim nie tak i blokuje spaliny ale po ściągnięciu rury środek katalizatora jak nowy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sondę - pomierzyć - jest opis jak na naszym forum.

Kompresję też, bo musi być powód pracy na 3 garach.

Pewnie była nieprawidłowo ustawiona LPG.

Skoro wyskakiwał błąd ubogiej mieszanki na LPG to może być po zaworach.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności