Skocz do zawartości

Światla-dzienne-zamiast-dlugich.


Rekomendowane odpowiedzi

Wiem, że Ty wiesz. Bo to proste jest przecież. Podłączasz wg. dołączonego do modułu schematu i musi działać:spoko:

Edytowane przez peplunio

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK. Ogarnięte.

Jak ktoś chce mieć coś takiego musi sobie kupić moduł jak z pierwszego postu.

Następnie wziąć do ręki miernik lub probówkę na 12V (ja takową posiadam)

Zdjąć zaślepkę od bezpieczników.

Wykręcić śrubę trzymającą listwę z bezpiecznikami.

Wypiąć ją i odpiąć osłonę kabli.

Dalej już sprawdzamy na którym kablu mamy  + po włączeniu zapłonu.

Znajdujemy też przewody na których pojawia się napięcie gdy włączymy światła drogowe (długie) .

W słupku koło nogi znajduje się złącze X3 w którym znajdujemy + do świateł postojowych.

Kabel masy przykręcamy do śruby którą widać jak zdejmiemy boczek słupka. 

 

Podpinamy wszystko zgodnie z załączonym schematem :

 

14e1c191ee73c080gen.png.7a11de7e4a5937c2313519cbf39eb5b6.png

 

Zanim wszystko po składamy sprawdzamy jak działa.

 

Odpalamy auto i po jakichś 5-10 sekundach powinny się zapalić światła drogowe z 30% mocą.

 

Niekiedy lekko się pali na desce rozdzielczej kontrolka włączonych świateł drogowych

Tak było u mojego kumpla w Polo.

 

Tu w oplu nic się nie świeci dodatkowo prócz wspomnianych świateł drogowych.

 

A tak to jest w praktyce .

 

Światła do jazdy dziennej :

 

dzienne.thumb.jpg.5f97accc996ace9d0798919aee805743.jpg

 

 

Światła postojowe :

 

postojowe.thumb.jpg.5468d6b719844ade660a82301217f198.jpg

 

Światła mijania :

 

mijania.thumb.jpg.37580d38a4675203125ae334c94d8af0.jpg

 

Światła drogowe (długie) :

 

drogowe.thumb.jpg.6efa233de053903287467be7875028dc.jpg

 

 

Czas wykonania to tak z godzinkę o ile sobie wcześniej nie wyszukamy kabli.

 

Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Pomyślałam sobie czy nie można by było jako światła dzienne wykorzystać przednich halogenów oczywiście za pomocą tego modułu. Dziś spędziłam godzinę na szukaniu przewodu który podaje prąd do halogenów w złączu przy słupku i nie znalazłam.

Czyżby przewód szedł z BCM bo jak włączam halogeny to słychać pyknięcie .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://www.sklep.caraudioteam.pl/opel-meriva-swiatla-przeciwmgielne-i-jazdy-dziennej-led-p-6159.html

I po temacie , masz jedne i drugie 

A jeśli oni potrafią to Ty też 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Justynka modułem wpinasz się do zasilania np. światła pozycyjnego  i światła długich.

Moduł wtedy rozdziela kiedy ma świecić co.

Więc wydaje mi się że nie powinno być problemu.

Podpięcie można wykonać w komorze silnika

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

marcin83 ja już mam wszystko tylko chce znaleźć przewód. 

 

Adam wiem jak działa moduł. 

 

Myślałam że skoro od postojowek jest we złączu to i halogen też jest. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zasilanie idzie prosto z przekaźnika K39 ( bezp. F46)

Pin 35 tego przekaźnika idzie do modułu nadwozia więc on daje masę dla napięcia z bezp. F42 na otwarcie zasilania światła

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności