Skocz do zawartości

zapowietrzony uklad paliwowy. potrzebna pomoc


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Mariusz_760301

Kolego czy aby czasem już nie zajechałeś na amen tej pompy???! :wesoly:

 

Gdy ktoś uparcie nią kręci na sucho to prawie pewne, że ją (sterownik, który jest chłodzony paliwem) szlag trafi. Było przecież o tym na forum - wszyscy to wiedzą ???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 117
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Anonymous
Mariusz_760301, nie no jak go odpowietrze to jezdzi normalnie...nic mu sie nie dzieje..tylko lapie powietrze a co takie sa objawy?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mariusz_760301

W tej pompie masz sterownik, który chłodzi paliwo powracające do baku.

Jak będziesz kręcił pompa na sucho to nie będziesz miał chłodzenia tego sterownika i go spalisz!

 

Nie martw sie - jak silnik Ci odpala to jeszcze go nie spaliłeś :wesoly:

 

Co do zapowietrzania to (pisał o tym Brzoza) sprawdź powroty z wtryskiwaczy (trójniki)

 

Na pewno nie zaszkodzi tez jeśli zamontujesz zawór zwrotny na przewodzie z filtra do pompy.

 

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tej pompie masz sterownik, który chłodzi paliwo powracające do baku.

Jak będziesz kręcił pompa na sucho to nie będziesz miał chłodzenia tego sterownika i go spalisz!

Przestancie juz z tymi bredniami. Szwagier jak wymienial filtr paliwa w focusie to tez zapowietrzyl uklad paliwowy. Tam tez jest niby nie za dobra pompa VP30 i dwa razy aku rozladoweal do cna, potem na hol go wzielismy i po uprzednim odpowietrzeniu zaciagalismy. zrobilismy chyba na holu z 2 km zanim zapalił. Potem juz pieknie chodzil.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mariusz_760301

Wesoł wszyscy sie mylą tylko nie ty jeden :)

Zapisz się chłopie do pogromców mitów bo normalnie sie marnujesz na tym forum - taki samotny :P:lol::/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Panowie takie przepychanki nie pomoga mi w odnalezieniu przyczyny zapowietrzeania sie tego doskonalego ukladu...do tej pory nie bylo problemow wiec jakies dodatkowe zawory nie sa sensem ma chodzic na oryginale

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A sprobuj zrobic "na krótko" znaczy sie pomin wszytsko/ pociagnij wezyk od pompy do karnistra( butelki z ropa) bez filtra. na chwile mozna sprobowac nic sie nie stanie. Jesli nie zaskoczy to zostaja tylko te wezyki przelewowe.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wracjąc do pytania.... Czy to prawda ze Astre II 2.0 DI mozna odpowietrzyc w sposób taki ze wymontujemy filtr paliwa, zalewamy go do pełna, następnie odpalamy auto i przez ok 30 sek. na 2 tyś obrotów i sie sam odpowietrza??? Pozdrawiam

 

[ Dodano: Czw Kwi 10, 2008 15:09 ]

I jeszcze jedno pytanie, jaki macie akumulator?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w astrze 2.0 DTI tak sie udalo, a oprocz intercoolera chyba niczym sie nie roznia (?).

 

akumulator od dwoch miesiecy mam 72Ah, oryginalny mial 70Ah

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności