Skocz do zawartości

1.2 80KM 2009 r. stukot przy odpalaniu


Gość zcur

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki za opinię. Jestem właśnie na etapie zastanawiania się. Jak będę pewny to przejdę do działania. Na mój chłopski rozum, samo odpięcie wtyczki i odpalenie silnika nie powinno nic uszkodzić, zaszkodzić, ale ręki nie dam obciąć. Kolega wyżej napisał żeby odpiąć i odpalić. Nie mam powodów żeby jakoś w to wątpić. 

Nie wiem czy mi komputer błędu nie wywali jak go odepnę.

Edytowane przez Mosfet_75

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 30
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

W Mery odpinałem i wpinałem .

Błąd tylko wyskakiwał i tyle.

Może w Leonie był zintegrowany z przepustnicą?

W CD zaworek jest zasilany tym samym prądem co klapki w kolektorze ,obydwie sondy i EGR z bezpiecznika F34

A odłączenie ma być tylko na tę chwilę osłuchiwania

 

 

A Leonie jak widzę jest tylko zaworek i zaworek przełączenia kolektora zasilany z bezpiecznika F24

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Interfejs.

Ale po prostu zgaśnie kontrolka

Błąd zostaje zapisany jako nieobecny i do skasowania przy okazyjnym podłączeniu do interfejsu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym trzymał się wersji, że wykonał manewr na odpalonym silniku. Ja zajmuję się tym hobbystycznie i zdobywam wiedzę dzięki znajomym mechaniką, dzięki Wam na forum. Lubie sobie podłubać w garażu, taka odskocznia od codzienności. Szwagier nie ma takiej zajawki i jak z nim się rozmawia to już miliard opcji przewiduje. Mnie to jara z motorów na samochody, niestety mechanik u mnie nie zarobi :D 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Źle zadałem pytanie, sorki. Chodziło mi o to czy po zabiegu odłączenia, posłuchania i podłączenia, nie będzie mi się palić kontrolka " engine" na blacie. W pamięci kompa może tam sobie być zapisane ,że było grzebane. To mi nie przeszkadza.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety. 

Odpaliłem przed 9:00, 12 stopni w słońcu, ogólnie jakby ciszej było po odpaleniu. Powiedział bym nawet, akceptowalnie.

W komorze silnika już trochę mniej. Posłuchajcie.

1. Normalna praca na wolnych, nic nie ruszane

2. Odpięta wtyczka

3. Oddaliłem trochę telefon żeby było słychać całą komorę silnika

 

Dowiedziałem się tylko tyle, że po odpięciu nic nie wyskakuje na blacie. Wszystkie kontrolki zgasły. Czysto.

Trzeba kopać dalej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje zdanie jest takie .

Zabawy.

 

 

 

 

 

Podepnij do komputera posprawdzaj błędy , skasuj i sprawdzaj parametry pracy.

 

Kup w aptece stetoskop za 15 zł i sprawdzaj gdzie jest największe nasilenie 

 

 

 

Klapki nie klapią jak szalone .

One się uchylają jak przepustnica.

W sumie to one są dodatkową przepustnicą.

Może być że to klepanie wtryskiwaczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności