Skocz do zawartości

Czyszczenie układu paliwowego. Gdzie się podłączyć?


Gość Tomala74

Rekomendowane odpowiedzi

no tak zapomnialem ze wszystkie firmy regenrujace to przekrety robia takie i walki. Przecie to Polska tu trzeba robic wałki. No ja myslalem ze w koncowkach nastepuje deformacja otworków i poprostu ropa nie jest rozpylana prawidlowo. No ale czemu wierzysz w raporty Denso jak przecie ci pisza to co chesz uslyszec. Tu juz walkow nie robią? To sa lojalni czy nie są??

no to sie myliłeś .. wierzę w raporty Denso, bo oni przedstawiają zdjęcia po przecięciu ..

 

No tak trzeba dolaewac te preparaty co 5000 km. Ciekawe ze auto nowe i mozna przelatac tak i 100 tys i trzy razy tyle i tych preparatów nei trzeba dolewać?? Dziwne. ALbo sa zepsute albo nie sa zepsute. Wiesz jakos wole wierzyc Mastersowi i to co pokazywal mu Podkowinski pod mikroskopem ale nie bo ty masz raport to masz tą przecie pewność

Ty tez jako młody chłopak mogłeś więcej .. a teraz też pewnie też nie potrafisz tyle co za młodu .. piszesz widze aby pisać .. ale argumenty. ja Ci nie każę dolewać jak Ci się już zepsują .. tylko przez całe życie auta ..

 

Tak myja ultradziwekami. LEpiej wieperw zadzwoń i pogadaj z kims szczerym to sie zdziwisz. Mycie w myjce ultradziwkowej bez rozebrania na czesci pierwsze to pic na wode kolego. Rozebranie wtryskow to przy skladaniu ponowna regulacja. Koszt prawdzenai 4 wtryskow pod katem dawki to koszt 200 zl. Koszt rozebrania i regulacji to jzu bywa roznie ale nawet po 200-250 zl za sztuke. Bo rozebranie i regulacja to juz 99% tego co robi sie pryz wymienie rozpylacza. Przecie ile to jak juz rozbierasz wtrysk zamienic koncowke?? Zadna dodatkowa robota. A robic by sie narobic to zadna sztuka. Myslisz ze jak rozbeirzesz wtrysk wrzucisz do myjki, zlozysz do kupy to na 100 sztuk ile bedzie poprawnie smigac?? No i co zrobisz jak z 4 szt bedzie jedna walnieta?? Jak dobierzesz koncowke to bedzie dawac ta samą dawke?? Wiesz jakie moga byc roznice w dawkach przy jakich czasach??

Denso pierwsze co robi to myje wtryskiwacze w myjce choćby tylko dlatego, żeby nie zapierniczyć sobie aparatury pomiarowej .. przy okazji częsciowo potrafią oczyścić mniej zapchane wtryskiwacze .. wtryski Denso się nie regeneruje .. co do Boscha i innych to się nie wypowiadam.

 

 

Ja nawet znam minimalne roznice miedzy rozpylaczami boscha a np firada

brawo .. jestem pod wrażeniem

 

chesz mi wmowic ze otwrki we wtruskach sie zalepiaja sadzą ze spalania? i to potrafi zblokowac 2000 atmosfer cieczy??

no nie tak dokładnie .. wewnątrz otworku następuje proces spalania i to z tego spalania nastepuje zatykanie się otworków.

Edytowane przez grzes08

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
Gość alegrosik

A więc podłączyłem, przepaliłem pół litra. Wrażenia jak najbardziej pozytywne na początku troszkę nierównej pracy, po 15 minutach praca silnika się wyrównała i pracował naprawdę wspaniale nigdy nie go nie słyszałem z niego lepszego dźwięku :-) Co prawda po powrocie na zwykłe paliwo dźwięk nieco wrócił do "normy" ;) To co mnie zaniepokoiło to pęcherzyki powietrza na powrocie które miałem okazję zobaczyć dzięki przeźroczystym przewodom.

 

 

Kolego w jakim miejscu podłączyłes przelew?

Edytowane przez alegrosik

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 lat później...

Cześć, auto: opel astra h 2005rok, 1.7 cdti 101km.  Planuję czyszczenie wtryskiwaczy K2 dictum. Jeden przewód za filtrem paliwa, natomiast mam problem z prawidłowym określeniem przewodu od powrotu paliwa gdzie go znaleźć tak aby w miarę łatwo rozpiąć i podłączyć do środka czyszczącego? Czy w baku jest pompa pomocnicza ?

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno że nie ma . Na powrocie musiał byś się wpiąć , bo chcesz na krótko czyścić z pominięciem filtra oraz baku rozumiem ? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj węży którye idą po budzie i wchodzi do grodzi silnika, jeden idzie na pompę , kolejny to powrót, znajdziesz miejsce gdzie się w niego wpiąć , tak żeby obwód zamknął pompę, szynę , i wtryskiwacze

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież to od góry robisz, znajdź pierwsze złącze od powrotu które idzie po grodzi już w komorze silnika , bo nie pamiętam jak tam jest z powrotem , jak podłączysz na przelewach to tylko to co z wtryskiwaczy idzie wróci do buteleczki , reszta walnie do baku , albo wywali go już za tym złączem za powrotami

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności