Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Astrowicze,

przeszukiwałem forum lecz na nic nie trafiłem więc zwracam się do was z prośbą o pomoc otóż...

Gdy przejadę około 10 km coś zaczyna mi piszczeć w prawym kole ( zdaje mi się że przód ale może to być też tył), gdy skręcam pisk się nasila, natomiast podczas jazdy prosto słychać takie obcieranie czasem jakieś popiskiwanie, dodatkową ciekawostką jest iż gdy chociaż leciutko nacisnę pedał hamulca piszczenie ustaje. Byłem wczoraj na wymianie Tarcz i klocków przód, łożyska z przodu sa ok! Jeden mechanik mówi że to może opony skrzypią, drugi rozkłada ręce a trzeci powiedział iż może to klocki/tarcze z tyłu tak piszczą ( wydaje mi się to raczej średnio możliwe ponieważ z reguły głośny pisk jest podczas skrętu)

Dodam jeszcze że gdy ruszam piszczy równo z obrotem kół czyli załóżmy pisk --> pełny obrót koła ---> znowu pisk.

Pomóżcie proszę bo już mam dość wzroku wszystkich lasek i babć na drogach :lol::lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety do sprawdzenia wszystkie koła .

Ja słyszałem piszczenie z lewej strony a okazało się o tylne prawe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakoś słabo kolega szukał bo wiadomo że chodzi o układ jezdny a temat w silniku diesla.

Kolega jeszcze raz zapozna się z regulaminem.

A z doświadczenia - zaznaczasz że na pewno nie przód bo nowe tarcze i klocki - ale osłon tarcz pewnie mechanik nie dotykał a to one mogą się odzywać.

A temat przenoszę do odpowiedniego działu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jeszcze sprawdź tylne hamulce . Na klockach masz takie blaszki , jak okładziny się kończą to piskiem sygnalizuje że czas na wymianę . 

Z resztą mechanik jak przód robił to tył też mógł przeglądnąć 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
48 minut temu, rafalgrzegorz napisał:

Jakoś słabo kolega szukał bo wiadomo że chodzi o układ jezdny a temat w silniku diesla.

Kolega jeszcze raz zapozna się z regulaminem.

A z doświadczenia - zaznaczasz że na pewno nie przód bo nowe tarcze i klocki - ale osłon tarcz pewnie mechanik nie dotykał a to one mogą się odzywać.

A temat przenoszę do odpowiedniego działu.

Dziękuję :)

35 minut temu, irek711 napisał:

To jeszcze sprawdź tylne hamulce . Na klockach masz takie blaszki , jak okładziny się kończą to piskiem sygnalizuje że czas na wymianę . 

Z resztą mechanik jak przód robił to tył też mógł przeglądnąć 

Jadę w sobotę do 4 że tak powiem znajomy więc go poproszę o sprawdzenie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez wojciech1991
      Witam,
      Kupiłem astre h 1.3 cdti (z13dth) z usterką może ktoś tu jest w stanie coś podpowiedzieć mianowicie:
      - bardzo opornie wchodzi w obroty ( gaz w podlodze)
      - do około 2 tys obrotów brak mu siły ( gaz w podłodze i potrafi zgasnąć)
      A gdy turbo zaczyna pracować auto jedzie jak trzeba...
      Wymieniłem przeplywke noname na BOSCH, wyczyscilem Egr i cały dolot z kolektorem i kanały w głowicy ( było zabetonowane na grubo, po czyszczeniu niby minimalnie się poprawiło) EGR sprawny sterowanie nim sprawne, sztanga od turbo chodzi lekko, sterowanie doladowaniem sprawne, zmieniłem filtr paliwa, filtr powietrza, ciśnienie paliwa na szynie zadane i rzeczywiste się pokrywa, cisnienie doładowania także, test przelewowy jak na foto okolo 2min pracy ( co myślicie ?) błędów brak... może macie jakieś pomysły gdzie jeszcze zajrzeć co sprawdzić? Byłbym wdzięczny

    • Przez Esspin
      Witam serdecznie,
       
      Posiadam Astrę H GTC 1.3 CDTI . Podczas jazdy na autostradzie (około 130 km przebiegło dobrze) auto nagle przestało reagować na pedał gazu i zaczęło wytracać moc a po około 3 kilometrach się zatrzymało. Po zatrzymaniu się zgasiłem auto i próbowałem ponownie odpalić, jednak po odpaleniu zgasł po chwili (odpalił, przez chwilę utrzymywał się stabilnie na biegu jałowym, a następnie obroty znacząco spadały i gasł, wyglądało to podobnie do https://www.youtube.com/watch?v=HxeVFs2iZ9Q ). Podczas próby odpalenia i dodania gazu obrotomierz również nie reagował. Podczas tej krótkiej chwili gdy silnik działał słyszalne były przedmuchy. Nie były widoczne żadne kontrolki mówiące o błędach. Po wizycie u mechanika wymienione zostały uszczelki wtryskiwaczy, sprawdzone zostały same wtryskiwacze, immobilizer także podobno działa poprawnie. Sprawdzona została jakaś wiązka elektryczna która mogłaby powodować błędy jednak z nią też podobno wszystko okej. Samochód był osuszony i sam komputer oczyszczony, jednak problem nadal występuje. EGR wymieniany 3 miesiące temu.
      Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy?
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.