Skocz do zawartości
robur1

2.0D 2012r 90km podniesienie mocy na 115KM

Rekomendowane odpowiedzi

Ma ktoś wiedzę, czy wersja 90km różni się czymś od wersji 115km

turbina, sprzęgło, wtryski DPF, inne podzespoły?

Czy wgranie programu od wersji 115km, to tak jakby fabrycznie wyszedł w wersji mocniejszej?

Czy jednak wersja 90km ma coś słabszego w podzespołach?


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wygoogluj sobie info o swoim motorku - jest sporo o nim info - ale ty masz najważniejszą - typ silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jaki to jest typ silnika, jak to sprawdzić

moge podać vin , jeżeli to pomoże

9BAEBM05SAE9

LUB TEN

WOLJ7B4BSCV637978

Zbriefu niemieckiego patrze , nie wiem który to vin


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do tego tego drugiego wpisz kod ale zamiast "O" wpisz 0 (zero).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki

mamy kod silnika

M9R 630/692

możesz podpowiedzieć, gdzie są info odnośnie różnic z wersją 115km?


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Vivaro to Renault więc szukaj ile się wyciska w tych traficach. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za Linka, Ale z tego co wyczytałem Ato Krak zajmuję sie tunigiem z naciskiem na wycięcie dpf egr i wszystkiego co eko

Ale czasy nam się troche pozmieniały, myslę że z każdym rokiem będzie gorzej użytkownikom aut z wyciętymi dpf-ami , czasami jak jakiś debil mnie wyprzedzi i zanim wyziew czarnego dymu to sam mam ochotę zadzwonić gdzieś, żeby truciciela usunęli z drogi a nie mi kopci przed nosem a ja to wdycham

Poza tym teraz pranie dpf to rząd 500zł

Poza tym renaul/nissan/opel chyba mają lepszych inżynierów niż AotoKrak i nie podnoszą mocy w tym modelu do poziomu 150 czy więcej km, a na pewno potrafiliby to zrobić

jakis cel jest, że jednak poświęcają te 0,2l/100km. Myślę że tuningowiec jak zrobi swoją robotę i nie wyrżnie dpf to migiem go zapcha

Ja tylko potrzebują info czy 90km różni się czymś od 115km

silnik- czy ma te same tuleje, panewki, tłuki (Czy może wersja 90km ma mniej utwardzone)

osprzęt- wtryski, turbo, egr, dpr  czy również są identyczne

sprzęgło skrzynia biegów- tam też mogę mieć różną wytrzymałośc

DPF nie zamierzam wycinać, a chcę żeby wszystko śmigało jak w fabrycznej 115-nastce


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie do tego zmierzałem wklejając ten link byś wycinał cokolwiek, ale żebyś znalazł to co potrzebujesz, czy kontakt do nich odnośnie samego czipowania, czy odblokowania .

Teoretycznie te silniki niczym się nie różnią oprócz mocy ale ja jestem laikiem, na nowych dieslach się nie znam i nie chce się znać.

Natomiast wiem że znajomi korzystali z ich usług i chwalili sobie (nikt nic nie wycinał).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obie konstrukcje nie powinny się niczym roznic. Myślę że śmiało można u dobrego tunera liznąć go z lekkim zapasem by nie wyciskać mega wyniku bo nie oto tu chodzi. Wynik wynikiem ale w tego typu autach bardziej liczy się niuton. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale nie może tez zbyto dużo sadzy emitować , bo zawali dpf

WV na tym poległ, amerykanie policzyli, że przy takiej mocy, takim spalaniu nie możliwe są do spełnienia określone normy eko i zaczęli drążyć temat

 

Może ktos polecić speca który wrzuci program od 115km w centrum pl?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś mi się zdaje że ten 90 konny ma turbinę o stałej geometrii ,ten 115 kucyków turbina o zmiennej geometrii . Tak mają Fordy Fokusy 90  KM i 109 KM 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę one silniki są w osobówkach a w dostawczakach choć nie zawsze oczewiscie. Tuner obeznany będzie wiedział co robi i na ile sobie może pozwolić. Nic DPF nie będzie zawalać. DPF siada od niesprawności układu, wężyków, czujników, jazdy na oparach, ale najbardziej od kiepskich wtrysków i puszczajacej turbinie. DPF to tylko przy ostrych modyfikacjach może nie przeżyć mega wysokich temperatur. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że bez problemu mogą pogrzebać w obecnej mapie i podkręcić parametry. 90km i 115km, są na podobnych parametrach, może okazać się że jest inna mapa w komputerze i ewentualnie jakiś inny osprzęt choć nie koniecznie. Mi w silniku 3.0 150KM samą mapą podnieśli do lekko ponad 200KM, ale są i silniki 3.0 już w wersji ponad 200KM, więc nie było problemu poza modyfikacją mapy. Mowa tu o Iveco Daily 2016r. Nic nie musieli wycinać. Auto żwawe bardziej i spalanie się zmniejszyło. Ale nie wiem czy to nie wina odcięcia przy 100km/h...licznikowe... :( 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

robic mape i odcinki nie przesunac? w crafterach/sprinterach limiter jest na 160km/h i sa tacy ktozi usuwaja

co do tematu 2litry renowki w tym samym roczniku nie rozni sie niczym, nie musi byc tuner tylko nawet drociarz z ori wsadem z 115 o ile interesuje seria ale musisz wiedziec ze emisja wzrosnie bo moc z wiatru ani slonca nie rosnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Turbo, wtryski i reszta podzespołów sa te same?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
26 minut temu, robur1 napisał:

Turbo, wtryski i reszta podzespołów sa te same?

Masz wyżej post od kolegi  Wojtka który sporo o twoim motorku wie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak, te same, ja robil bym okolice 130

moze byc i raczej jest krodsza skrzynia ale silnik ten sam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, wojtekcichy napisał:

robic mape i odcinki nie przesunac? w crafterach/sprinterach limiter jest na 160km/h i sa tacy ktozi usuwaja

co do tematu 2litry renowki w tym samym roczniku nie rozni sie niczym, nie musi byc tuner tylko nawet drociarz z ori wsadem z 115 o ile interesuje seria ale musisz wiedziec ze emisja wzrosnie bo moc z wiatru ani slonca nie rosnie

Nie nie tu chodzi o spalanie, spokojnie pod 140km/h licznikowe jeździł przed dodaniem KM, podejrzewam że z tą modyfikacją na ponad lekko 200KM, spokojnie do osiągnięcia jest 150-160km/h i jest to winda w sztywnej zabudowie 8 palet na bliźniakach. Spalanie obecnie 12.7L poprzednio 13.6-14.5L. Kaganiec na licznikowe 100km/h.. Wyprzedzanie zestawu to bajka... jedynie zaraz za terenem zabudowanym albo na dwu pasmowej tak to strach. Chociaż jak załadowany to idzie :D 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.