Skocz do zawartości

Kopci na niebiesko 2.2dti


Gość Dam

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli jest tam turbina ze zmienną geometrią to w niedalekim czasie w ogólnie nie będzie żadnej dynamiki z jazdy. Przy depnięciu na najwyższym biegu skończy się to tak, że zamiast przyspieszać zacznie coraz bardziej zamulać i brakować siły do jazdy. Temat przerobiłem na AJM 115KM w 1.9TDI, daj to do kumatego mechanika co zajrzy pod maskę, bo przy wyprzedzaniu możesz się zdziwić i dojdzie do tragedii gdy zaczniesz mknąć jak Ursus z dwiema przyczepami siana... 

 

Jeśli wszystko leci przez turbinę, to pewnie będzie do regeneracji albo wymiany. Zapchaną geometrie można wyczyścić zdejmują tylko gorącą część turbiny.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 35
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

to nie turbina do regeneracji tylko do wyczyszczenia geometria. pisalem bys na odpalonym silniku na jalowych ten wezyk odpinal i podpinal od gruszki. wtedy ta sztanga powinna pracować od deski do deski. turbo trzeba wyciagnac i rozebrać w sensie gorąca część czyli muszle gorąca odkrecic tam sadze wyczyścić, lopatki rozruszac, wymyc najlrpiej w nitro bo pięknie rozpuszcza sądzę. zlozyc i problem rozwiązany na kolejne 8-10 lat. w vagach to temat tak znany ze sprzątaczka chyba na hali wie oco chodzi. robilrm to dziesiątki razy. zreszta jak wymienia turbo bo sie komus wysypalo i zakladam uzywke to rozebrania suszary i wyczyszczenie uwazam za obowiazkowe. 

Edytowane przez wesol

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, wesol napisał:

to nie turbina do regeneracji tylko do wyczyszczenia geometria

To w sumie jest jedna ze skladowych części turbiny:D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak czesc składowa. z tym ze pod pojeciem regeneracja turbiny(turbina pod pojeciem ogolnym to taki wirnik z lopatkami i turbina wiatrowa czylu dzuslanie odwrotne do wiatraka bo zamienia pęd wiatru czy innego gazu na ruch obrotowy). i regeneracja to naprawa, wymiana oski, ulozyskowan, samych kol z lopatkami. natomiast geometria to system lopatek sterujacych siłą spalin kierowanych na kolo turbiny.  koras czyli wirnik moze byc zdrowy a samo sterowanie lopatkami moze szwankowac. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności