Skocz do zawartości

corsa c kąt pochylenia koła


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Danielcorsac

Tyle że na szarpakach nie wyszło nic a nic jedynie drążek stabilizatora do wymiany ale nie na już ... Podnosiłem koła z przodu sie0alem tuleje łomem ... Nic nie czuć luzów na sworzniu też nic się nie wydaje złego ale nie potrafię dobrze zdiagnozować tego elementu 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 42
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Jeżeli masz zły kąt pochylenia koła i zero luzu w zawieszeniu to zostaje zwrotnica skrzywiona lub Macperson

 

 

Wypiłuj otwory na śruby w Macpersonie na większe jajo i ustawiaj kąt do wartości jak z drugiej strony

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Luz na łączniku stabilizatora, też ma wpływ na usztywnienie w zawieszeniu. Najbardziej na przechyłach w zakrętach. Jak już wymieniasz to parami lewa i prawa strona. Jeśli bolid był bity albo driftował na śniegu to jest możliwe uszkodzenie zwrotnicy, mcpersona a nawet górnego kielicha. Poradź się jakiegoś blacharza, oni takie atrakcje wyciągają na co dzień, popatrzy na auto i może coś podpowie. Te szarpaki na stacji są dobre jak jest stuk i luz, jak wszystko ładnie siedzi skręcone i nie ma luzów to ciężko będzie zobaczyć. Ja bym męczył gościa na geometrii robi tyle aut i ma sprzęt to musi wiedzieć co może wpływać na takie przechylenie.

 

Jeśli masz regulacje na trzy śruby na sworzniu to porównaj czy obie strony są tak samo ustawione na wahaczu.

A co do osi koła lekkie pochylenie i na krańcach koła wychodzą centymetry.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Danielcorsac

A czy łącznik stabilizatora mam wywalony z lewej strony a z prawej sztywny może powodować podczas puszczenia gazu ściąganie ? Czy coś w takim stylu ??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję jeszcze raz geometrię 3D.

Tylko do jakiegoś kumatego gościa.

 

Już niejeden tu pisał, co zarzekał się, że wszystko jest ok i nie może znaleźć przyczyny.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli jeden jest na sztywno a drugi już całkowicie wywalony i możesz go ręką uginać i lata na boki to może mieć jakiś wpływ na ściąganie. Drążek stabilizatora i łączniki są do stabilizacji osi pojazdu, niby nic wielkiego a jak wykręcisz same drążki to pojeździj w zakrętach to zobaczysz sporą różnicę. Już lepiej kupić łączniki drążka jak wahacze w ciemno. Firma krzak wysypie się po 2-3 miesiącach, zalecałbym w miarę średnią półkę cenową.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, WariatPSM napisał:

wykręcisz same drążki to pojeździj w zakrętach

Czyli nie ma zastosowania w tym problemie.

 

Niech sie buja jak kaczka na zakrętach, ale koło jest krzywo.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Danielcorsac napisał:

A czy łącznik stabilizatora mam wywalony z lewej strony a z prawej sztywny może powodować podczas puszczenia gazu ściąganie

Łącznik nie ma wpływu na kąt pochylenia koła.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Danielcorsac

Ludzie ludzie pomocy nie wytrzymam już z corsa . Powiem po kolei przepraszam że pisze w nie swoim temacie ale nie mogę takowego założyć a więc tak .

Rok temu kupiłem corsę c silnik 1.3 CDTI we Warszawie przejechałem nią 400km ibez problemu i później w okolicy tak samo a chodzi oto że sprawdzałem auto na autostradzie i na drogach h siebie chwaląc się że opel nawet po puszczeniu kierownicy nie skręca samoistnie i nawet podczas hamowania jednak nastał czas maglownicy pojechała do wymiany . Mechanik wymienił mi maglownice oraz sprężyny przód oraz tył wraz z amortyzatorami i od tego czasu zaczęły się jaja . Auto ściąga w prawo nie da się tego naprawić w żaden sposób mechanik mówił że może to wina tulei wahacza mimo że na szarpakach nic nie wyszło niepokojącego więc wymieniliśmy auto ściąga dalej . Przy przyspieszaniu kierownice trzeba trzymać w lewą stronę a hamując ciągnie w prawo były robione zaciski nawet z tyłu kupiłem nowe bębny szczęki itd itd geometrię robiłem 6 razy auto ściąga dalej . Czy to może być wina jakąś maglownicy ? Tej co założył nowa ? Ale to było by słychać jakieś stuki czy coś a takowych nie ma luzów też nie pomocy co się mogło jeszcze stać przy maglownicy dodam że kąt obrotu kierownicy w lewo i prawo są takie same nie ma problemów na kołach ani nigdzie indziej łożyska też były wymieniane 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba zdanie klucz - przed wymianą było ok, po wymianie jest zle. Co tu dalej szukac? Albo wadliwie zregenerowana, albo błąd w sztuce montazu

A wcześniej pisałeś ze cyrki zaczęły sie od zmiany kół i o maglownicy nie wspominałes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności