Gość TomekKala Opublikowano 17 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2019 Witam wszystkich Mam problem z corsa mocno dymi na biało i na wolnych obrotach jak chodzi to jak by się zalewal ubytku płynu w chłodnicy nie ma wszystko jest w normie zrobiłem próbę przelewów wtryskow 4,5min 1. 40ml 2. 35ml 3. 45ml 4. 35ml Proszę p pomoc błędów w komputerze nie ma   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 17 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2019 Piszesz temat nowy. Ktoś ci odpisuje a ty nawet nie raczysz odpowiedzieć. https://forum.opel24.com/topic/87825-błędy/?tab=comments#comment-712212 Teraz piszesz znowu. Zasada jest jedna : jak ty olewasz to nie dziw się że ciebie też oleją.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 17 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2019 Też olewam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TomekKala Opublikowano 17 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2019 Nie olalem tylko udało się rozwiązać i skasować tamte błędy Fakt moja wina że nie napisałem za to przepraszam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 17 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2019 Jaki kod silnika. 1.3 cdti jest 7 typów Ale oglądnij sobie ten filmik I popatrz sobie czym jeszcze może silnik dostawać płyn zamiast UPG. Podłączałeś komputer to powinieneś sprawdzic jak pracuje EGR   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TomekKala Opublikowano 17 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2019 Kod silnika Z13DTJ Jutro podlacze kompa i zobaczę jak pracuje egr   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TomekKala Opublikowano 19 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2019 Egr pracuje dobrze sprawdziłem jeszcze testerem szczelnosci uszczelke pod głowica i wyszło że jest też dobrze A samochód dalej kopci na biało   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WariatPSM Opublikowano 19 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2019 Jak możesz to nagraj film jak to kopcenie wygląda na niskich i wyższych obrotach, silnik zimny i rozgrzany. Jeśli płynu nie ubywa to biały dym jest nie na miejscu . W zimne dni jak zmrozi wydech to zanim się nagrzeje wszystko to auto puszcza taki biały dymek w postaci pary wodnej.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 19 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2019 Godzinę temu, TomekKala napisał: A samochód dalej kopci na biało Ja bym wyjął EGR i sprawdził Godzinę temu, TomekKala napisał: Egr pracuje dobrze To jakie ma wartości na wolnych i przy pedale wciśniętym do oporu na chwilę?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 19 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2019 Egr nie ma dwóch stanów czyli on i off. Ma polstany. O ile w vagu za pomocą vcds jest tylko opcja 0% i 100% otwarcia tak jak dobrze pamiętam na techu była możliwość co 10% zwiększania otwarcia egr. Czyli można sobie stopniowo sprawdzać czy egr prawidłowo reaguje. Może być tak że przy 50-60% zaczyna szwankować. W tym egrze jest potencjometr i tak jak w starym radiu przy pewnej pozycji może "trzeszczeć". Gubi swoją pozycję i daje mylne sygnały swojej pozycji do ecm. Naprawdę tech jest całkiem dobrym narzędziem diagnostycznym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.