Skocz do zawartości

Nierówna praca silnika Meriva B


Gość DominikD

Rekomendowane odpowiedzi

Gość DominikD

To ja nie wierzę kolejny gość co siedzi za monitorem i udaje pieron wie kogo, poza tym napisałem że jak się dowiem to napiszę to po co ten komentarz, 

Ja potrzebuję faktycznie ale jak problem się rozwiąże i pomoże innym może między innymi tobie to będzie fajnie ??

To ja nie wierzę kolejny gość co siedzi za monitorem i udaje pieron wie kogo, poza tym napisałem że jak się dowiem to napiszę to po co ten komentarz, 

Ja potrzebuję faktycznie ale jak problem się rozwiąże i pomoże innym może między innymi tobie to będzie fajnie ??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 37
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

2 godziny temu, DominikD napisał:

Wydawało mi się  że skoro rozmawiam z fachowcami domyślą się o co chodzi

Ja wiem.

Grześ też .

ArKos tym bardziej.

Ale 

47 minut temu, DominikD napisał:

Ja potrzebuję faktycznie ale jak problem się rozwiąże i pomoże innym

 

Ale ci inni mogą nie wiedzieć.

I jaka to będzie wtedy twoja pomoc?

To forum nie jest dla mnie , Grzesia czy Arkosa.

Jest w sumie dla Was.

Dla ciebie i innych którzy się chcą czegoś dowiedzieć .

Ja podałem ci wszystko co łączy sie z tym problemem a ty walisz jakim ,,coś tam,,

Nawet nie podałeś w profilu kodu silnika.

I inni mają się domyślać.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość DominikD

Jeżeli chodzi o kod  silnika już uzupełniłem, panowie zeszliśmy na zupełnie inny temat , szybciej by bylo gdybyście skoro wiecie o co chodzi napisali edytuj  to to i to , szybko bym to zrobił. Zdaje relacje na bieżąco. Jest problem staram się przekazać jak najwięcej jak najlepiej potrafię. A myślę że  wam też się przyda info co bylo przyczyną skoro dwóch dobrych mechaników się głowi i nie może dojść co jest. Myślę że forum jest dla nas wszystkich a korzyści obopólne. Tak czy siak nie czujcie się proszę urażeni moim brakiem wiedzy pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość DominikD

Panowie macie jeszcze jakieś sugestie skoro przepustnica jest ok, jeden z mechaników twierdzi że trzeba zmienić przeplywomierz  z tym że na nowy żeby mieć pewność co wy na to ??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz podane w tabelkach co zrobić.

Dla mechanika najlepiej podmienić.

Po co się wysilać i szukać po przewodach?

Ja schematu do niej nie mam więc nie sprawdzę co może siać i zmylać komputer.

Ale mechanik powinien mieć i sprawdzić przewody  oraz samą przepływkę.

Poszukaj sam na własną rękę schematów.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam panowie skoczyło się na tym iż po wymianie przepustnicy  było tak samo.

skończyło się na regeneracji kolektora oraz pokrywy l problem tak jak był tak jest rzuca nim na wolnych obrotach może mniej trochę..

Pojawił się dodatkowy problem na testerze do LPG (ja nie mam Lpg) pojawił się błąd oczekujący P0014 .

Rozrząd był zmieniany pół roku temu . 

Edytowane przez DominikD

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam ,panowie po kolejnych analizach trop poszedł na zapchany katalizator bądź też  uszkodzoną turbinę. Turbinę sprawdzaliśmy podczas jazdy, ładował bylo ok. Było słychać delikatne brzęczenie metaliczne, więc podejrzewaliśmy też katalizator po rozebraniu okazało się że katalizator jest ok a pęknięte jest żeliwo turbiny , czy jest możliwość żeby co jakiś czas samochód rzucało na wolnych obrotach przez to pęknięcie?Napewno zaobserwowałem brak mocy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy jak wygląda to pęknięcie jak turbina złapie swoją temperaturę pracy, pod wpływem ciepła metale się rozszerzają, jeśli jest to spore uszkodzenie to uciekają gazy i już sondy czy czujniki mogą inaczej interpretować. Żeliwo można spróbować pospawać elektrodą specjalną do żeliwa, tylko musi ktoś kumaty to pospawać a nie nastawiać smarków. Najlepiej podepnij komputer podczas jazdy i sprawdzaj różne parametry. U mnie rzucało obrotami przez zapchany EGR i podczas wypalania DPF, ostatecznie w EGR ograniczyłem przepustowość spalin i szarpanie ustało, brak turbo dziury tylko w miarę liniowe przyspieszanie, mam silnik 1.9 CDTI 120KM.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności