Skocz do zawartości

zapowietrzony uklad paliwowy. potrzebna pomoc


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 117
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

o ktore konkretnie uszczelnienia chodzi?

http://nazgool6.webpark.pl/uszczelki.jpg

Podam ci tu cały temat i tam wymieniam wszystkie uszczelnienia które są niezbędne do wymiany uszczelnień .To nie jedna a kilka uszczelek. :-(

 

http://forum.opel24.com/wtryskiwacze-vt11775,20.htm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

brzoza,

Witaj ! Mam pytanie, które już padało przezemnie. Mam problem z kontrolką check. Może opiszę wszystko od początku: pare miesięcy temu kupiłem astrę Y20DTL , wszyskto było ok do momentu kiedy w styczniu samochód zaczoł szarpać i zaswiecał sie check (bardzo nierówno pracował przy 2000obr.) Wymieniłem filtr paliwa i nic. Okazało sie ze ktoś wsadził do zbiornika paliwa pompę elektryczną i to ona padła. Wymontowałem tą pompę założyłem smok który leżał na dnie w zbiorniku i od tego czasu auto zaczeło równo pracować i odzyskało moc. Ale w dość dziwnych momentach zaczoł się zaświecać check. Tzn. jak auto jest zatankowane do pełna to wszystko jest ok. ale jak jest tylko połowa lub mniej paliwa w zbiorniku to znowu się zaświeca i to w momencie kiedy chcę gwałtownie przyśpieszyć lub jade pod górkę. Byłem, na kompie i wyskakuje błąd P 1220 czyli regulacja początku wtrysku. Co jest grane PROSZĘ o pomoc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem, na kompie i wyskakuje błąd P 1220 czyli regulacja początku wtrysku. Co jest grane PROSZĘ o pomoc.

Przestawiacza konta wtrysku w pompie. :-( To dość poważny błąd świadczący o zacieraniu się tłoczka. A co do nowatorskich sposobów z tą pompką w zbiorniku to słyszę po raz pierwszy .Montują przed filtrem pompki typu gruszka z zaworem zwrotnym . ,ale aż elektryczną to pomysł z benzynowych zaciągnięty. Jednak świadczy to o zapowietrzaniu się układu poprzedniemu właścicielowi. Jedynie co mogę ci podpowiedzieć to spróbuj najlepiej na krótko z bańki 5l dodać 2setki mikxolu aby spróbować to jeszcze rozruszać , bo z tego co mi wiadomo przy tym błędzie pompa w zasadzie idzie do remontu wcześniej czy później http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

brzoza

To mnie trochę zmartwiło, że pompa pada bo to koszt bardzo wyskoki :mrgreen: , miksolu to już dolewam ok 300/400 ml na cały zbiornik. Przez ostatnie 400 km check zaświecił się tylko 5 razy. Natomiast jeśli chodzi o ten moim zdaniem głupi pomysł z tą pompką elektryczną w zbiorniuku to po kablach doszedłem do przełącznika "przeciwkradzieżowego" , masz racje to ma sens tylko w autach benzynowych. Z zapowietrzaniem sie układu niema problemu. Czyli co muszę się szykować na wydatek? A czy możesz kogoś polecić kto nie "zedże skóry" czyli dobry mechanik ale w miare tani?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To mnie trochę zmartwiło, że pompa pada bo to koszt bardzo wyskoki

Gdy trzeba będzie to ci dam namiar na pompę ;/ . Ale teraz jeszcze próbuj zlać ile się da tego paliwa ze zbiornika- nalej 30l Shell V-Power Diesel i środek czyszczący czarny STP. i daj mu po [zaworach :?: ] Najlepiej jakiś dłuższy odcinek może będziesz miał taki wyjazd dłuższy - nie z pracy 2km. :D I jeszcze jedno wyczyść dokładnie wtyk na pompie[sterowniku] , aby nie było tam olejów itp. Juz nic gorszego cię nie czeka więc warto zaryzykować bo słyszę że wielu kol. to pomogło :mrgreen:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Dzięki Wielkie za radę. Teraz mam w zbiorniku ok 20 litrów paliwa ze statoila to mam to spóścić czy do tego dotankować V-powera z dodatkiem?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz mam w zbiorniku ok 20 litrów paliwa

Najlepiej zatankuj na stacji do kanistra zlej ile możesz ,a następnie zalej czystego i ten STP. Jezeli wszystko wróci do normy to będziesz dolewał tego spuszczonego nic ci nie przepadnie. :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Wielkie dzięki za porady. Czyli rozumię że ten V-Power z dodatkiem STP ma przeczyscić pompe, a co do stosowania mixolu, czy później dalej go trzeba będzie dolewać , czy on nie będzie też zanieczyszczał ON ? Bo jeśli chodzi o stosowanie tylko dobrego ON to zrozumiałe.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki za porady. Czyli rozumię że ten V-Power z dodatkiem STP ma przeczyscić pompe, a co do stosowania mixolu, czy później dalej go trzeba będzie dolewać , czy on nie będzie też zanieczyszczał ON ? Bo jeśli chodzi o stosowanie tylko dobrego ON to zrozumiał

Chodzi o to ze w zbiorniku paliwa moze być woda dlatego zlewamy :) Od czasu do czasu należy czyscić bak , bo filtr tego nam wszystkiego nie zrobi tym bardziej że ja np. w astrze nie mam kontrolki wody w filtrze .A w drugim samochodzie fiat juz taka kontrolka jest i zapala sie jak tylko pojawi się woda zastanawia mnie dlaczego nie zamontowali tego w oplach ,gdy np. odwodnimy tą nakrętką pod filtrem to i tak nie ma pewności że za kilka godzin woda z baku znowu jest w filtrze. A przecież nikt tego nie robi co kilka dni :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności