Skocz do zawartości

opel astra g 1.7cdti


polo1021

Rekomendowane odpowiedzi

to o niczym nie świadczy .. u niego może być OK a u Cienie NOK .. ale jestem pewien, że to wina interface :-)

To w takim razie co może być powodem problemów z odpaleniem na ciepło ( długo trzeba kręcić) znowu jak jest zimny to musze dodac gazu i odczuwam jakby był samochód słabszy (ale tylko w tedy jak jest zimny): Komputer nie pokauje żadnych błędów:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 28
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

To w takim razie co może być powodem problemów z odpaleniem na ciepło ( długo trzeba kręcić) znowu jak jest zimny to musze dodac gazu i odczuwam jakby był samochód słabszy (ale tylko w tedy jak jest zimny): Komputer nie pokauje żadnych błędów:

Tego nie wiem .. ale jeżeli w 2011 roku nie miałeś tych problemów to znaczy, że problem jest inny, ponieważ wtedy miałeś dokładnie te same objawy .. patrz swój raport :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy dzisiaj zrobiłem taki myk odpiąłem czujnik i zapaliłem samochód: Pierwsze co zauważyłem to że dłużej mi świece grzały niż normalnie (łatwiej zapalił)

Podłączyłem po kompa z odpiętym czujnikem i pokazywało 80 C: Jak myślicie skąd się wzięło te 80 stopni skoro auto stało całą noc niepalone?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu masz kolejny argument na wine fejsa/programu

 

z kolei ecu przyjmuje po odlaczeniu czujnika wartosc zastepcza temperatury ale nie 80 st

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już nie wiem co może być przyczyną tego odpalania na ciepłym silniku: Może mieć coś do rzeczy przepływomierz powietrza?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uwazam ze na cieplym silnku ecu bierze temperature z przeplywki i z wody.

jak odepniesz przeplywomierz silnik tez powinien latwiej palic

 

jezeli przeplywomirz zawyza temperature w chlodne dni korekcja dawki jest tak duza ze moze sie tak zdazyc ze trzeba dlugo krecic u ciebie,

sprawdzalem to u siebie

 

dlatgo sprawdz te temperatury pod czym innym niz opel scanner zeby wiedziec na 100% jakie sa pomiary

 

wszystko powinno sie ustabiliziwac jak sie zrobi prawdziwa wiosna/lato

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uwazam ze na cieplym silnku ecu bierze temperature z przeplywki i z wody.

jak odepniesz przeplywomierz silnik tez powinien latwiej palic

 

jezeli przeplywomirz zawyza temperature w chlodne dni korekcja dawki jest tak duza ze moze sie tak zdazyc ze trzeba dlugo krecic u ciebie,

sprawdzalem to u siebie

 

dlatgo sprawdz te temperatury pod czym innym niz opel scanner zeby wiedziec na 100% jakie sa pomiary

 

wszystko powinno sie ustabiliziwac jak sie zrobi prawdziwa wiosna/lato

Jeżeli będę miał tylko możliwość sprawdzenia pod czymś innym to dam znać: Powiem tak w lato ubiegłego roku też mi długo kręcił, a teraz jest jeszcze gorzej: a co myślisz kolego jak bym nagrzał autko do tych 90 stopni, zgasił, odłączył przepływomierz i spróbował zapalić. Jakby w tedy mi łatwiej zapalił to przepływomierz do wymiany???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności