Skocz do zawartości

zapowietrzony uklad paliwowy. potrzebna pomoc


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

a idzie kupic te oringi na przewody co przychodza do filtra paliwowego??

u mnie dalej to samo lapie powietrze po 4h i nie odpala...

wiec nie wiem gdzie przepuszcza mi uklad??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 117
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

choc temp wskazuje bardzo ladnie teraz..

tomtomasz, w silniku 2,0 ten czujnik jest na termostacie .W twoim przypadku tego nie wiem .Bo chodzi o czujnik który może byc wkręcony w blok . Przewód który wskazuje nam temp, na zegarze jest jedno pinowy i niema nic wspólnego z świecami żarowymi . ale ten drugi ma dwa piny i daje sygnał do ECU a ten z kolei na radiator świec żarowych I może być zamontowany na tym samym czujniku lub całkiem gdzie indziej czyli na bloku lub przed termostatem . Jest to bardzo ważny czujnik bo zwalony częściowo oszukuje moduł sterowania swiec dlatego mamy problemy z uruchomieniem .Musisz go odnaleźć i zdjąć z niego przewód gdy nie chce odpalać.

 

[ Dodano: Wto Kwi 01, 2008 19:57 ]

a idzie kupic te oringi na przewody co przychodza do filtra paliwowego?

Najpierw musisz je wyjac aby nastepnie zakupic w sklepie np. z częściami do ciężarowych sam. Bo w sklepie sprzedają całą głowice to ten dekiel z oringami i zabezpieczeniami .Ale koszt 180-190zl. :/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

brzoza, no masz racej...

ze w np. oplu sprzedaja to w calosci...

wyciagnalem delikatnie jeden oring jutro jak mi sie uda to wlasnie zakupie takie... i zaczne od tego miejsca...jesli po wymianie ich objaw bedzie dalej taki sam to wtedy bede szukac dalej...

w ASO powiedzieli mi ze za zdiagnozowanie przyczyny, czyli znalezienie winnego miejsca zapowietrzania sie, chca 350zl... :/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w ASO powiedzieli mi ze za zdiagnozowanie przyczyny, czyli znalezienie winnego miejsca zapowietrzania sie, chca 350zl...

Napisz mi czy samochód na noc masz na dworze czy stoi w garażu .Jeżeli tak to 350 masz w kieszeni bo możliwości dojścia do tego sa takie same jak w ASO , tylko potrzebny garaż bo jak tu bańkę paliwa powiesić na drzewie :P Napisz a będziemy szukać az znajdziemy :P

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

brzoza, no mam garaz z tym to nie ma problemu...:P

dzisiaj kupilem takie oringi w seacie sa identyczne tylko roznia sie kolorami...

wymienie je jutro i zobaczymy...a i wyciagne filtr paliwa zanurze go w misce z woda wtlocze rurkami powietrze i sprawdze czy nie puszcza na obudowie czy co...walka o odpowietrzenia astry trwa:)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Jest to bardzo ważny czujnik bo zwalony częściowo oszukuje moduł sterowania swiec dlatego mamy problemy z uruchomieniem .Musisz go odnaleźć i zdjąć z niego przewód gdy nie chce odpalać.

 

no dzieki... nie wiedzialem ze sa dwa czujniki... jeden mialem wymieniany na pewno... bardzo mozliwe ze to ten drugi... ja tez obstawialem ze to swiece niedogrzewaja.. w koncu pompa po regeneracji wiec powinna chodzic jak w zegarku...

 

pzdr

i dzieki

poszukam sobie w ksiazce

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mariusz_760301

Przewód który wskazuje nam temp, na zegarze jest jedno pinowy i niema nic wspólnego z świecami żarowymi . ale ten drugi ma dwa piny i daje sygnał do ECU a ten z kolei na radiator świec żarowych I może być zamontowany na tym samym czujniku lub całkiem gdzie indziej czyli na bloku lub przed termostatem . Jest to bardzo ważny czujnik bo zwalony częściowo oszukuje moduł sterowania swiec dlatego mamy problemy z uruchomieniem .Musisz go odnaleźć i zdjąć z niego przewód gdy nie chce odpalać.

 

Brzoza mam taki sam silnik jak Ty - powiedz mi czy ten czujnik jest wkręcony w termostat?

 

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brzoza mam taki sam silnik jak Ty - powiedz mi czy ten czujnik jest wkręcony w termostat?

 

Pozdrawiam

 

Powiem ci ze byłem zaskoczony i to tu na forum ,bo się okazalo ze ten sam silnik, a ten czujnik był poza termostatem .Ja mam na termostacie .Więc nie wiem dlaczego może roczniki ,u mnie 2001r :wesoly:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mariusz_760301

Ja mam w pobliżu termostatu (to byłem ja z ta inna lokalizacja tego czujnika) w bloku silnika - jak go odepnę podczas pracy silnika to załącza mi się wentylator chłodnicy (max. obroty).

 

Reasumujac - czy to ten czujnik? (jest on 2 pinowy)

 

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności