Skocz do zawartości

Błąd P0037 a brak katalizatora ?


Gość Lenovo

Rekomendowane odpowiedzi

Rozumiem ale co stwierdza jak ja odeptne? Nie chce mi się czekać na mechanika i podniose auto na lewarku. Druga sprawa widziałem że przewod od lambda jest trochę poszarpany, ostatnio zacharatalem ... może to to? Na obd podczas jazdy i postoju sonda 2 ma cały czas 1.256V a 1 sonda na postoju 0 podczas jazdy wzrasta w zależności od manipulowania gazem

Mam jeszcze jedno pytanie do Was, czy na powyższy błąd może mieć wpływ wymiana wszystkich swiec + 1 cewka ???

To jest signum 2005 2.0t 250tys nalatane i trochę sam zmodyfikowałem go do 280km i 400Nm, wszystko samodzielnie z przeczytanych artykułów z forum, za wyjątkiem wydechu.

Wszystko chodziło ok przez 2 lata. Zaczęło się wszystko sypać po montażu kata, bo mi przeglądu nie przeszedł. Padła przepustnica, potem cewka i teraz coś z lambda... Kat wymontowalem. Mam nadzieję, że powyższe powstało na skutek wieku i eksploatacji...

 

Wysłane z mojego SM-N920C przy użyciu Tapatalka

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 129
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

O sondach pisano już tysiące razy jak mają pracować.

Pierwsza ma oscylować od 0.1-0.9 V w miarę szybko.

Druga ma też oscylować w tych wartościach ale bardzo ospale.

Ale to wystarczy w wyszukiwarkę forumową wpisać ,,jak poprawnie powinna pracować sonda ,, i powinno się wyświetlić.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Check mi się świeci i ten błąd 2giej sondy ale podczas jazdy po dziurach check miga. Więc coś z przewodem pewnie . Pojadę na kanał to sprawdzę szczegółowo

 

Wysłane z mojego SM-N920C przy użyciu Tapatalka

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

To jest signum 2005 2.0t 250tys nalatane i trochę sam zmodyfikowałem go do 280km i 400Nm, wszystko samodzielnie z przeczytanych artykułów z forum,

 

 

No ale po modyfikacji sprawdzałeś parametry pracy czujników?

Praca sondy pierwszej na 0 to wypalenie zaworów.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

0 na postoju, tzn większości jest na 0, waha się 0 do 4, ale większości jest na 0, dziś jeszcze na to zobaczę. Auto no zmodyfikowany było u tunerów, sprawdzali i ustawiali, powiedzieli, że jest wszystko ok. Trochę czasu od tego minęło :) dziś na spokojnie zobaczę wskazania sondy.

Druga sprawa, zauważyłem że po umyciu auta albo po deszczu, wyskakują różne wskazania np klocki do wymiany, biksenon nie działa itd. Po paru dniach nie ma tych wskazań. Poza tym to Opel :) za dużo pracy włożyłem w to auto żeby go zmieniać w najblozjesz przyszłości a mam jeszcze plany na modyfikacje ale to już wewnątrz...:)

 

Wysłane z mojego SM-N920C przy użyciu Tapatalka

Auto jest na lpg, regularnie jeżdżę na sprawdzenie instalacji pod względem mieszanki itd. Sam wymieniam filtry fl. Ponadto raz na rok Specyfik do czyszczenia zaworów LM

 

Wysłane z mojego SM-N920C przy użyciu Tapatalka

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzaja na komputerze i tyle ...

 

Sprawdziłem sondy:

 

1 sonda - postój 0.22V, na jalowym 0.9V (zimny silnjk), podczas jazdy 0.1 i waha się do 0.75 V, na jalowym silnik rozgrzany od 0.1 do 0.4V

 

2 sonda - postój 0.1V, jałowy 0.6V (zimny silnik), podczas jazdy cały czas 1.265V, na jalowym silnik rozgrzany waha się niewiele od 1.21V do 1.265V

Na 2 sondzie nie wiem czy jest emulator czy też nie ma? To robiła mi kiedy firma jak cały wydech wymieniłem.

 

Moje pytanie lepiej sobie kupić manometr do badania ciśnienia na cylindrach samemu ? Czy lepiej jezdzic do mechanika ?

 

Pamiętam że kiedyś mierzono kompresję i było Ok, ale było to parę lat temu :)

 

Wysłane z mojego SM-N920C przy użyciu Tapatalka

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

na jalowym silnik rozgrzany od 0.1 do 0.4V

 

 

A ma pracować jak 0.1-0.9 V

 

 

 

 

podczas jazdy cały czas 1.265V, na jalowym silnik rozgrzany waha się niewiele od 1.21V do 1.265V

 

 

Sonda ma 1V .

Więc sprawna nie może pokazywać 1.2 V

Pytanie czy to napięcie idzie od sterownika czy jest jakieś przebicie.

 

 

 

Na 2 sondzie nie wiem czy jest emulator czy też nie ma? To robiła mi kiedy firma jak cały wydech wymieniłem.

 

No i teraz trzeba się pytać w tej firmie.

 

Manometr nie kosztuje fortuny więc twój wybór.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupię manometr sam sobie zmierze:)

 

A co z sonda ? 2 sonda źle chodzi ? Może być to wina przewodów ? Jak jadę po dziurach check mruga

 

Wysłane z mojego SM-N920C przy użyciu Tapatalka

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności