Skocz do zawartości

Błąd P0037 a brak katalizatora ?


Gość Lenovo

Rekomendowane odpowiedzi

Kolego masz tam podane info (za ilością występowania masz informacje i współzamienność - dwie strzałki) przy obu sondach jakie nr są w innych samochodach, opla, merola, autkach grupy VAG, w sabb-ie jes silnik oplowski więc pewnie też.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 129
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Dziś sobie pomierzylem miernikiekiem przewody od sondy, na przewodach białych jest 0.02ohma.... czy to może być zerwany przewod ? Tylko dziwne że podczas pracy sonda działał od 0.1 do 0.9 a potem smakowało 1.25V?

Mam do Was jedno pytanie jeszcze, przed wystąpieniem powyższego błędu miałem problem z wypadaniem zapłonu na na jednym z cylindrów, wymieniono 1 cewke i wymieniłem wszystkie swiece na nowe. Może to mieć wpływ na powyższy błąd ?

Ostatnie pytanie :) przed w/wym błędem wlałam do benzyny preparat do czyszczenia wtryskow firmy LM. Może to przez to ?

Dodam jeszcze, że check engin zapala mi się przy mocnym wciśnięciu gazu.

Dziś zauważyłem niewielkie falowanie obr na zimnym silniku, parę sekund, następnie obr utrzymywały się chwilę na poziomie 1100obr a potem spadły do 850obr. Ciężko mi teraz powiedzieć ale wydaje mi się, że wcześniej zawsze przy odpaleniu auta obrotu od razu wskakiwaly na 850obr.

Mam tylko błąd P0037, niekiedy dodatkowo jest błąd P0036 ale bardzo rzadko.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kręcisz sie w kółko.

Zrób w końcu z tą sondą a nie snuj domysłów.

Podałem ci przecież co te błędy oznaczają .

Co jeszcze potrzebujesz ?

Kup sondę i wymień.

Kup złączkę i napraw przewody.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byle na kanale. Przewod od sondy w paru miejscach jest naderwany ... sprawdziłem opornosc przy sondzie i jest ok. Jakie przewody kupić do takiego połączenia? Kupiłem już nowa wtyczkę hermetyczna. Jak zaizolowac te przewody żeby były odporne na warunki panujące pod autem ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, adam1954 napisał:

Silikonem?

Tzn ? Myślałem że są jakies rurki gumowe do których się te przewody wsadza.

A jakie to mają być przewody? Może to trywialne pytania ale w tej kwestii jestem zielony a chciałbym od fachowców się dowiedzieć:) 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że przewody 0,75 -1 mm2 (ale linkę nie drut) powinny wystarczyć, można w sklepie motoryzacyjnym kupić takie przewody jak też i koszulki osłonowe albo termokurczliwe. Sprawdź dobrze bo możliwe że tylko izolacja osłonowa jest uszkodzona - a jak sonda padnięta to kupuj taką z odpowiednio długim przewodem - jena ma krótki a druga długi przewód - następnie przypnij kabel  do nadwozia zostawiając trochę luzu na ruch zespołu napędowego..

Jeśli przewód jest nie przerwany wystarczy go okleić taśmą termokurczliwą i po kłopocie - ale sonda musi być sprawna inaczej nie ma to sensu.

Ważne żeby wszystko było dobrze połączone i uszczelnione.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Lenovo napisał:

Tzn ? Myślałem że są jakies rurki gumowe do których się te przewody wsadza.

A jakie to mają być przewody?

 

Nie zrobiłeś nawet zdjęcia jak to masz poszrpane.

Jak ci można coś w takim razie konkretnie podpowiedzieć?

Po drugie z tego co ja wiem to przewody od sondy do wtyczki nie są to zwykłe przewody.

Tam są przewody stalowe odporne na wysokie temp.

I między innymi nie jest wskazane ich lutowanie.

Powinny być łączone na zacisk.

Są takie tulejki zaciskowe z termokurczkami w sklepach.

Ja bym kupił używkę sondę za małe pieniądze i tylko ją podmienił

 

Druga sprawa to pisałeś że masz wycięty katalizator.

Jeżeli tak to do tej sondy przydałby się emulator bo będzie robić cyrki.

 

I na koniec moja propozycja : weź zrób zdjęcie i wtedy można coś powiedzieć a nie gdybać.

Już miesiąc bujasz się z tym i bawisz w domysły

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, adam1954 napisał:

 

Nie zrobiłeś nawet zdjęcia jak to masz poszrpane.

Jak ci można coś w takim razie konkretnie podpowiedzieć?

Po drugie z tego co ja wiem to przewody od sondy do wtyczki nie są to zwykłe przewody.

Tam są przewody stalowe odporne na wysokie temp.

I między innymi nie jest wskazane ich lutowanie.

Powinny być łączone na zacisk.

Są takie tulejki zaciskowe z termokurczkami w sklepach.

Ja bym kupił używkę sondę za małe pieniądze i tylko ją podmienił

 

Druga sprawa to pisałeś że masz wycięty katalizator.

Jeżeli tak to do tej sondy przydałby się emulator bo będzie robić cyrki.

 

I na koniec moja propozycja : weź zrób zdjęcie i wtedy można coś powiedzieć a nie gdybać.

Już miesiąc bujasz się z tym i bawisz w domysły

Koledzy gdybym miał trochę więcej czasu ... dziecko 1.5letnie, żona w 6 m cu ciąży, na kanale stoi inne auto, wybaczcie. Muszę auto podnosić na lewarku i kobylki. 

Ogólnie lambda tam jest chyba inną niż dawałem 4 lata temu do roboty nowy wydech... od sondy idą 4 przewody i wszystkie są łączone tymi zlanczkami na zacisk, więc to nie jest chyba orginalna sonda ? Chętnie bym kupił taka cała sondę z przewodem ale wydaje mi się, że ta jest dobra, przewody przy zlonczkach słabo się trzymają, jest na nich dziwny osad, dodatkowo w dalszej części przewody są z naruszona izolacja, może kuna ? 

Do końca tygodnia zrobię to od a do z to napisze rezultat, sonda na chwilę obecną jest rozlonczona. 

Emulator tam musi być po robocie wydechu.

Zdjęcia zrobię jak pojadę na kanał od znajomego i rzecz jasna jak zrobię porządek z przewodami.

 

Żeby nie zaśmiecać forum. Powiedzcie mi:

Na zdj obudowa filtra powietrza, co myślicie nad dostępem większej ilości powietrza przez takie otwory ?  ... jest to fatalne rozwiązanie? Nie mowie o śmieciach, wiadomo, że filtr jest jeszcze. Rzecz jasna powyższe generuje więcej hałasu z silnika. 

Screenshot_20180604-101424.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja powiem tak: cudujesz.

Kup sportowy filtr powietrza jak już tak bardzo chcesz z auta zrobić rajdówkę i tyle.

 

Sonda , to ja bym kupił nowe złączki , wytrawił naloty na przewodach od braków styku i zacisnął na nowo.

Ale też warto się zastanowić nad elektroniczym emulatorem drugiej sondy lub poszukać jakiegoś tunera który programowo by ogarnął jej całkowite odpięcie.

Jeżeli ma złączki to będzie pewnie uniwersalna.

 

A co do czasu to gratulacje za dbanie o powiększanie narodu:D

I to jest wytłumaczenie że dla auta nie masz czasu:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności