Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Danielcorsac

Sprawa rozwiązana wszystko wróciło do normy po geometria wymianie amorków tył i przód teraz chciał bym zapytać czy mogę w tym temacie to nie wiem ... Mam silnik w corsie 1.3 CDTI .. od około miesiąca podczas jazdy że wzniesienia na sprzęgle auto samo dodaje sobie o rogów tzn falują  obroty na jałowym mam w okolicy "patrząc na wskazówkę" 700 obrotów na minutę jadąc z górki na luzie i trzymając sprzęgło lub puszczone auto tocząc się dodaje samo gazu tzn do okolic 1200 obrotów i spada na 500 znowu 1200 itd itd co może być przyczyną tego zachowania a i ostatnim czasy auto trzymając obroty około 1800 jadąc dodając gazu zamuli na 2 sekundy tzn spadną obroty i jedzie "nie napewno nie turbo dziura"

 

  • Odpowiedzi 55
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Każdy temat ma dotyczyć danego problemu.

Nowy problem ?

Nowy temat.

Nie musi być nowy.

Możesz się dopiąć jeżeli znajdziesz taki sam temat jaki masz problem.

 

A ten temat zakończ dokładniej opisując co poprawiłeś że jest ok.

 

Gość Danielcorsac

Ok tak więc po trudach z geometria itd i krzywo stojąca oraz jeżdżąca corsa udało się powodem wszystkich bolączek opisywanych w temacie były amortyzatory nie jestem w stanie jednoznacznie określić które czy tylne czy przednie ponieważ wymieniłem wszystkie kompletami po ponownym zrobienie geometri tym razem z kalibracja czujnika skrętu auto prowadzi się jak po sznurku nie ściąga ani nic takiego jedynie wadą jest to że nowe amortyzatory są nowe ... Xd i ciężko się przyzwyczaić do jazdy taczka tak czy inaczej amorki i geometria załatwiły sprawę dzieki

 

A co z kierownicą?

Kalibracja cofnęła ją o połowę obrotu?

 

Gość Danielcorsac

Tak kalibracja ustawiła kierownice prosto w pkt 0stopni po czym zostało przedstawione delikatnie na drążkach po wyjeździe z warsztatu przestało się cokolwiek dziać w sensie auto nie skręca samo w prawą stronę auto stoi prosto ale to że względu na amorki raczej 

 

Raczej nie .

Miałem kiedyś uszkodzony amortyzator . Wylał na dziurze w jezdni.

Nic nie ciągnęło kierownicą

 

10 godzin temu, Danielcorsac napisał:

Tak kalibracja ustawiła kierownice prosto w pkt 0stopni po czym zostało przedstawione delikatnie na drążkach po wyjeździe z warsztatu przestało się cokolwiek dziać w sensie auto nie skręca samo w prawą stronę auto stoi prosto

Według mnie to spowodowało usunięcie twojego problemu.

Miałem okazję jechać autkiem z uszkodzonymi amorami - nie życzę nikomu takich wrażeń - ale autko samo nie skręcało - chociaż wspomaganie w nim było mechaniczno-hydrauliczne

 

  • 1 rok później...
Gość Danielcorsac

Witam z powrotem . 

Wrócił problem z samochodem nie wiem co zrobić 

Ostatnio tj 2 tygodnie temu kupiłem całe zawieszenie tj wachacze delfi 2x na lewą i prawą stronę z takimi samymi tulejami tj delfi do tego nowe amortyzatory Sachs i sprężyny Bilstein oczywiście wszystko nowe łącznie z łożyskami kolumn itd itd plus do tego że auto było już rozebrane do praktycznie zera wziolem sobie elegancko wymieniłem tarcze klocki pół osie łącznie z przegubami koncowki drążków mówiąc krótko całe zawieszenie przód jest nowe tył był robiony dawniej a teraz mam kłopot . 

Samochód oczywiście pojechał na geometrię itd itd do firmy która robi to dobrze byłem tam 2x nawet razy plus u innego na sprawdzenie też jest wszystko w porządku a teraz do sedna problemu . Auto . Ściąga . Przy przyspieszaniu w prawo przy hamowaniu w lewo . Pojechałem na diagnostykę . Zero luzów w zawieszeniu 

Kupiłem nowe opony bo myślałem że to może przez nie . Nie dało to efektu . Sprawdzałem felgi tj z alufelg zmieniłem na zimówki na stalowkach . Dalej ten sam problem moje pytanie rodzi się gdzie jest powód ściągania magiel robiony był już nie pamiętam z rok temu lub półtorej co obstawiacie bo ręce opadają poluzowało się coś ? Sanki ? Magiel ? Krzyżak na kolumnie kierowniczej ? No ręce opadają dosłownie już chyba ja zezlomuje a te części co mam sprzedam bo to auto to jeżdżąca parodia 

 

 

Hamowanie można by podciągnąć na karb złego rozkładu sił w kołach.

Ale przyspieszanie ?

Obydwa przypadki idą w odwrotne strony.

Nie mam pomysłu

Jeszcze sprawdził bym na komputerze jak jest z ustawieniem kierownicy do jazdy na wprost.

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności