Gość Anonymous Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 Samych uszczelnień niezbędnych do tej wymiany w granicach 220zł Reszta zależy kto będzie robił I za ile o ktore konkretnie uszczelnienia chodzi? http://nazgool6.webpark.pl/uszczelki.jpg   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9035-zapowietrzony-uklad-paliwowy-potrzebna-pomoc/page/3/#findComment-278759 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 o ktore konkretnie uszczelnienia chodzi? http://nazgool6.webpark.pl/uszczelki.jpg Podam ci tu cały temat i tam wymieniam wszystkie uszczelnienia które są niezbędne do wymiany uszczelnień .To nie jedna a kilka uszczelek. http://forum.opel24.com/wtryskiwacze-vt11775,20.htm   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9035-zapowietrzony-uklad-paliwowy-potrzebna-pomoc/page/3/#findComment-278746 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 brzoza, Witaj ! Mam pytanie, które już padało przezemnie. Mam problem z kontrolką check. Może opiszę wszystko od początku: pare miesięcy temu kupiłem astrę Y20DTL , wszyskto było ok do momentu kiedy w styczniu samochód zaczoł szarpać i zaswiecał sie check (bardzo nierówno pracował przy 2000obr.) Wymieniłem filtr paliwa i nic. Okazało sie ze ktoś wsadził do zbiornika paliwa pompę elektryczną i to ona padła. Wymontowałem tą pompę założyłem smok który leżał na dnie w zbiorniku i od tego czasu auto zaczeło równo pracować i odzyskało moc. Ale w dość dziwnych momentach zaczoł się zaświecać check. Tzn. jak auto jest zatankowane do pełna to wszystko jest ok. ale jak jest tylko połowa lub mniej paliwa w zbiorniku to znowu się zaświeca i to w momencie kiedy chcę gwałtownie przyśpieszyć lub jade pod górkę. Byłem, na kompie i wyskakuje błąd P 1220 czyli regulacja początku wtrysku. Co jest grane PROSZĘ o pomoc.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9035-zapowietrzony-uklad-paliwowy-potrzebna-pomoc/page/3/#findComment-278713 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 Byłem, na kompie i wyskakuje błąd P 1220 czyli regulacja początku wtrysku. Co jest grane PROSZĘ o pomoc.Przestawiacza konta wtrysku w pompie. To dość poważny błąd świadczący o zacieraniu się tłoczka. A co do nowatorskich sposobów z tą pompką w zbiorniku to słyszę po raz pierwszy .Montują przed filtrem pompki typu gruszka z zaworem zwrotnym . ,ale aż elektryczną to pomysł z benzynowych zaciągnięty. Jednak świadczy to o zapowietrzaniu się układu poprzedniemu właścicielowi. Jedynie co mogę ci podpowiedzieć to spróbuj najlepiej na krótko z bańki 5l dodać 2setki mikxolu aby spróbować to jeszcze rozruszać , bo z tego co mi wiadomo przy tym błędzie pompa w zasadzie idzie do remontu wcześniej czy później http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9035-zapowietrzony-uklad-paliwowy-potrzebna-pomoc/page/3/#findComment-278701 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 brzoza To mnie trochę zmartwiło, że pompa pada bo to koszt bardzo wyskoki , miksolu to już dolewam ok 300/400 ml na cały zbiornik. Przez ostatnie 400 km check zaświecił się tylko 5 razy. Natomiast jeśli chodzi o ten moim zdaniem głupi pomysł z tą pompką elektryczną w zbiorniuku to po kablach doszedłem do przełącznika "przeciwkradzieżowego" , masz racje to ma sens tylko w autach benzynowych. Z zapowietrzaniem sie układu niema problemu. Czyli co muszę się szykować na wydatek? A czy możesz kogoś polecić kto nie "zedże skóry" czyli dobry mechanik ale w miare tani?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9035-zapowietrzony-uklad-paliwowy-potrzebna-pomoc/page/3/#findComment-278451 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 To mnie trochę zmartwiło, że pompa pada bo to koszt bardzo wyskoki Gdy trzeba będzie to ci dam namiar na pompę . Ale teraz jeszcze próbuj zlać ile się da tego paliwa ze zbiornika- nalej 30l Shell V-Power Diesel i środek czyszczący czarny STP. i daj mu po [zaworach ] Najlepiej jakiś dłuższy odcinek może będziesz miał taki wyjazd dłuższy - nie z pracy 2km. I jeszcze jedno wyczyść dokładnie wtyk na pompie[sterowniku] , aby nie było tam olejów itp. Juz nic gorszego cię nie czeka więc warto zaryzykować bo słyszę że wielu kol. to pomogło   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9035-zapowietrzony-uklad-paliwowy-potrzebna-pomoc/page/3/#findComment-278279 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 Dzięki Wielkie za radę. Teraz mam w zbiorniku ok 20 litrów paliwa ze statoila to mam to spóścić czy do tego dotankować V-powera z dodatkiem?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9035-zapowietrzony-uklad-paliwowy-potrzebna-pomoc/page/3/#findComment-278147 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 Teraz mam w zbiorniku ok 20 litrów paliwa Najlepiej zatankuj na stacji do kanistra zlej ile możesz ,a następnie zalej czystego i ten STP. Jezeli wszystko wróci do normy to będziesz dolewał tego spuszczonego nic ci nie przepadnie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9035-zapowietrzony-uklad-paliwowy-potrzebna-pomoc/page/3/#findComment-278136 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 Wielkie dzięki za porady. Czyli rozumię że ten V-Power z dodatkiem STP ma przeczyscić pompe, a co do stosowania mixolu, czy później dalej go trzeba będzie dolewać , czy on nie będzie też zanieczyszczał ON ? Bo jeśli chodzi o stosowanie tylko dobrego ON to zrozumiałe.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9035-zapowietrzony-uklad-paliwowy-potrzebna-pomoc/page/3/#findComment-278130 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 Wielkie dzięki za porady. Czyli rozumię że ten V-Power z dodatkiem STP ma przeczyscić pompe, a co do stosowania mixolu, czy później dalej go trzeba będzie dolewać , czy on nie będzie też zanieczyszczał ON ? Bo jeśli chodzi o stosowanie tylko dobrego ON to zrozumiał Chodzi o to ze w zbiorniku paliwa moze być woda dlatego zlewamy Od czasu do czasu należy czyscić bak , bo filtr tego nam wszystkiego nie zrobi tym bardziej że ja np. w astrze nie mam kontrolki wody w filtrze .A w drugim samochodzie fiat juz taka kontrolka jest i zapala sie jak tylko pojawi się woda zastanawia mnie dlaczego nie zamontowali tego w oplach ,gdy np. odwodnimy tą nakrętką pod filtrem to i tak nie ma pewności że za kilka godzin woda z baku znowu jest w filtrze. A przecież nikt tego nie robi co kilka dni Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/9035-zapowietrzony-uklad-paliwowy-potrzebna-pomoc/page/3/#findComment-278084 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.