Skocz do zawartości

Meriva B drgania podczas kręcenia kierownicą


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 29
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Gość Przemek1987

Kiedy odpalam auto przy obecnych temperaturach obroty są około 1000. Problem drżenia kierownicy oraz przy dojezdzaniu do świateł nie występuje. Wszystko zaczyna się po kilku minutach kiedy silnik się rozgrzeje i obroty wracają do 700. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wspomaganie jest elektro hydrauliczne. Taka ciekawostka, ze jak padł alternator w służbowej Astrze 3 to najpierw zapaliły się kontrolki ABSu oraz  poduszek i właśnie odłączyło wspomaganie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W każdym aucie nawet z tym elektrycznym wspomaganiem bez hydrauliki zawsze będzie odłączało wszystkie inne obciążenia jeżeli coś się będzie działo z układem prądowym 

Ale tutaj może być problem z pompą wspomagania np.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość Przemek1987

Witam Panowie. To jednak nie pompa wspomagania. Szukam cały czas rozwiązania problemu. I zaciekawiła mnie jedna kwestia. Samochód drzal podczas kręcenia kierownicą w miejscu. A teraz zauważyłem coś innego. Kiedy na postoju włączę ogrzewanie tylnej szyby to samochód drży i wibruje. Czyżby to był alternator?  Może to on niedomaga i prze niego są problemy przy obciążeniu silnika. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wspomaganie to też prąd i to duzy.

Dziwię się, że nie zaczynasz od pomiaru ładowania.

No fakt, bo może starczy lewą tylną klamkę umyć i przejdzie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzegorz kolega nie wie że grzanie szyby, wspomaganie, ABS, to dość spore odbiorniki prądu.

Dlatego mu pisałem co powinien w pierwszej kolejności sprawdzić.

Ale chyba najlepszą opcją będzie żeby odwiedził elektomechanika.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Przemek1987

Właśnie wróciłem od mechanika. Twierdzi że to wina akumulatora. Jest od nowości czyli ma 10 lat oryginalny GM. Lampka komtrolna akumulatora świeci się na żółto. A powinna na zielono  . Mechanik mówił że jakieś napięcie jest 13 a powinno być 14 czy coś w tym stylu.  Powiedział żeby  w pierwszej kolejności wymienił akumulator. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i się wyjaśniło.

Ale warto sprawdzić też jak pracuje alternator bo szkoda żeby diabli wzięli nowy akumulator.

A tak ogólnie to miałeś szczęście bo słaby akumulator w nowych autach potrafi sporo zamieszania narobić.

W Koninie masz kilka sklepów z akumulatorami które robią pomiary do podbicia gwarancji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności