Gość brzoza Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 Nie drążyłem jeszcze tematu ale słyszałem, że ponoć zastosowane membrany nie są olejoodporne, I tu masz rację !! Przecież wyżej zamieściłem fotke co sie stanie z mebraną!! Po to jest ten otwór w zaworze aby olej dostajacy sie do niego wylatywał jak najszybciej! I jeszcze jedna sprawa co do otwierania !! po prostu się nie da czegoś nie uszkodzic!! Więc go nie otwierac!! Bo będzie jedynie gorzej!   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Brzoza jak ktoś już ma pękniętą membranę (zawór po zassaniu nie trzyma) to może sobie pokombinować. Gdy ma się dostęp do różnych materiałów: kleje, gumy to można fajnie ten zaworek zregenerować za ułamek 400zł Ważne by nic nie robić z naciągiem sprężyny bo wtedy zmieni się jego charakterystyka Odradzam oczywiście rozbieranie (nierozbieralnego) zaworu tylko z ciekawości!   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gringoo_zg Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Skoro twierdzicie ( przynajmniej 2 z 3 osób ) , że nie są olejoodporne to co można wlać? Benzyna ekstrakcyjna może być?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Najbezpieczniej będzie wlać jakiś środek typu Ludwik z wodą.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gringoo_zg Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 ok dzięki za wskazówki. Dzisiaj się za to zabieram - mam nadzieję, że nie napsuje więcej   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Ja robilem juz kilka egrow i jakos bylo okej. Kto by zrobil takiego egera co by mial taka deilikatna ta membrane? Ona musi byc olejoodporna bo z kolektora dolotowego zawsze bedize walic olejem w silniku z turbo.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Gdy ma się dostęp do różnych materiałów: kleje, gumy to można fajnie ten zaworek zregenerować za ułamek 400zł Mariusz_760301, zawsze można próbować! Moze będziemy pierwsi co ten zawor naprawią!! Bo dotychczas nie udalo sie tego zrobic jednemu z konkurencyjnych forum!! A zagazowanie bylo kilkakrotnie wikęsze od naszych prób!! I klapa!! Nie mają takiej membrany!i kleju!   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 O! To mamy wyzwanie. Może ktoś ma jakiegoś EGRa na zbyciu do prób - chętnie bym spróbował. Myślę, że temat warty zachodu.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Myślę, że temat warty zachodu. A będziecie mieli dużą zniżkę!! Ja niestety sie poddałem!! Próby były ale materiału!! brak!!W szczególności gumy odpowiedniej grubości i olejoodpornej!! Bo co do kleju to może i by coś znalazło pokątnie na rynku!!   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 mam sposobb na odpowietrzenie układu paliwowego w dieslu!!!:)!! nalezy odkręcić pokrywkę filtru paliwa i zalać go do pełna ropą, aż do przelanie i spowrotem przykręcić.Nastepnie odkręcić gumową rurę od filtra powietrza.to ta co idzie do kolektora dalej. i teraz uwaga!!ktos równocześnie kręci rozrusznikiem dodajac gazu, a drugi sika plakiem dośc długo do odkręconej ruru od filtra powierza. Tak , tak tym plakiem od czyszczenia plastików w aucie. I nie ma bata furta przepali. Tylko jak załapie to potrzymcie go tak na 3tyś obrotów na kilkadziesiat sekund. Własnie tak mi zrobił mój mechanior, a zapowietrzyłem układ jak wymieniłem filtr paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.