Gość Danielcorsac Opublikowano 6 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2021 Tyle że na szarpakach nie wyszło nic a nic jedynie drążek stabilizatora do wymiany ale nie na już ... Podnosiłem koła z przodu sie0alem tuleje łomem ... Nic nie czuć luzów na sworzniu też nic się nie wydaje złego ale nie potrafię dobrze zdiagnozować tego elementu   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 6 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2021 Jeżeli masz zły kąt pochylenia koła i zero luzu w zawieszeniu to zostaje zwrotnica skrzywiona lub Macperson Wypiłuj otwory na śruby w Macpersonie na większe jajo i ustawiaj kąt do wartości jak z drugiej strony   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WariatPSM Opublikowano 6 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2021 Luz na łączniku stabilizatora, też ma wpływ na usztywnienie w zawieszeniu. Najbardziej na przechyłach w zakrętach. Jak już wymieniasz to parami lewa i prawa strona. Jeśli bolid był bity albo driftował na śniegu to jest możliwe uszkodzenie zwrotnicy, mcpersona a nawet górnego kielicha. Poradź się jakiegoś blacharza, oni takie atrakcje wyciągają na co dzień, popatrzy na auto i może coś podpowie. Te szarpaki na stacji są dobre jak jest stuk i luz, jak wszystko ładnie siedzi skręcone i nie ma luzów to ciężko będzie zobaczyć. Ja bym męczył gościa na geometrii robi tyle aut i ma sprzęt to musi wiedzieć co może wpływać na takie przechylenie. Jeśli masz regulacje na trzy śruby na sworzniu to porównaj czy obie strony są tak samo ustawione na wahaczu. A co do osi koła lekkie pochylenie i na krańcach koła wychodzą centymetry.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Danielcorsac Opublikowano 7 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2021 A czy łącznik stabilizatora mam wywalony z lewej strony a z prawej sztywny może powodować podczas puszczenia gazu ściąganie ? Czy coś w takim stylu ??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 7 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2021 Proponuję jeszcze raz geometrię 3D. Tylko do jakiegoś kumatego gościa. Już niejeden tu pisał, co zarzekał się, że wszystko jest ok i nie może znaleźć przyczyny.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WariatPSM Opublikowano 7 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2021 Jeśli jeden jest na sztywno a drugi już całkowicie wywalony i możesz go ręką uginać i lata na boki to może mieć jakiś wpływ na ściąganie. Drążek stabilizatora i łączniki są do stabilizacji osi pojazdu, niby nic wielkiego a jak wykręcisz same drążki to pojeździj w zakrętach to zobaczysz sporą różnicę. Już lepiej kupić łączniki drążka jak wahacze w ciemno. Firma krzak wysypie się po 2-3 miesiącach, zalecałbym w miarę średnią półkę cenową.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 7 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2021 Godzinę temu, WariatPSM napisał: wykręcisz same drążki to pojeździj w zakrętach Czyli nie ma zastosowania w tym problemie. Niech sie buja jak kaczka na zakrętach, ale koło jest krzywo.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 8 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2021 18 godzin temu, Danielcorsac napisał: A czy łącznik stabilizatora mam wywalony z lewej strony a z prawej sztywny może powodować podczas puszczenia gazu ściąganie Łącznik nie ma wpływu na kąt pochylenia koła.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Danielcorsac Opublikowano 14 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2021 Ludzie ludzie pomocy nie wytrzymam już z corsa . Powiem po kolei przepraszam że pisze w nie swoim temacie ale nie mogę takowego założyć a więc tak . Rok temu kupiłem corsę c silnik 1.3 CDTI we Warszawie przejechałem nią 400km ibez problemu i później w okolicy tak samo a chodzi oto że sprawdzałem auto na autostradzie i na drogach h siebie chwaląc się że opel nawet po puszczeniu kierownicy nie skręca samoistnie i nawet podczas hamowania jednak nastał czas maglownicy pojechała do wymiany . Mechanik wymienił mi maglownice oraz sprężyny przód oraz tył wraz z amortyzatorami i od tego czasu zaczęły się jaja . Auto ściąga w prawo nie da się tego naprawić w żaden sposób mechanik mówił że może to wina tulei wahacza mimo że na szarpakach nic nie wyszło niepokojącego więc wymieniliśmy auto ściąga dalej . Przy przyspieszaniu kierownice trzeba trzymać w lewą stronę a hamując ciągnie w prawo były robione zaciski nawet z tyłu kupiłem nowe bębny szczęki itd itd geometrię robiłem 6 razy auto ściąga dalej . Czy to może być wina jakąś maglownicy ? Tej co założył nowa ? Ale to było by słychać jakieś stuki czy coś a takowych nie ma luzów też nie pomocy co się mogło jeszcze stać przy maglownicy dodam że kąt obrotu kierownicy w lewo i prawo są takie same nie ma problemów na kołach ani nigdzie indziej łożyska też były wymieniane   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin 83 Opublikowano 14 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2021 Chyba zdanie klucz - przed wymianą było ok, po wymianie jest zle. Co tu dalej szukac? Albo wadliwie zregenerowana, albo błąd w sztuce montazu A wcześniej pisałeś ze cyrki zaczęły sie od zmiany kół i o maglownicy nie wspominałes Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.