Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Przy jednej robocie wymień komplet, plus ewentualnie sworzeń , bo po wymianie pojedziesz na geometrię. Ewentualnie zobacz ile kosztuje wahacz kompletny .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najtańszy wahacz kosztuje 98 zł sztuka, 2 sztuki to 196 zł... więc zobaczymy :)

Nawet nie wiem, czy nie będzie właśnie lepiej i szybciej zmienić od razu cały wahacz i mieć z głowy tulejki i sworznie :)

 

Edytowane przez Flinston

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Flinston napisał:

Nawet nie wiem, czy nie będzie właśnie lepiej i szybciej zmienić od razu cały wahacz i mieć z głowy tulejki i sworznie :)

To juz sam musisz sobie przeliczyć, pamiętając że najtańszy wahacz nie wytrzyma tyle co tuleje z linku które powrzucales (markowe i dobre) . A czy szybciej i wygodniej to na pewno  . Nie musisz sie pieścić przy wyciąganiu , jechać wprasowac , wyprasować tulej (chyba że masz prasę lub ściągacz)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie nie mam nic. Ani kanału, ani prasy, ani ściągacza, ani nawet garażu, a mechanik ze mnie jak z kaktusa szczoteczka do zębów :D

 

To już będzie do uzgodnienia z mechanikiem. Z jednej strony komplet tulejek wyjdzie około 180 zł, a dwa wahacze jak teraz spojrzałem to już będzie 218 zł... ale wszystko zweryfikuje cena robocizny :) 

 

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiana nie jest skomplikowana. Ale brak garażu czy narzędzi a także samej wiedzy może sporo krwi napsuć . Jak ktoś jest świadomy że w jakimś temacie nie czuje się mocny i nie porywa się z motyką na słońce to świadczy tylko o jego rozsądku . 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie dlatego wolę powierzyć robotę osobie, która się na tym zna, ma kanał i cały potrzebny sprzęt.

Przy okazji chciałem zmieniać samemu gumowe tuleje stabilizatora, ale jak zobaczyłem jakie tam jest słabe dojście i jak poczytałem o tej wymianie, to wolę powierzyć to zadanie znawcy :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dojście jest z lewarka. Wymieniałem w corsie c ostatnimi czasy. I jest zdecydowanie lepsze jak w większości aut. Ale pod auto położyć się musisz, a od przodu zagłębić się w komorę silnika. Te gumy często są pomijane ze względu na utrudniony dostęp.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie wiem, ja czytałem, że z lewarka będzie kiepsko bo jest napięty stabilizator, i że najlepiej mieć do tego kanał...

No i klucze jakie do tego są? Płaski torx to wiem, ale jaki rozmiar :) 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Płaski torx lub oczkowa chyba 10 tka . Jest napięty poprzez łączniki. Ale jak odkrecisz łącznik z jednej strony to jest luz i  nie masz żadnego problemu . Poszukam zdjęć na starym telefonie bo miałem wrzucić kiedyś tutorial 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności