Skocz do zawartości

2.0D 2012r 90km podniesienie mocy na 115KM


Gość robur1

Rekomendowane odpowiedzi

Ma ktoś wiedzę, czy wersja 90km różni się czymś od wersji 115km

turbina, sprzęgło, wtryski DPF, inne podzespoły?

Czy wgranie programu od wersji 115km, to tak jakby fabrycznie wyszedł w wersji mocniejszej?

Czy jednak wersja 90km ma coś słabszego w podzespołach?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 24
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Wygoogluj sobie info o swoim motorku - jest sporo o nim info - ale ty masz najważniejszą - typ silnika.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jaki to jest typ silnika, jak to sprawdzić

moge podać vin , jeżeli to pomoże

9BAEBM05SAE9

LUB TEN

WOLJ7B4BSCV637978

Zbriefu niemieckiego patrze , nie wiem który to vin

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego Robur może warto poczytać to -  https://www.auto-krak.pl/auto-krak/informacje/opis-silnika-m9r-2-0-cdti/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za Linka, Ale z tego co wyczytałem Ato Krak zajmuję sie tunigiem z naciskiem na wycięcie dpf egr i wszystkiego co eko

Ale czasy nam się troche pozmieniały, myslę że z każdym rokiem będzie gorzej użytkownikom aut z wyciętymi dpf-ami , czasami jak jakiś debil mnie wyprzedzi i zanim wyziew czarnego dymu to sam mam ochotę zadzwonić gdzieś, żeby truciciela usunęli z drogi a nie mi kopci przed nosem a ja to wdycham

Poza tym teraz pranie dpf to rząd 500zł

Poza tym renaul/nissan/opel chyba mają lepszych inżynierów niż AotoKrak i nie podnoszą mocy w tym modelu do poziomu 150 czy więcej km, a na pewno potrafiliby to zrobić

jakis cel jest, że jednak poświęcają te 0,2l/100km. Myślę że tuningowiec jak zrobi swoją robotę i nie wyrżnie dpf to migiem go zapcha

Ja tylko potrzebują info czy 90km różni się czymś od 115km

silnik- czy ma te same tuleje, panewki, tłuki (Czy może wersja 90km ma mniej utwardzone)

osprzęt- wtryski, turbo, egr, dpr  czy również są identyczne

sprzęgło skrzynia biegów- tam też mogę mieć różną wytrzymałośc

DPF nie zamierzam wycinać, a chcę żeby wszystko śmigało jak w fabrycznej 115-nastce

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie do tego zmierzałem wklejając ten link byś wycinał cokolwiek, ale żebyś znalazł to co potrzebujesz, czy kontakt do nich odnośnie samego czipowania, czy odblokowania .

Teoretycznie te silniki niczym się nie różnią oprócz mocy ale ja jestem laikiem, na nowych dieslach się nie znam i nie chce się znać.

Natomiast wiem że znajomi korzystali z ich usług i chwalili sobie (nikt nic nie wycinał).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności