Skocz do zawartości

zapowietrzony uklad paliwowy. potrzebna pomoc


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Nie drążyłem jeszcze tematu ale słyszałem, że ponoć zastosowane membrany nie są olejoodporne,

I tu masz rację !! Przecież wyżej zamieściłem fotke co sie stanie z mebraną!! Po to jest ten otwór w zaworze aby olej dostajacy sie do niego wylatywał jak najszybciej! I jeszcze jedna sprawa co do otwierania !! po prostu się nie da czegoś nie uszkodzic!! Więc go nie otwierac!! Bo będzie jedynie gorzej!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 117
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Mariusz_760301

Brzoza jak ktoś już ma pękniętą membranę (zawór po zassaniu nie trzyma) to może sobie pokombinować.

Gdy ma się dostęp do różnych materiałów: kleje, gumy to można fajnie ten zaworek zregenerować za ułamek 400zł :D

 

Ważne by nic nie robić z naciągiem sprężyny bo wtedy zmieni się jego charakterystyka :|

 

Odradzam oczywiście rozbieranie (nierozbieralnego) zaworu tylko z ciekawości!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja robilem juz kilka egrow i jakos bylo okej. Kto by zrobil takiego egera co by mial taka deilikatna ta membrane? Ona musi byc olejoodporna bo z kolektora dolotowego zawsze bedize walic olejem w silniku z turbo.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdy ma się dostęp do różnych materiałów: kleje, gumy to można fajnie ten zaworek zregenerować za ułamek 400zł :D

 

Mariusz_760301, zawsze można próbować! :| Moze będziemy pierwsi co ten zawor naprawią!! Bo dotychczas nie udalo sie tego zrobic jednemu z konkurencyjnych forum!! A zagazowanie bylo kilkakrotnie wikęsze od naszych prób!! I klapa!! Nie mają takiej membrany!i kleju! :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mariusz_760301

O! To mamy wyzwanie.

 

Może ktoś ma jakiegoś EGRa na zbyciu do prób :) - chętnie bym spróbował.

Myślę, że temat warty zachodu. :(

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że temat warty zachodu.

A będziecie mieli dużą zniżkę!! Ja niestety sie poddałem!! Próby były ale materiału!! brak!!W szczególności gumy odpowiedniej grubości i olejoodpornej!! Bo co do kleju to może i by coś znalazło pokątnie na rynku!! :wink:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

mam sposobb na odpowietrzenie układu paliwowego w dieslu!:wink:!:)!:)!;/!:(!!!

nalezy odkręcić pokrywkę filtru paliwa i zalać go do pełna ropą, aż do przelanie i spowrotem przykręcić.Nastepnie odkręcić gumową rurę od filtra powietrza.to ta co idzie do kolektora dalej.

i teraz uwaga!!ktos równocześnie kręci rozrusznikiem dodajac gazu, a drugi sika plakiem dośc długo do odkręconej ruru od filtra powierza.

Tak , tak tym plakiem od czyszczenia plastików w aucie.

I nie ma bata furta przepali.

Tylko jak załapie to potrzymcie go tak na 3tyś obrotów na kilkadziesiat sekund.

Własnie tak mi zrobił mój mechanior, a zapowietrzyłem układ jak wymieniłem filtr paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności