Skocz do zawartości

Błąd P0037 a brak katalizatora ?


Gość Lenovo

Rekomendowane odpowiedzi

Ok i tak zrobię :) manometr kupię za 100zl widziałem

Dzięki za wskazówki i porady, napisze jak pomierze

 

Wysłane z mojego SM-N920C przy użyciu Tapatalka

 

 

Jak pisałem sonda 1Voltowa nie może pokazywać więcej jak 1 Volt.

Więc coś z nią jest nie tak.

Trzeba ją pomierzyć oraz wiązkę do niej.

Powiedz mi jeszcze co może być powodem, że ona ma powyżej 1V? Naderwany przewod ?

 

Wysłane z mojego SM-N920C przy użyciu Tapatalka

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 129
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

  • 3 tygodnie później...

Odpisuje teraz bo miałem problem z tel. Więc tak przed sondom pod autem zauważyłem że jeden z przewodów jest odlaczony ... zacianalem go złączka, niby wskazania tej sondy zaczęły oscyclowac od 0.00 do 9.80V, ale za chwilę 1.2V i tak zostaje ... usunę błąd, sonda działa jak trzeba, po chwili wskazuje 1.2V. Zauważyłem też, że przy wtyczce przewodu są na długości ok 4mm bez izolacji, może to wina wtyczki ? 

Raz wyskakuje check a raz nie ? Auto chodzi jak trzeba. Może przy zimnym silniku obroty się podnoszą na 10sek do 1.1tys obr i spadają do 850obr.

Sprawdziłem też auto na hamowni, ma tyle mocy co 4 lata temu.

Gdzie takie wtyczki kupię? Czy np można wyciągnąć z tej wtyczki przewody i włożyć lepiej ?

Może źle polaczylem ten przewod ? Taka złączka zaciskowa, czy coś innego jest lepszego ?

 

Edytowane przez Lenovo

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, Lenovo napisał:

od 0.00 do 9.80V, ale za chwilę 1.2V i tak zostaje

 

 

9V?

 

Powiem ci że nie rozumiem twojego podejścia.

Jechać na hamownię z niesprawną sondą.

Co to miało udowodnić?

Że mimo iż sonda nie pracuje dobrze , można tak jeździć?

 

Ja wiem że że dłuższa jazda z takimi zwarciami może skończyć się padnięciem sondy (o ile już nie padła) i też sterownika silnika

 

Wtyczka ?

Poszukaj na szrocie i przełóż .

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry 0.9V. 

Byłem.chwile temu w sklepie ok 5km i ta sonda chodziła ok cały czas ? Do 0.9V max. 

Chciałem sprawdzić specyfikację po latach użytkowania.

A co grozi z jazdą z rozlaczona sonda ? 

 

A tak na marginesie, mam firmowe auto vw polo 1.2 2002r. I przejechane 40tys na odlaczonej sondzie i nic się nie dzieje, spalanie ani nie wzrosło. Chyba że za niedługo głowica się odezwie ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę porobić z tymi przewodami, napewno to to jest. Odezwę się jak wszystko sprawdzę z przewodami, najwyżej kupię używana sondę i zobaczę co się stanie, najwyżej ja zwrócę.

Dzięki za pomoc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, adam1954 napisał:

Tryb awaryjny.

Wypalenie zaworów.

 

Powiedz mi czy jest różnica między sonda 1 a 2 ? Oprócz dł przewodu ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sondy mają inną charakterystykę pracy - przez co i inne nr katalogowe (pierwsza nr 11, druga nr 26 na fotce niżej) - https://opel.7zap.com/pl/car/a04/p/2/5-6/#26

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, rafalgrzegorz napisał:

Sondy mają inną charakterystykę pracy - przez co i inne nr katalogowe (pierwsza nr 11, druga nr 26 na fotce niżej) - https://opel.7zap.com/pl/car/a04/p/2/5-6/#26

A tak zapytam czy np z Saab 9 3 2.0t pasuje do mojego signum A 2.0t? 

Z jakich jeszcze modeli pasuje do signuma?

Już widzę że będzie trudno wyrwać uzywke ...

 

Edytowane przez Lenovo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności