Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość pannAleksandra

Niestety problem nierównej pracy silnika gdy się zagrzeje występuje cały czas.
Czy ktoś może naprowadzić co można sprawdzić albo co może być tego przyczyną?

 

A co z altkiem? Co od sierpnia zostało zrobione?

 

Gość pannAleksandra

Alternator wymieniliśmy na nowy. Światła już nie mrugają ani nie przygasają.

Od tamtego czasu nic oprócz tego że wymieniany był filtr paliwa.

Nie mam tutaj nikogo kto ma program do diagnostyki a mądralińskich nie brakuje.

 

No to niestety bez podglądu parametrów to domyślasz sie to wróżenie.Poszukaj czy ktoś z forumowiczów blisko ciebie ma Opcoma aby się podłączy?

Edytowane przez adam1954

 

  • 1 rok później...

Mam identyczny problem z Corsą córki silnik z12XEP 80KM. Zachowuje się identycznie. Jeden z mechaników stwierdził nieszczelnośc w układzie kolektora dolotowego. Sprawdziłem wszystkie wężyki, po zatkaniu przepływomierza auto gaśnie. Obroty na biegu jałowym wahają się 640-780. Przepustnica przeczyszczona ( była w idealnym stanie - czysta ) Przepływomierz na jałowym podaje od 2-6 kg  obroty falują. posiadam opcoma i nie wiem czego się jeszcze uczepić. Błędów brak.

 

Masz Opcoma to nagraj parametry pracy na wolnych i sprawdzisz sobie co jest nie tak, czyli anomalie.

Nie wiesz co i jak to poczytaj ten temat co ci potrzebne

 

A szczególnie kilka ostatnich zdań w tym temacie

Ale w sumie to ja bym sprawdził klapki w Twinporcie i przeczyścił kanaliki od EGR w kolektorze.

 

A co do mrugającego podświetlenia to sprawdzałeś jakie masz napięcie ładowania?

 

Napięcie ładowania 13,9

 

Pomierz jakie napięcie masz na lampach.

Może też  być brak styku i też może pomigiwać.

 

4 godziny temu, adam1954 napisał:

Ale w sumie to ja bym sprawdził klapki w Twinporcie i przeczyścił kanaliki od EGR w kolektorze.

Czyli mam zdemontować kolektor? Jak sprawdzić klapki? Migającymi światłami na wolnych to bym się nie przejmował za bardzo, z tym sobię poradzę. Bardziej mnie boli te nierówne obroty na biegu jałowym iw związku z tym szarpanie , wibracje budą. Sam mam diesla i w benzynie nie za bardzo.

Edytowane przez tadekfo

 

Na początek ja bym sprawdził dźwignie od klapek.

Czy nie ma luzów , jak pracuje .

Potem zdemontował kolektor i sprawdził klapki w jakim są stanie.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności