Skocz do zawartości
Lenovo

Błąd P0037 a brak katalizatora ?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam pewien problem od wczoraj, robiłem parę lat temu cały wydech i nie mam katalizatora. Szczerze nie wiem czy na drugiej sondzie jest jakiś emulator czy też nie ma ? Nie interesowałem się tym. Wczoraj wyskoczyl mi ten błąd, nie ukrywam mam pecha do zwierząt o nazwie kuny:/ z dołu tyle co mam możliwość widziałem jak przewod od sondy wisi, z moim szczęściem pewnie jest nagryziony... Moje pytanie jako lalika elektroniki, jeśli jest przygryziony to należy poloczyc w tym miejscu jak należy czyli lutownica i zaizolowac? Czy też może źle odczytuje ten błąd i jest to coś innego ?

Dziękuję z góry za pomoc

 

Wysłane z mojego SM-N920C przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytałem :) Jestem w stanie zlutowac przerwane przewody ? Czym je zaizolowac ?

 

Wysłane z mojego SM-N920C przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę że normalne lutowanie i koszulki termokurczliwe dadzą rade.

Ale chyba lepszy dostęp będziesz miał z kanału lub podnośnika.

Ja bym najpierw wypiął wtyczkę sądy instalacji.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co da to wypiecie? Gdzie szukać tej wtyczki ???

Dzięki z góry za pomóc.

Na chwilę obecną poruszyłem przewodem i nie ma błędu :)

 

Wysłane z mojego SM-N920C przy użyciu Tapatalka

Wyskoczyl mi dziś oprócz tego błędu, błąd p0036?

 

Wysłane z mojego SM-N920C przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja kolegę bym prosił o wpisywanie w temacie jakie auta i silnika temat dotyczy.

A co do błędu to w załączniku masz opis i co jest do sprawdzenia.

Przewody od sondy ja bym łączył złączami zaciskowymi z termokurczką.

post-37019-0-90650700-1525975670_thumb.png

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję :) jeszcze ta wtyczkę chce odpiac od sondy ale nie wiem która to jest ...

 

Wysłane z mojego SM-N920C przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiązka zaczyna się na sondzie a kończy na wtyczce.

Nie żartuj więc że nie umiesz zobaczyć gdzie zaczyna się wiązka w sondzie a gdzie kończy się na wtyczce.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz już wiem :) muszę autem na kanał jechać i zobaczyć. Myślałem że ta wtyczka idzie gdzieś do silnika...

Druga sprawa co się stanie jak odepte ta sondę ? I odp ale auto ?

 

Wysłane z mojego SM-N920C przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpalisz normalnie.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem ale co stwierdza jak ja odeptne? Nie chce mi się czekać na mechanika i podniose auto na lewarku. Druga sprawa widziałem że przewod od lambda jest trochę poszarpany, ostatnio zacharatalem ... może to to? Na obd podczas jazdy i postoju sonda 2 ma cały czas 1.256V a 1 sonda na postoju 0 podczas jazdy wzrasta w zależności od manipulowania gazem

Mam jeszcze jedno pytanie do Was, czy na powyższy błąd może mieć wpływ wymiana wszystkich swiec + 1 cewka ???

To jest signum 2005 2.0t 250tys nalatane i trochę sam zmodyfikowałem go do 280km i 400Nm, wszystko samodzielnie z przeczytanych artykułów z forum, za wyjątkiem wydechu.

Wszystko chodziło ok przez 2 lata. Zaczęło się wszystko sypać po montażu kata, bo mi przeglądu nie przeszedł. Padła przepustnica, potem cewka i teraz coś z lambda... Kat wymontowalem. Mam nadzieję, że powyższe powstało na skutek wieku i eksploatacji...

 

Wysłane z mojego SM-N920C przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O sondach pisano już tysiące razy jak mają pracować.

Pierwsza ma oscylować od 0.1-0.9 V w miarę szybko.

Druga ma też oscylować w tych wartościach ale bardzo ospale.

Ale to wystarczy w wyszukiwarkę forumową wpisać ,,jak poprawnie powinna pracować sonda ,, i powinno się wyświetlić.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Check mi się świeci i ten błąd 2giej sondy ale podczas jazdy po dziurach check miga. Więc coś z przewodem pewnie . Pojadę na kanał to sprawdzę szczegółowo

 

Wysłane z mojego SM-N920C przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

To jest signum 2005 2.0t 250tys nalatane i trochę sam zmodyfikowałem go do 280km i 400Nm, wszystko samodzielnie z przeczytanych artykułów z forum,

 

 

No ale po modyfikacji sprawdzałeś parametry pracy czujników?

Praca sondy pierwszej na 0 to wypalenie zaworów.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

0 na postoju, tzn większości jest na 0, waha się 0 do 4, ale większości jest na 0, dziś jeszcze na to zobaczę. Auto no zmodyfikowany było u tunerów, sprawdzali i ustawiali, powiedzieli, że jest wszystko ok. Trochę czasu od tego minęło :) dziś na spokojnie zobaczę wskazania sondy.

Druga sprawa, zauważyłem że po umyciu auta albo po deszczu, wyskakują różne wskazania np klocki do wymiany, biksenon nie działa itd. Po paru dniach nie ma tych wskazań. Poza tym to Opel :) za dużo pracy włożyłem w to auto żeby go zmieniać w najblozjesz przyszłości a mam jeszcze plany na modyfikacje ale to już wewnątrz...:)

 

Wysłane z mojego SM-N920C przy użyciu Tapatalka

Auto jest na lpg, regularnie jeżdżę na sprawdzenie instalacji pod względem mieszanki itd. Sam wymieniam filtry fl. Ponadto raz na rok Specyfik do czyszczenia zaworów LM

 

Wysłane z mojego SM-N920C przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Regularne sprawdzenie LPG piszesz. A jak ten gazownik ci to sprawdza? W czasie jazdy? Gaz potrafi dobrze rozwalić mapy Pb

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzaja na komputerze i tyle ...

 

Sprawdziłem sondy:

 

1 sonda - postój 0.22V, na jalowym 0.9V (zimny silnjk), podczas jazdy 0.1 i waha się do 0.75 V, na jalowym silnik rozgrzany od 0.1 do 0.4V

 

2 sonda - postój 0.1V, jałowy 0.6V (zimny silnik), podczas jazdy cały czas 1.265V, na jalowym silnik rozgrzany waha się niewiele od 1.21V do 1.265V

Na 2 sondzie nie wiem czy jest emulator czy też nie ma? To robiła mi kiedy firma jak cały wydech wymieniłem.

 

Moje pytanie lepiej sobie kupić manometr do badania ciśnienia na cylindrach samemu ? Czy lepiej jezdzic do mechanika ?

 

Pamiętam że kiedyś mierzono kompresję i było Ok, ale było to parę lat temu :)

 

Wysłane z mojego SM-N920C przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

na jalowym silnik rozgrzany od 0.1 do 0.4V

 

 

A ma pracować jak 0.1-0.9 V

 

 

 

 

podczas jazdy cały czas 1.265V, na jalowym silnik rozgrzany waha się niewiele od 1.21V do 1.265V

 

 

Sonda ma 1V .

Więc sprawna nie może pokazywać 1.2 V

Pytanie czy to napięcie idzie od sterownika czy jest jakieś przebicie.

 

 

 

Na 2 sondzie nie wiem czy jest emulator czy też nie ma? To robiła mi kiedy firma jak cały wydech wymieniłem.

 

No i teraz trzeba się pytać w tej firmie.

 

Manometr nie kosztuje fortuny więc twój wybór.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupię manometr sam sobie zmierze:)

 

A co z sonda ? 2 sonda źle chodzi ? Może być to wina przewodów ? Jak jadę po dziurach check mruga

 

Wysłane z mojego SM-N920C przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

2 sonda źle chodzi ?

 

 

Jak pisałem sonda 1Voltowa nie może pokazywać więcej jak 1 Volt.

Więc coś z nią jest nie tak.

Trzeba ją pomierzyć oraz wiązkę do niej.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Spidzior
      Witam. Mam problem z moją Vectra C 2.0T Z20NET. Najprawdopodobniej po wyeliminowaniu wszystkiego bedzie do regeneracji sterownik silnika. Gdzie mogę go sprawdzić i zregenerować ? Polecicie kogoś godnego zaufania? Dodam że Vectra jest "podrasowana".... czy po regeneracji będę miał dalej ta sama mapę silnika i czy się coś nie zmieni??
       
      Dodatkowy mankament to dziwnie chodzi na zimnym do czasu aż złapie około 70 stopni zaczyna działać normalnie i jeszcze po podłączeniu pojawiają się dziwne błędy które przy kolejnym podpięciu już się nie powtarzają... czasem dziwnie poszarpuje.Miał ktoś taki przypadek?
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.