Skocz do zawartości

Wyciek oleju benzyna, 1.0


Gość corvuscorax

Rekomendowane odpowiedzi

16 minut temu, corvuscorax napisał:

A Panowie, co z tą śrubą ze zdjęcia? Ma mieć nakrętkę?

 

A chciało ci się zaglądnąć do linku który ci dałem?

Jak widzę nie.

Więc popatrz czy tam masz nakrętki.

Ja widzę 3 śruby M10x 30

Zerwał gwint więc skontrował (ściągnął ) nakrętką dając śrubę dłuższą

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 20
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Gość corvuscorax
11 minut temu, adam1954 napisał:

 

A chciało ci się zaglądnąć do linku który ci dałem?

Jak widzę nie.

Więc popatrz czy tam masz nakrętki.

Ja widzę 3 śruby M10x 30

Zerwał gwint więc skontrował (ściągnął ) nakrętką dając śrubę dłuższą


Nie wyciągaj pochopnie wniosków - zapisałem się na forum, aby korzystać z pomocy, a widzę, że długo tu siedzisz, więc jak najbardziej widziałem.
Problem chyba w komunikacji - nie mam tak fachowej wiedzy jak ty, dlatego pewnie nie mogę się dobrze wypowiedzieć.
Chwilowo brak merytoryczności - myślę, ogarniam co powiedziałeś... 5 minut daj mi.

18 minut temu, rafalgrzegorz napisał:

To jak można tylni uszczelniacz wału wymienić - silnik lub skrzynia do zrzucenia z auta - chyba że są jakieś nowe metody - ale jakoś nie sądzę.

Odnośnie śruby - luknij proszę z drugiej strony - pewnie tam jest łeb od niej.

Ale ja też proponuje zmianę mechanika.


Jest łeb - na klucz oczkowy. Nie rozumiem pierwszego zdania? Uszczelniacz wału? Tam idą podejrzenia czy jak?

13 minut temu, adam1954 napisał:

Zerwał gwint więc skontrował (ściągnął ) nakrętką dając śrubę dłuższą


Odnosząc do do kolegi rafalgrzegorz - nie rozumiem tego skontrowania. Można rozjaśnić?

Edytowane przez corvuscorax

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość corvuscorax
6 minut temu, ja37 napisał:

Też radzę - zmień mechanika.

 

Wróci z urlopu 22go; Może mu coś podpowiem - bo póki co nie zapłaciłem - mam obserwować przez ten czas - zgłosiłem już problem. Może jak nie on, to da komuś kto będzie potrafił zdjąć tą skrzynię i spojrzeć na ten simmering.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, corvuscorax napisał:

Dlaczego pytasz o to czy ją zdejmował?

Bo żeby wymienić tylny uszczelniacz wału to trzeba zwalić skrzynię i sprzęgło. A na zdjęciach śruby wyglądają na nie dotykane. Ktoś cię w penisa robi, że tylny uszczelniacz wymienił...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Arku wymieniana była tylko uszczelka pod miską.

O uszczelniaczu kolega doczytał na forum.

 

19 godzin temu, corvuscorax napisał:

Wróci z urlopu 22go; Może mu coś podpowiem - bo póki co nie zapłaciłem - mam obserwować przez ten czas - zgłosiłem już problem. Może jak nie on, to da komuś kto będzie potrafił zdjąć tą skrzynię i spojrzeć na ten simmering.

 

Dalej się upieram abyś pojechał do innego bo stracisz auto.

Zrobi więcej szkód jak naprawi.

Ale twoje auto twój wydatek.

Nie zapłaciłeś ?Ok 

Ale mechanik który boi się zdejmowania skrzyni to nie mechanik tylko kowal.

19 godzin temu, corvuscorax napisał:

nie rozumiem tego skontrowania. Można rozjaśnić?

 

Zerwany gwint więc nie dokręcisz śruby.

A więc aby ją przykręcić trzeba dać dłuższą i z drugiej strony dokręcić nakrętką.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość corvuscorax

Adam, dzieki za rade - szukam innego, już od jutra. Tylko sprawa mnie martwi coraz bardziej, ale nie bede offtopował;
W każdym razie, dwa dni po "naprawie" przez poprzedniego mechanika (kowala), nadal wycieki pod spodem, jak na ostatnich zdjęciach. Dziś pod autem duża plama oleju, a pod maską, ku mojemu zdziwieniu, mokro od góry. Nie z boku, tylko z okolic korka (nie z samego korka i nie rozlałem oleju w razie pytań o szczegóły), jakby pod tą czarną pokrywą na silniku.

Obserwując gdzie to leci - idzie gdzieś środkiem i ścieka jak sądze na miejsce, które zaznaczałem na poprzednich zdjęciach. Niestety nie widać całej ścieżki, którędy olej spływa, ale wygląda, że to ta sama struga, która potem objawia się na łączeniu miski ze skrzynią. Załączam zdjęcia; Odkręciłem korek żeby pokazać co w środku - jakiś syf, może to coś podpowie.
Jeśli to ta pokrywa i uszczelka pod nią, to nie wygląda to na skomplikowane w naprawie. Może sam zdejmę i wymienię? Co o tym sądzicie?

IMG_20190815_193813.jpg

IMG_20190815_193832.jpg

IMG_20190815_194133.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności