Skocz do zawartości

Meriva 1,3 dtj 75km zgasla podczaz jazdy wybuch i juz nie odpala nawet na plaka brak bledow


Gość bravamw

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 32
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

MOMENT OBROTOWY DOKRĘCANIA

Dokręcanie, Nm Wartości momentu dokręcania
Śruby głowicy cylindrów, stopień 1, Nm 40 Nm nasmarowany                                                                       
Śruby głowicy cylindrów, stopień 2, Nm + 90°
Śruby głowicy cylindrów, stopień 3, Nm + 90°
Śruby głowicy cylindrów, stopień 4, Nm (Wartości momentu dokręcania)
Łożysko główne, Nm M10 = 20 Nm + 90°/ M8 = 30 Nm
Łożysko korbowodu, Nm 20 Nm + 40°
Koło zamachowe, Nm 44 Nm
Śruba centralna koła pasowego wału korbowego, Nm 230 Nm (gwint lewoskrętny)/25Nm
Koło pasowe wału korbowego/łożysko, Nm 150/M7=18 M8=25
Napinacz paska zębatego, Nm 50 Nm
Uchwyt dysz/dysza w głowicy cylindrów 20 Nm
Nakrętka koła/sworzeń, Nm 110
Piasta koła, przód/tył, Nm 150 Nm ÷ 45° + 250 Nm/ 50 Nm + 30° + 15°

 

Szpilki głowicy obowiązkowo nowe. Rozrząd ustawiasz na blokadach.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy blok silnika ktory zostal na aucie mozna myc karcherem zeby wyplukac wszystlie kanaly i cylindry z syfu ktory zostanie po czyszczeniu pod uszczelke, i czym to ewentualnie przemyc i przesmarowac zeby nir rdzewialo po wodzie ,bo to pare sekund i nalot taki zoly rdzawy sie zrobi.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro na aucie to pewnie i wał w nim siedzi - tak nigdy nie próbowałem, owszem gołe kercherem na ciepło wcześniej środek do mycia silników - nazwy nie znam, następnie wydmuchane wszystko do sucha sprężonym powietrzem.

Druga opcja to mycie silnika w aucie - i też chemia do mycia silników następnie karcher i sprężone powietrze.

Ale może fachowcy się wypowiedzą - Arkos myje ale nie wiem jak.

Popatrz tutaj - https://www.facebook.com/serwisopelford/?hc_ref=ARRp8q--EAfixfnSne0blbydwq9lcMG9GpY876MvfaI42Lu1DUa2QUVZmI9lnWAyc7g

Pod uszczelkę głowicy tylko czyszczenie skrobanie, wydmuchanie sprężonym powietrzem (ważne wszystkie gwinty) i mycie/odtłuszczenie benzyną ekstrakcyjną.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

głowica i dekiel z walkami wróciły tylko jak ustawic walki wzgledem zebatek bo rozkrecili mi to do pomiaru i oplerowania wałkow a tam niema zadnych klinow i czytalem ze tez te kola sie lubia przestawic przy kolizji , czy to ma znaczenie bo te kola napedzaja pompy vacu i paliwa a jutro chce to skladac.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności